Mikäköhän menny maalarilla pieleen,kun maalipinta pyörrettä täynnä.Näkyy selvästi kun valo heijastuu pintaan.Tämän ilmiön huomasin heti seuraavana päivänä kun näin auton ensimmäisen kerran päivän valossa maalauksen jälkeen.Tästä kehkeytymässä aika lihava riita,koska maalari väittää että olen itse hangannut maalipintaa.Ihmettelen suuresti miksi olisin hangannut juuri maalattua puhdasta autoa ja käsittääkseni maali pintaan ei kannata/saa koskea ainakaan kolmeen neljään viikkoon.Apu olisi tarpeen en viitsi turhasta maksaa 2000e ja itse purin auton ja kasasin.
Miten voi olla
5
504
Vastaukset
- Tarkemmin
siitä on todennäköisesti otettu roskia pois hiomalla ja kiilloittamalla.se ei välttämättä tee maalarista huonoa, niin tekevät kaikki maalarit ympäri suomen aina joskus.kiilloitusaineet ja vahat tahtovat aina jättää eräänlaista pyörrejälkeä jonka pois ottamiseen on omat työ menetelmät
- mutta
Maalari väittää,että auto tullut suoraan uunista ja sen jälkeen siihen ei kuulemma ole koskettukkaan.Ne pyörteet ja "viirut"on aika silmiin pistäviä.En tiedä mutta tämä rupee olemaan aika väsyttävää touhua.Vika lista tämän firman osalta ainakin minun auton kohdalla liian pitkä.
- hiontanaarmua
mutta kirjoitti:
Maalari väittää,että auto tullut suoraan uunista ja sen jälkeen siihen ei kuulemma ole koskettukkaan.Ne pyörteet ja "viirut"on aika silmiin pistäviä.En tiedä mutta tämä rupee olemaan aika väsyttävää touhua.Vika lista tämän firman osalta ainakin minun auton kohdalla liian pitkä.
pitäisi nähdä ennen kuin sanoo tarkemmin. ei näin netin kautta oikein voi määritellä mitään.minkä värinen se sun auto muuten on? mietin vain että onko se sittenkään kiilloitus pyörrettä.
- se on
hiontanaarmua kirjoitti:
pitäisi nähdä ennen kuin sanoo tarkemmin. ei näin netin kautta oikein voi määritellä mitään.minkä värinen se sun auto muuten on? mietin vain että onko se sittenkään kiilloitus pyörrettä.
Helmiäis viininpunainen.Se on totta näkemättä vaikee sanoa.Kiitos kuitenkin.
se on kirjoitti:
Helmiäis viininpunainen.Se on totta näkemättä vaikee sanoa.Kiitos kuitenkin.
että on hiottu liian karkealla paperilla ennen maalausta. Kelvotonta työtä, sanoisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567217Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243391Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1501665Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2911583- 841365
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2401184- 811134