Lenkkeilen usein kävellen tai hölkäten keravajoen ulkoilureitillä Tikkurilasta ja Tammiston väliä olen yrittänyt katsella olisiko siellä lenkkikaveria ja mahdollisesti intiimimpään suhteeseen halukasta naista. Nuorempia naisia siellä kyllä lenkkeilee, mutta ei taida tämmöinen 60 käydä kaupaksi. Josko löytyis niin lupaan pitää hyvänä.
Lenkiltä vierasta
Kauniita
2
1966
Vastaukset
- trikoidenperään
ei naiset uskalla muutenkuin päissään baarissa tedä aloitettta!
- Seuraillut
Minäkin hieman yli 60 kymppinen mies lenkkeilen sillä seudulla hölkäten tai kävellen noi viisi-kuusi kertaa viikossa ja ihailen nuoria naisia joita kyllä on siellä enemmän kuin miespuolisia, mutten ole uskaltautunut juttusille vaan tyytynyt ihailemaan kauniita pyllyjä, oli kyllä hienoa löytää lenkkikaveriksi joku naispuolinen iällä ei olisi niin väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499