Vaan rakkaus. Vaikka harrastatte kuinka paljon seksiä, niin ette ole nii onnellinen kuin rakastunut pari.
Seksi ei tee onnelliseksi
134
466
Vastaukset
- Nnnainennnn
Totta. Ja rakastuminen kestää max 2 vuotta. Sen jälkeen kyse on päätöksestä koittaa elää yhdessä, järjestelyistä tai parisuhteeseen ajautumisesta.
- 2322
Ei, vaan hyvässä tapauksessa rakkaudesta, joka on eri asia kuin rakastuminen ja alkuhuuma. Toki päätös olla yhdessä on myös tärkeä ja voi kantaa vaikeiden aikojen ja houkutuksien yli, mutta jos kuvittelee, että kaikki suhteet on parin ekan vuoden jälkeen pelkkää järkiliittoa ilman romanttisia tunteita tai seksuaalista vetovoimaa on kyllä (onneksi) aika hakoteillä.
- arkipäiväämonella
Mulla ja avovaimolla hekuma kesti kolmisen vuotta sitten hiipui, seksiä ilman rakkautta ihan normaalia arkipäivää, tarpeitten tyydyttämistä. Sitten vaan ollaan ja koitetaan löytää yhteinen suunta. Toiset löytää toiset ei me ollaan avokin kanssa varmaan siellä keskivaiheilla, kavereita enimmäkseen nykyään joka tarkoittaa et seksiä ei ole eikä läheisyyttä. Ollaan totuttu tilanteeseen ja minä ainakin hoidan tarpeeni muualla naisestani en tiedä käykö panolla jossain eikä sillä väliä kun toinen ei enää herätä himoa.
- keittiöekspertti
arkipäiväämonella kirjoitti:
Mulla ja avovaimolla hekuma kesti kolmisen vuotta sitten hiipui, seksiä ilman rakkautta ihan normaalia arkipäivää, tarpeitten tyydyttämistä. Sitten vaan ollaan ja koitetaan löytää yhteinen suunta. Toiset löytää toiset ei me ollaan avokin kanssa varmaan siellä keskivaiheilla, kavereita enimmäkseen nykyään joka tarkoittaa et seksiä ei ole eikä läheisyyttä. Ollaan totuttu tilanteeseen ja minä ainakin hoidan tarpeeni muualla naisestani en tiedä käykö panolla jossain eikä sillä väliä kun toinen ei enää herätä himoa.
Ikävä tilanne teillä, harvoin tuosta enää kurssi kääntyy nousuun.
Osaatko sanoa kummasta kiikastaa, rakkaudesta vai seksistä? - 2322
arkipäiväämonella kirjoitti:
Joo, alkuhuuma ja kiima meneekin kyllä lähes poikkeuksetta ohi. Jos sitä ei kestä ei ehkä kannata hakeutua pitkäaikaiseen parisuhteeseen. Hyvässä suhteessa huuman tilalle tulee kuitenkin rakkaus. Seksi ei ehkä ole enää samanlaista eläimellistä himoa kuin alussa, mutta kyllä sen toimivassa suhteessa pitäisi olla molempia palkitsevaa. Läheisyydestä puhumattakaan.
Ei se toki ole samanlaista kuin alkurakastumiseen liittyvä tunteiden palo, mutta en mä ymmärrä miksi sen pitäisi olla. Rakkaus kypsyy ja muuttaa muotoaan, niinkuin ihmiset itsekin vanhetessaan, mutta ei se tarkoita että se loppuisi. Kyllä mä ainakin naimisiin mennessäni tajusin, että alkuhuumat on tältä elämältä nyt nähty jos kaikki menee suunnitelmien mukaan - ja se oli ihan fine. Mä halusin rakentaa elämääni jotain pysyvää ja mun mielestä tämä on 100% sen arvoista. Jos joku on toista mieltä ja haluaa mieluummin sitä jännitystä, uutuuden viehätystä ja sängystä sänkyyn hyppimistä, niin eikö olisi paljon fiksumpaa jäädä sinkuksi tai hakeutua avoimeen suhteeseen? - sönkkis
2322 kirjoitti:
Joo, alkuhuuma ja kiima meneekin kyllä lähes poikkeuksetta ohi. Jos sitä ei kestä ei ehkä kannata hakeutua pitkäaikaiseen parisuhteeseen. Hyvässä suhteessa huuman tilalle tulee kuitenkin rakkaus. Seksi ei ehkä ole enää samanlaista eläimellistä himoa kuin alussa, mutta kyllä sen toimivassa suhteessa pitäisi olla molempia palkitsevaa. Läheisyydestä puhumattakaan.
Ei se toki ole samanlaista kuin alkurakastumiseen liittyvä tunteiden palo, mutta en mä ymmärrä miksi sen pitäisi olla. Rakkaus kypsyy ja muuttaa muotoaan, niinkuin ihmiset itsekin vanhetessaan, mutta ei se tarkoita että se loppuisi. Kyllä mä ainakin naimisiin mennessäni tajusin, että alkuhuumat on tältä elämältä nyt nähty jos kaikki menee suunnitelmien mukaan - ja se oli ihan fine. Mä halusin rakentaa elämääni jotain pysyvää ja mun mielestä tämä on 100% sen arvoista. Jos joku on toista mieltä ja haluaa mieluummin sitä jännitystä, uutuuden viehätystä ja sängystä sänkyyn hyppimistä, niin eikö olisi paljon fiksumpaa jäädä sinkuksi tai hakeutua avoimeen suhteeseen?Kirjoitat asiaa.
Tunteiden palosta omasta puolestani voin sanoa kuitenkin sen verran, että se ei ole semmoista kutkuttavaa kuin alussa.
Mutta se palo ja lämpö vaan syvenee ajan kanssa. Joka kerta kun sen oman kumppaninsa näkee, tulee vaikkapa töistä kotiin niin rintaan tulee lämmin tunne ja onnellisuuden jopa riemastumisen tunne. Jälleennäkemisen ilo ja silloin se tunnekin läiskyy lämpöisesti. Tekee mieli rutistaa käsivarsiensa sisään ja oikein sulaa toiseen kiinni. Eli ei se liehu ja ja leimua kuten alussa, mutta se on syvemmällä ja kuumempaa. Ei se myöskään sammu yhtä helposti, kun alkuhuumassa. :)
Sitä on vaan niin onnellinen, että se toinen on siinä. - arkipäiväämonella
keittiöekspertti kirjoitti:
Ikävä tilanne teillä, harvoin tuosta enää kurssi kääntyy nousuun.
Osaatko sanoa kummasta kiikastaa, rakkaudesta vai seksistä?Seksi on liima monessa suhteessa, meillä se liima on kotona asuva lapsi. Ollaanhan tuosta puhuttu mutta kun nainen ei halua muutosta eikä tykää kun kosketan seksistä puhumattakaan niin ei auta. Kysyin erohaluakin mutta ei en tiedä sitten mikä avopuolisoa suhteessamme kiehtoo. Ehkä se tasainen perus arki.
- Juc7c8c
2322 kirjoitti:
Ei, vaan hyvässä tapauksessa rakkaudesta, joka on eri asia kuin rakastuminen ja alkuhuuma. Toki päätös olla yhdessä on myös tärkeä ja voi kantaa vaikeiden aikojen ja houkutuksien yli, mutta jos kuvittelee, että kaikki suhteet on parin ekan vuoden jälkeen pelkkää järkiliittoa ilman romanttisia tunteita tai seksuaalista vetovoimaa on kyllä (onneksi) aika hakoteillä.
Aloittaja puhui rakastuneesta parista.
- Nukolöttö
2322 kirjoitti:
Mites se olikaan Noin puolet solmituista avioliitoista päättyy enenpitkää eroon ja avioeroista on suurin osa naisten hakemia. Nyt on näin, että niin miehet kuin naisetkin olemme tulleet itsekkäiksi omaan napaan tuijottajiksi. Nyky Suomessa yksinkertaisesti ei enää kannata rakentaa mitään pitempi aikaisia suunnitelmia sen kumppanin varaan, esm rakentaa taloa tai hankkia lapsia, ero yleensä tulee ja kaikki on pirstaleina. Monet naiset solmivat avioliittoja tänäpäivänä hyöty tarkoituksessa Omaisuus jakaantuu tasan eron sattuessa, ellei avio puolisoilla ole avio ehtoa.
Ehkä meidän miesten olisi parempi katsella avioliittomarkkinoita esm Thaimaasta josta jo tuodaankin paljon aviovaimoja. Nämä Thaimaan naiset eivät ole ehkä niin itsekkäitä kuin nämä kotimaiset naiset. Ottakoot nämä kotimaiset niitä Mamuja joita meillä on jo omastatakaa. - nuorinainen88-
Nukolöttö kirjoitti:
Mites se olikaan Noin puolet solmituista avioliitoista päättyy enenpitkää eroon ja avioeroista on suurin osa naisten hakemia. Nyt on näin, että niin miehet kuin naisetkin olemme tulleet itsekkäiksi omaan napaan tuijottajiksi. Nyky Suomessa yksinkertaisesti ei enää kannata rakentaa mitään pitempi aikaisia suunnitelmia sen kumppanin varaan, esm rakentaa taloa tai hankkia lapsia, ero yleensä tulee ja kaikki on pirstaleina. Monet naiset solmivat avioliittoja tänäpäivänä hyöty tarkoituksessa Omaisuus jakaantuu tasan eron sattuessa, ellei avio puolisoilla ole avio ehtoa.
Ehkä meidän miesten olisi parempi katsella avioliittomarkkinoita esm Thaimaasta josta jo tuodaankin paljon aviovaimoja. Nämä Thaimaan naiset eivät ole ehkä niin itsekkäitä kuin nämä kotimaiset naiset. Ottakoot nämä kotimaiset niitä Mamuja joita meillä on jo omastatakaa."Monet naiset solmivat avioliittoja tänäpäivänä hyöty tarkoituksessa."
Tuo riski on kuitenkin paljon suurempi juuri niiden aasialaisten naisten kanssa, koska he usein ottavat länsimaisen miehen juuri paremman elintason toivossa. Varsinkin niissä tapauksissa joissa mies 50-60-v. ja aasialaisnainen 20-v.
Rakkaus on seksin korvike, rakkaus on ajanjakso yksinäisyyden ja kyllästymisen välillä. Se on akuutti mielenterveyshäiriö,
"Taas on koko lantionalue hellänä, kun illalla oli seksiä. Miehellä on iso vehje, ja yhdyntä tuntuu epämiellyttävältä ja jopa sattuu. Olen märkää mallia, joten kipu ei aiheudu kuivumisesta eikä ole limakalvokipua vaan tuntuu syvempää. Mies runnoo niin syvälle kuin pääsee ja tekee laajoja, rajuja liikkeitä, minä yritän vetäytyä ja väistellä. Harmittaa, kun toinen ei tajua vihjeitä eikä suoraa puhettakaan, vaan joka kerta sama homma." :D- keittiöekspertti
Rakkaus on subjektiivinen kokemus, me kaikki koemme sen niin erinlailla.
Minä itse kutsun rakkaudeksi sitä tilaa jossa veri pakenee päästä ja pakkautuu alapäähän. Koska kukaan ei ole pystynyt näkemään "rakkautta" eikä ole järkevää tapaa mitata sitä, on rakkauden määritteleminen hieman vaikeaa. Näin ollen voisi olettaa sen olevan nestemäisessä muodossa.
- Kahahdus
Rakkaus on subjektiivinen kokemus, me kaikki koemme sen niin erinlailla.
Minä itse kutsun rakkaudeksi sitä tilaa jossa veri pakenee päästä ja pakkautuu alapäähän.Kun mies ns rakastui ja meni kihloihin niin savotta kämpillä jätkät sanoi osuvasti: "Sille on kahahtanu pillu päähän". Näinhän se oikeastaan on..jne
- keittiöekspertti
Nyt mennään niin kauas historiassa, ettei minulla ole enää kovin vahvoja muistijälkiä asiasta.
Voin toki päättelemällä yhtyä avauksen väitteeseen, itse asiassa väite on hyvin looginen. Noihin aikoihin kun tapasin tulevan puolisoni, minä elin onnellista nuoren miehen elämää. Oli hyvä työ, kaverit, rahaa ja pilluja. Kaikki mitä kaipasin.
Syy sille että luovuin hyvästä elämästäni, oli usko rakkauden kaikkivoipaisuuteen ja sille että daamini pesi seksitaidoissa kaikki muut kokelaat mennen tullen. Kaunis, paras vartalo (voi luoja), paras suihinotto, notkein ja yliluonnollinen kyky nauttia seksistä. Elämä oli yhtä orgasmia...
Oltiin yhdessä lähes 20 vuotta, mutta ei mulle oikeasti jäänyt mieleen kuin seksi...ehkä se oli sittenkin se minun juttu...- Ikis..M
"daamini pesi seksitaidoissa kaikki muut kokelaat mennen tullen. Kaunis, paras vartalo (voi luoja), paras suihinotto, notkein ja yliluonnollinen kyky nauttia seksistä."
Ihan vain palstatotuuksien kannalta pitääkin kysyä että miten menin noin niinkuin omasta mielestä näin jälkeenpäin ajatellen, kannattiko ottaa se seksuaalisesti taitavin siis ilmeisesti kokenein vaimoksi asti? - keittiöekspertti
Ikis..M kirjoitti:
"daamini pesi seksitaidoissa kaikki muut kokelaat mennen tullen. Kaunis, paras vartalo (voi luoja), paras suihinotto, notkein ja yliluonnollinen kyky nauttia seksistä."
Ihan vain palstatotuuksien kannalta pitääkin kysyä että miten menin noin niinkuin omasta mielestä näin jälkeenpäin ajatellen, kannattiko ottaa se seksuaalisesti taitavin siis ilmeisesti kokenein vaimoksi asti?Mitäpä itse arvelet?
No itse valitsin toisinpäin ja ei ollut hyvä niinkään... Mutta yhteensä meni aikaa kyllä noin samanverran 20 vuotta... Mutta ei jäänyt edes sitä hyvää muistoa seksistä... Pari huippumuksua kylläkin ja ...no siinäpä ne. :)
- Ikis..M
Ikis..M kirjoitti:
Ihan vain palstatotuuksien kannalta pitääkin kysyä että miten menin noin niinkuin omasta mielestä näin jälkeenpäin ajatellen, kannattiko ottaa se seksuaalisesti taitavin siis ilmeisesti kokenein vaimoksi asti?Herrojen vastauksista voitaneen siis päätellä että mikään ei ole hyvä? MGTOW lienee sitten ainoa oikea vaihtoehto?
- keittiöekspertti
tähänsekaappi kirjoitti:
No itse valitsin toisinpäin ja ei ollut hyvä niinkään... Mutta yhteensä meni aikaa kyllä noin samanverran 20 vuotta... Mutta ei jäänyt edes sitä hyvää muistoa seksistä... Pari huippumuksua kylläkin ja ...no siinäpä ne. :)
Mulle kai seksuaalisuus oli keskivertoa tärkeämpää jo poikamiesajoilta, panin kaikkea mikä liikkui ja sain kiinni. Reilu parikymppisenä mulla oli satunnaisten panojen lisäksi kierroksessa itseäni tuplasti vanhempi rouva joka oli aina valmis seksiin ja maksoikin minulle siitä. Tää rouva oli kieltämättä kuuma pakkaus, se oli tavallaan luksusta aikansa, mutta jäätiin lopulta rysän päältä kiinni ja seksileikit loppu siihen.
Näin jälkeenpäin ajateltuna oli ihan itsestäänselvää että daami joka tekee säväyksen minuun, joutuu tekemään sen sängyssä. Ex-vaimoni onnistui tuossa, luulen että ilman sitä ihmeellistä seksiä suhdetta ei olisi ikinä syntynyt. Että se minun rakkauselämästäni...
Mutta onhan mulla liitosta kaksi tytärtä, ja sitä kautta olen tutustunut isän ja lasten väliseen rakkauteen. - sönkkis
Ikis..M kirjoitti:
Herrojen vastauksista voitaneen siis päätellä että mikään ei ole hyvä? MGTOW lienee sitten ainoa oikea vaihtoehto?
Tai noiden välimalli. Sopivasti kumpaakin. :P
- Ikis..M
sönkkis kirjoitti:
Tai noiden välimalli. Sopivasti kumpaakin. :P
Jos herroilla kesti 20v. kumpaisenkin ääripään kanssa ja jos ne molemmat löytyy niin eikös se aika puolitu kymmeneen vuoteen? ai sitähän sä tarkoititkin varmaan:
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/386483-tassa-on-totuus-avioliiton-kestosta-ei-vastaa-yleista-hokemaa - sönkkis
Ikis..M kirjoitti:
Jos herroilla kesti 20v. kumpaisenkin ääripään kanssa ja jos ne molemmat löytyy niin eikös se aika puolitu kymmeneen vuoteen? ai sitähän sä tarkoititkin varmaan:
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/386483-tassa-on-totuus-avioliiton-kestosta-ei-vastaa-yleista-hokemaa20-vuotta on pitkä aika, jos ei tunne olevansa oikean kanssa yhdessä. En pystyis samaan.
Mulla se loppui juuri tuon maagisen 7-vuoden jälkeen. Toki ei 7 avioliittovuoden vaan ylipäänsä 7-vuoden jälkeen yhdessä oloa.
Niin mikä olis se välimalli? Minkä mukaan sinä toteisit, että onpa hyvä suhde? - Ikis..M
sönkkis kirjoitti:
20-vuotta on pitkä aika, jos ei tunne olevansa oikean kanssa yhdessä. En pystyis samaan.
Mulla se loppui juuri tuon maagisen 7-vuoden jälkeen. Toki ei 7 avioliittovuoden vaan ylipäänsä 7-vuoden jälkeen yhdessä oloa.
Niin mikä olis se välimalli? Minkä mukaan sinä toteisit, että onpa hyvä suhde?Toteaisin että onpa hyvä suhde jos saisin soveltuvin osin 2000-luvulle päivittyneen 50-lukulaistyyppisen nätin ja sorjan naisen, en oikein usko että muuten olisi syytä paljon suhteen hyvyyttä hurrailla.
- sönkkis
Ikis..M kirjoitti:
Toteaisin että onpa hyvä suhde jos saisin soveltuvin osin 2000-luvulle päivittyneen 50-lukulaistyyppisen nätin ja sorjan naisen, en oikein usko että muuten olisi syytä paljon suhteen hyvyyttä hurrailla.
Eli kotihengetär kauniissa ja uskollisessa paketissa?
- keittiöekspertti
sönkkis kirjoitti:
Kävisi mullekin jos olisi vielä oikea seksikone.
- Ikis..M
sönkkis kirjoitti:
suunnilleen niin se voisi olla tai mieluumminkin kotihengetär ja muusa samassa paketissa, sellainen joka saisi kirvoitettua minustakin kaikkea hyvää esille.
- sönkkis
Ikis..M kirjoitti:
suunnilleen niin se voisi olla tai mieluumminkin kotihengetär ja muusa samassa paketissa, sellainen joka saisi kirvoitettua minustakin kaikkea hyvää esille.
Kuulostaa ihan hyvältä. Muusamaisuus on muuten oikeasti hyvä juttu. Parhaimmillaan toisen ihmisen läsnäolo saa kaikkea kaunista esiin ja henkiin. :)
Toivotaan, että se vielä löytyy. - sönkkis
Kävisi mullekin jos olisi vielä oikea seksikone.
Heh, tuli mieleen tämä...
https://www.youtube.com/watch?v=wgDSx-mkxKI sönkkis kirjoitti:
Heh, tuli mieleen tämä...
https://www.youtube.com/watch?v=wgDSx-mkxKIEnnemmin veikkaan tätä.... ;)
https://youtu.be/I5zRPbh1Fas- sönkkis
tähänsekaappi kirjoitti:
Ennemmin veikkaan tätä.... ;)
https://youtu.be/I5zRPbh1FasHaha, nonii sehän olikin. Miks ei, on siinä ja biisi. :)
sönkkis kirjoitti:
20-vuotta on pitkä aika, jos ei tunne olevansa oikean kanssa yhdessä. En pystyis samaan.
Niin mikä olis se välimalli? Minkä mukaan sinä toteisit, että onpa hyvä suhde?7-vuotta on pitkä aika tuhlata, jos toinen vaikuttaa väärältä. Kukaan ei ole täydellinen, mutta yleensä alle 7-vuottakin riittää. Itse lähdin 2½ v jälkeen. Nyt on uutta katseltu vieressä myös tuon 2½ v, ja ei tee mieli lähteä. Alkuhuumakin uuden kanssa kesti suht. vähän aikaa joka välillä harmittaa, mutta tämä on varsin hyvä nainen. Onhan siinä omat vikansa, mutta niinpä on meissä kaikissa. Nalkutus söi vähän miestä aluksi, mutta osaan suhtautua siihen nykyään huumorilla. Elämänlaatu parani satakertaisesti sen jälkeen. En kuitenkaan koe samanlaista henkistä väkivaltaa kuin ekassa suhteessani.
Mutta joo, enpä tiedä miltä tämä 7-vuoden jälkeen tuntuu. Toivotaan että jopa paremmalta, kun viimeaikoina tämän on mennyt jopa parempaan suuntaan.
- VittuJaKulliJaPillu
Ihmisille uskotellaan tätä rakkauden kaikkivoipaisuutta... Lukekaapa Robbie Williamsin Love Supreme sanat. Minusta se on aika hyvä!
- VittuJaKulliJaPillu
Ja mitä on parisuhdeonnellisuus: kuolemanpelkoa, riittämättömyyden tunnetta, onnettomuuksien ja työttömyyden pelkoa, velkavankilaa, pakonomaista suorittamista, kahden rujon ruumiin läheisriippuvuutta..! Tämä tietysti jos rakkaus johtaa parisuhteeseen!
Kyllä se high mikä tulee yllättävästä ja himokkaasta pikapanosta on sellainen onnellisuus joka saa juuri miehen koneiston liikkeelle. Parisuhteeseen käpertyminen on kuolemaa pysähtymistä ja rappeutumista. - dekadenzz
Isoja sanoja mieheltä, jolla on kaikkea - silloin on helppo pettyä suuriin ideaaleihin kun ei ymmärrä että vähemmälläkin pärjäisi..
- 2322
VittuJaKulliJaPillu kirjoitti:
Ja mitä on parisuhdeonnellisuus: kuolemanpelkoa, riittämättömyyden tunnetta, onnettomuuksien ja työttömyyden pelkoa, velkavankilaa, pakonomaista suorittamista, kahden rujon ruumiin läheisriippuvuutta..! Tämä tietysti jos rakkaus johtaa parisuhteeseen!
Kyllä se high mikä tulee yllättävästä ja himokkaasta pikapanosta on sellainen onnellisuus joka saa juuri miehen koneiston liikkeelle. Parisuhteeseen käpertyminen on kuolemaa pysähtymistä ja rappeutumista.Tuo kuolemanpelko on kyllä jännä juttu. Mä en sinkkuna erityisemmin pelännyt kuolemaa, mutta nykyisin herään öisin ahdistumaan siitä että ennemmin tai myöhemmin kuollaan kuitenkin. Tämä reaktio yllätti mut aivan täysin ja luulin olevani ainut jonka pää toimii näin kummallisella tavalla. Kuolemanpelon puuttuminen onkin oikeastaan ainut asia jota sinkkuelämästä kaipaan.
- Kylmäkalle
Ajattele siten, että, tuleehan se kuolema pelkäämättäkin ja sinulla on varmasti paljon kohtalo tovereita. Alkeellisimmankin kasvin tai eläimen on kuoltava, miks ei sitten ihmisen. Kuolema on elämän laki ja siltä ei välty edes rikkaatkaan.
- asiantuntija-
Suurin osa ihmisista ei tiedä mitä rakkaus on. Rakkaus on sitä että hyväksyy toisen viat ja erilaisuuden ja haluaa silti olla yhdessä.
- keittiöekspertti
Kuulostaa sairaalta.
- kijuhygtfr
Kuulostaa sairaalta.
Ei se ole sairasta. Sairasta on se, että pitää olla tietynlainen, tietyn näköinen, tietyt kriteerit, yhteiskunnan normit ja statuksen omaava päästäksesi parisuhteeseen ja sitä sitten väitetään rakkaudeksi.
Suurin osa ihmisistä ei todellakaan tiedä mitä rakkaus on, eikä heitä edes kiinnosta tietää. No jos oikein analyyttiseksi heittäytyy, niin rakkaus ja seksi molemmat perustuvat aivojen kemiallisiin reaktioihin, ihan kuten kaikki muutkin tunteeseen perustuvat asiat. Joittenkin aivot vaan osaavat sitten tehä toisenlaisia "trippisekoituksia" kuin toiset. Murrosiässä alkaa vissiin kemistien koulutus ajokopassa, koska välillä keitokset kiehuvat yli ja tunteita ei osata ohjailla. Joillain ihmisillä tämä jatkuu tälläisenä läpi elämän. Osa taas ei saa minkäänlaisia trippejä oikeen mistään ja ihmettelevät, kun toiset vierellä itkee. (asbergerit) tai eivät tunnista ilmeitä. ( prosopagnosia)
- Eläpäsinnostu
On monta tasoa näissä yhdenyön kohtaamisissakin, jotka ovat ihan samoja kuin rakastumisessakin: hyväksyntä, halutuksi tunteminen lukuisat mielihyvähormonit, joita läheisyys, seksi ja positiivinen itsensä kokeminen tuottavat.
Rakastumista tapahtuu vain kun ihminen saa jotain mitä on vaikea saada.. vain silloin se tahdotaan omistaa.- Alaraskas
Tämä on täyttä sontaa. Rakkaus voi helposti lähteä liikkeelle suht. helpohkosta yhdenyön jutustakin. Helppous voi perustua siihen, että molemmat ovat halunneet.
Itse en halua mitään, joka on vaikea saada, koska tiedän että vaikeasti saatava ihminen ei ole minusta kiinnostunut. Paskan suhteen kyllä saa helposti, kun hakee sellaista mitä on vaikea saada.
- Fhftxfg
Seksi on tärkeämpää kuin rakkaus.
Ilman rakkautta voi elää mutta ilman seksiä ei.- cvyguhij
Kyllä ilman molempia voi elää ja moni elääkin. Se on sitten ihmisestä kiinni kummasta kärsii enemmän. Itse kärsin rakkaudettomuudesta enemmän.
Seksiä saa jokainen itseltään, tai joltain muulta ihmiseltä jos vain haluaa.
Mitään korviketta rakkaudelle ei sen sijaan ole olemassa. - sönkkis
cvyguhij kirjoitti:
Kyllä ilman molempia voi elää ja moni elääkin. Se on sitten ihmisestä kiinni kummasta kärsii enemmän. Itse kärsin rakkaudettomuudesta enemmän.
Mitään korviketta rakkaudelle ei sen sijaan ole olemassa.Samaa mieltä.
- Perspektiivivirhe
cvyguhij kirjoitti:
Mitään korviketta rakkaudelle ei sen sijaan ole olemassa."Mitään korviketta rakkaudelle ei sen sijaan ole olemassa."
Mutta siinä "rakkauksien" välissä kuitenkin harrastat seksiä ja tunnet itsesi halutuksi.. :P - Naisasialooser1
Tottakai ihminen voi elää ilman seksiä, moni mies joutuukin elämään.
Seksi on kuitenkin konkreettisempi, pysyvämpi ja ennustettavampi asia kuin jokin häilyväinen tilapäinen mielenhäiriö. Siksi se on turvallisempi onnen rakennusaine.
- Naisasialooser1
Seksi ei ole muuta kuin munan nylkyttämistä rumassa limaisessa reiässä laukeamisen toivossa, älä yritä glorifioida sitä miksikään elämää suuremmaksi mitä se ei todellakaan ole.
Naisasialooser1 kirjoitti:
Seksi ei ole muuta kuin munan nylkyttämistä rumassa limaisessa reiässä laukeamisen toivossa, älä yritä glorifioida sitä miksikään elämää suuremmaksi mitä se ei todellakaan ole.
En mä mitään ole glorifioimassa. Mutta keskinkertainenkin seksi on hyvä osa elämää kuten riittävä ruoka ja hyvät yöunet.
- väsynyttä.trollausta
Naisasialooser1 kirjoitti:
Kyllä se on aika hemmetin paljon muutakin.
- Naisasialooser1
Kuten mitä? Kyrvän imemistä ja pillun nuolemista? Ei se ole käytännössä mitään muuta kuin hinkkaamista kunnes mies laukeaa.
- Old_school_man
Rakastunutkin pari usein harjoittaa keskenään seksiä. Molempi parempi.
Jos suhteessa on riittävästi seksiä, niin ei siinä edes ole aikaa rakastua, saati sitten rakastaa.
- Fermetti
Enpä ole kyllä moista "ongelmaa" havainnut omissa seurustelusuhteissani.
Fermetti kirjoitti:
Enpä ole kyllä moista "ongelmaa" havainnut omissa seurustelusuhteissani.
Huonoon suhteeseen ei kannata ryhtyä edes runsaan seksin takia, saati toivossa.
- Fermetti
modelli kirjoitti:
Huonoon suhteeseen ei kannata ryhtyä edes runsaan seksin takia, saati toivossa.
Pitkällä aikavälillä ei, mutta lyhyellä aikavälillä saattaa kannattaa, jos vaihtoehto on olla ilman seksiä vastentahtoisesti. Näin siis itsekkäästi omalta kannalta katsottuna.
No itse koen asian toisella tavalla. Kun rakastan, niin seksi on paras tapa osoittaa se rakkaus toiselle. Pelkkä sanominen kun ei riitä oikein. Ja seksikin tarvitsee jonkin tunnelatauksen sitä vastakkaista kohtaan, niin rakkaus on siihen ihan paras. Voihan se tulla joskus vastaan sekin, että ei pysty sitä seksiä harrastamaan, niin onhan se aika järkyttävä ajatus tähän ajatusmalliin, mutta toisaalta niinhän se on elämässä muutenkin. Jos pitää vaikka jääkiekosta niin paljon, että ei voisi elää iman sen pelaamista täysipainoista elämää, niin takuulla tulee aika, että ei enää voi sitä harrastaa, mutta kannattaako sitä sen vuoksi nyt jättää pois? Ei minusta. :)
- sönkkis
Mä luulen, että niitäkin ihmisiä on paljon jolle seksi riittää tekemään onnelliseksi. Rakkautta on myös monenlaista. Ennen kaikkea se on oman pään sisäistä surinaa. :)
Se miten mä rakastan toista, se voi rakastaa mua erilailla takas. Silti me koetaan, että rakastetaan toisiamme. Eli se on subjektiivista, oman pään sisällä tapahtuvaa surinaa. Mielikuvia ja tuntemuksia omista tunteista ja toisen tunteista, mitkä tekee onnelliseksi.- keittiöekspertti
Harva rakkaussuhde kestäisi pitkään pystyssä ilman seksiä, tää on fakta.
Eikä hyvä seksikään vaadi vuosien tutustumista, se että toimiiko seksi, sen tietää jo siinä vaiheessa kun siitin työnnetään emättimeen. Oikeastaan sen näkee jo siitä asennosta jossa nainen odottaa miestä kotipesään... - sönkkis
Harva rakkaussuhde kestäisi pitkään pystyssä ilman seksiä, tää on fakta.
Eikä hyvä seksikään vaadi vuosien tutustumista, se että toimiiko seksi, sen tietää jo siinä vaiheessa kun siitin työnnetään emättimeen. Oikeastaan sen näkee jo siitä asennosta jossa nainen odottaa miestä kotipesään...Harva, ehkäpä aseksuaaleilla taas helposti. Ei tarvita vuosia joo, mutta minusta seksi paranee kun kauemmin on yhdessä oltu. Miehille tämä asia tuntuu monesti olevan yllätys. :)
Toimiiko seksi ekasta kerrasta, no ei mulla ainakaan toimi. Mutta ainahan voi jatkaa selvän ottamista. - Old_school_man
Miehenä toteaisin että ns. teknisessä mielessä seksi ei ole koskaan seurustelukumppanin kanssa ensimmäisellä kerralla ollut erityisen hyvää, vaan vasta myöhemmin. Mutta ainakin omalla kohdalla tunne on korvannut tekniset puutteet.
- sönkkis
Old_school_man kirjoitti:
Miehenä toteaisin että ns. teknisessä mielessä seksi ei ole koskaan seurustelukumppanin kanssa ensimmäisellä kerralla ollut erityisen hyvää, vaan vasta myöhemmin. Mutta ainakin omalla kohdalla tunne on korvannut tekniset puutteet.
Sama homma mulla, naisena. Joidenkin kanssa ei koskaan koko suhteen aikana, mutta tunteet on ajaneet suhdetta eteenpäin puoleltani. Olen ajatellut, että ehkä joskus sitten ajan kuluessa opin relaamaan ja nautinto löytyy. Mutta ei se vaan ole kaikkien kanssa löytynyt ikinä.
Huomaan kyllä, että ihminen joka viitsii nähdä vaivaa minunkin tyytyväisyyteni eteen, jaksaa nähdä paljon enemmän vaivaa kaiken muunkin eteen suhteessa. - keittiöekspertti
Varmaan seksiin tottuu kumppanin kanssa ajanoloon, mutta minä kyllä totesin jo silloin opetteluvaiheessa ettei kolmas tai neljäskään kerta saman naisen kanssa tee säväystä jos eka kerta oli laimeaa.
En ole poikavuosien jälkeen enää mennyt daamin kanssa uudelleen sänkyyn jos eka kerta ei tehnyt säväystä. Kyllä minä ainakin huomaan heti synkkaako, ja seksi on mulle tärkein juttu. - termiitting
Kyllä. Yltäkylläisen seksielämän omaava harvoin kaipaa - tai ainakaan väkisin ylläpitää - mitään hiipuvia ja haalistuvia "rakkauksia" ellei jotain superhyvää ole tiedossa.
- hotmami
Naisena minulle on käynyt useamman kerran, että mies on lauennut ensimmäisellä kerralla heti kättelyssä...
- keittiöekspertti
hotmami kirjoitti:
Naisena minulle on käynyt useamman kerran, että mies on lauennut ensimmäisellä kerralla heti kättelyssä...
No ei se ainakaan pahalta ole miehestä tuntunut, on sekin positiivista.
- hotmami
No ei se ainakaan pahalta ole miehestä tuntunut, on sekin positiivista.
....minulla taas on ollut vaikeuksia peittää pettymystäni... yli 55 vuotiaille miehille sininen pilleri pakolliseksi..
- keittiöekspertti
hotmami kirjoitti:
....minulla taas on ollut vaikeuksia peittää pettymystäni... yli 55 vuotiaille miehille sininen pilleri pakolliseksi..
Mies tarvii säännöllistä seksielämää jotta se pystyisi hallitsemaan ejakulaatiotaan. Ehkä sinä vain härnäät miehiä ja pihtaat kunnes ne on liian herkässä tilassa auttaakseen sinua kiimassasi...
- hotmami
Hah, hah! Turha yrittää syyllistää minua miesten kyvyttömyydestä ja hallitsemattomuudesta... miehillä olisi aihetta harjoitella hallitsemaan omaa ejakulaatiotaan ...
- keittiöekspertti
hotmami kirjoitti:
Hah, hah! Turha yrittää syyllistää minua miesten kyvyttömyydestä ja hallitsemattomuudesta... miehillä olisi aihetta harjoitella hallitsemaan omaa ejakulaatiotaan ...
Äkkiseltään ongelma tuntuisi olevan miesten, mutta loppupelissä sinä kärsit siitä eniten.
Ota se lusikka kauniiseen käteen ja ala vatkaamaan. - hotmami
Äkkiseltään ongelma tuntuisi olevan miesten, mutta loppupelissä sinä kärsit siitä eniten.
Ota se lusikka kauniiseen käteen ja ala vatkaamaan.Eräs keittiöekspertti kirjoitti "Minä en edes tunne miehen ja naisen välistä rakkautta jossa seksuaalisuus ei toimi. En käsitä mitä se voisi olla..."
Minä taas jätän vatkaamisen ja... "jatkan koeajoa, silllä en ole niin hölmö, että ostaisin käytetyn auton ilman koeajoa... .Ja olen täysin tosissani" (Kiss!) - keittiöekspertti
hotmami kirjoitti:
Eräs keittiöekspertti kirjoitti "Minä en edes tunne miehen ja naisen välistä rakkautta jossa seksuaalisuus ei toimi. En käsitä mitä se voisi olla..."
Minä taas jätän vatkaamisen ja... "jatkan koeajoa, silllä en ole niin hölmö, että ostaisin käytetyn auton ilman koeajoa... .Ja olen täysin tosissani" (Kiss!)Sulla on hyvin perustellut mielipiteet, siitä pisteet.
Kyllä se niin on että homman pitää pelittää heti siitä lähtien kun survaistaan ykkönen silmään ja kierrokset tappiin. Ajelu on nautinto kun hallintalaitteet (kytkin, kaasu, jarrut, vaihteet) toimii, mutta muuttuu katastrofiksi jos huomaat että kaasu hirttää ykkösvaihteella päälle eikä kytkin ja jarrukaan toimi. Yleensä kyyti loppuu ennenkuin aloit edes nauttia vauhdin hurmasta. - hotmami
Sulla on hyvin perustellut mielipiteet, siitä pisteet.
Kyllä se niin on että homman pitää pelittää heti siitä lähtien kun survaistaan ykkönen silmään ja kierrokset tappiin. Ajelu on nautinto kun hallintalaitteet (kytkin, kaasu, jarrut, vaihteet) toimii, mutta muuttuu katastrofiksi jos huomaat että kaasu hirttää ykkösvaihteella päälle eikä kytkin ja jarrukaan toimi. Yleensä kyyti loppuu ennenkuin aloit edes nauttia vauhdin hurmasta.Uskollisesti yli kolmekymmentä käyttänyt samaa manuaalivaihteistoa ja joutunut pettymyksekseni siirtymään testaamaan näitä automaattivaihteisia "uusvanhoja"menopelejä (huonolla menestyksellä). Matkalla olen kohdannut mikroautoista aivan järkyttävän suurin lottovoittoihin verrattaviin jättisuuriin matkailuautoihin. On vaikea löytää näiden kahden auton välikokoa. Pieni autosta ei saa ajonautintoa ja jättisuuret aiheuttavat nimimerkki modelli kuvaamia epämiellyttäviä ja tuskallistakin ajokokemusta.
Olen samaa mieltä kanssasi ajelun nautinnosta, kun hallintalaitteet toimii...sitä ennen pitäisi löytää oikean kokoinen auto! - Katsolörtilö
termiitting kirjoitti:
Kyllä. Yltäkylläisen seksielämän omaava harvoin kaipaa - tai ainakaan väkisin ylläpitää - mitään hiipuvia ja haalistuvia "rakkauksia" ellei jotain superhyvää ole tiedossa.
Minun seksi elämä on ihan yltäkylläistä omin avuin. Minä kiinnitin lautaan noin 15 cm pitkän puu tapin ja kun minä laitan sen laudan auton ajo istuimelle ja istun sitten siihen siten että se muovilla päällystetty tappi on pillussa tai perseessä niin jokaisella työ matkalla on ainakin yks orkku ja mitä huonompi tie sitä usammat orkut tulee.
On minulla ukkokin, mut en mää välitä sen kanssa seksistä. Sitäpaisi näkyy sekin kehittäneen omat keinonsa. Meidän seksi elämämme toimii aivan hyvi ja me olemme kumpikin tyytyväiset.
- Old_school_man
Keskimäärin varmaankin rakkaus tekee onnellisemmaksi kuin seksi. Käsitteet ovat osin erillisiä ja osin päällekkäisiä.
- keittiöekspertti
Minä en edes tunne miehen ja naisen välistä rakkautta jossa seksuaalisuus ei toimi. En käsitä mitä se voisi olla...
- Old_school_man
Minä en edes tunne miehen ja naisen välistä rakkautta jossa seksuaalisuus ei toimi. En käsitä mitä se voisi olla...
Oletko ajatellut sitä, että kaikki seurustelevat parit eivät nykyaikanakaan heti "tee temppuja".
- keittiöekspertti
Oletko ajatellut sitä, että kaikki seurustelevat parit eivät nykyaikanakaan heti "tee temppuja".
Tiedän kyllä, mutta se on yhtä hölmöä kuin ostaa käytetty auto ilman koeajoa. Ja olen täysin tosissani.
- Old_school_man
Tiedän kyllä, mutta se on yhtä hölmöä kuin ostaa käytetty auto ilman koeajoa. Ja olen täysin tosissani.
Sinun mielestäsi, mutta nuo em. ihmiset eivät koe asiaa noin, harvempi edes jälkikäteen.
- keittiöekspertti
Sinun mielestäsi, mutta nuo em. ihmiset eivät koe asiaa noin, harvempi edes jälkikäteen.
Taisi olla sönkkis kun myönsi että hänelläkin on tapauksia jossa tunteista huolimatta hän ei ole pystynyt rentoutumaan ja nauttimaan seksistä miehen kanssa.
Se on kemiaa, sen tuntee siitinluussa kun nainen odottaa sinua himokkaana. Muutaman työnnön jälkeen tajuat että osaat ajaa tätä peliä...
Joku ajoneuvo tuntuu itselle etäiseltä etkä saa siitä edes kunnolla kierroksia otettua. Miksi haaskaat omaa ja daamin aikaa? - Anti_helka
Taisi olla sönkkis kun myönsi että hänelläkin on tapauksia jossa tunteista huolimatta hän ei ole pystynyt rentoutumaan ja nauttimaan seksistä miehen kanssa.
Se on kemiaa, sen tuntee siitinluussa kun nainen odottaa sinua himokkaana. Muutaman työnnön jälkeen tajuat että osaat ajaa tätä peliä...
Joku ajoneuvo tuntuu itselle etäiseltä etkä saa siitä edes kunnolla kierroksia otettua. Miksi haaskaat omaa ja daamin aikaa?"Kemia on aineen koostumusta, ominaisuuksia ja muuttumista tutkiva tiede."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kemia - keittiöekspertti
Anti_helka kirjoitti:
"Kemia on aineen koostumusta, ominaisuuksia ja muuttumista tutkiva tiede."
https://fi.wikipedia.org/wiki/KemiaJuuri siitä seksissä on kyse.
- sönkkis
Joku ajoneuvo tuntuu itselle etäiseltä etkä saa siitä edes kunnolla kierroksia otettua. Miksi haaskaat omaa ja daamin aikaa?Niin, sitä on voinut olla kierroksia koneessa vaikka kuinka. Mutta ei vaan ole päästy maaliin. :)
Himokkuus kai vaatii oikeanlaisen suitsijan, jolla on paitsi himoa myös halua kuunnella toisen tarpeita. Tietynlaista tilannetajua ja tunnetta. Eli jos nyt autoja käytetään esimerkkinä, niin etuvedolla ajetaan pikkasen toisella tapaa lämä lattiassa, kun takavedolla tai nelivedolla. Pitää tietää kuinka se ajokki käyttäytyy ja millä sen saa takas hallintaan, jos meinaa karata. :) - sönkkis
sönkkis kirjoitti:
Niin, sitä on voinut olla kierroksia koneessa vaikka kuinka. Mutta ei vaan ole päästy maaliin. :)
Himokkuus kai vaatii oikeanlaisen suitsijan, jolla on paitsi himoa myös halua kuunnella toisen tarpeita. Tietynlaista tilannetajua ja tunnetta. Eli jos nyt autoja käytetään esimerkkinä, niin etuvedolla ajetaan pikkasen toisella tapaa lämä lattiassa, kun takavedolla tai nelivedolla. Pitää tietää kuinka se ajokki käyttäytyy ja millä sen saa takas hallintaan, jos meinaa karata. :)Ja kun tulee se perstuntuma ajokkiin, se homma alkaa jo sujua eikä meinaa karata käsistä. :)
Kyllä siihen vaikuttaa ihan eniten toki oma pää, mutta valehtelematta myös toisen kyvyt tai taidot vastata siihen tarpeeseen. Huomaa kyllä, jos kumppanilla on halua ja kykyä antaa eikä vain ottaa. Semmonen hoputtaminen vie loputkin halut tai tuskailu mikä vittu sussa on rikki, kun et toimi. Siks varmaan monet naiset näyttelee orgasmia, kun rehellisesti sanomalla ettei näillä eväillä O:ta saa, mies monesti ottaa sen henkilökohtauksena loukkauksena. Ts. vitut viis veisaa sen jälkeen senkään vähää.
Sen sijaan, että syventyis asiaan sen ongelman poistamiseksi yhdessä daaminsa kanssa. Mutta toki onko se sitten sitä kemiaa, kun jollekin ei tarvi asiasta edes sanoa, se tajuaa itse seurata mistä daami tykkää ja ottaa huomioon, että se on kahden kauppaa. Seksielämä aikalailla tyssää siihen, ettei toista kiinnosta tietää mistä toinen tykkää, eikä nähdä yhtään vaivaa sen toisen takia. Vain oma nautinto on se mihin silmät solmussa sihdataan. :)
- Sexu
Jos alkaa oikein analysoimaan todella niin se miten rakkautta kuvataan on tosi tympeän tukahduttavaa. Kaipaan huippukokemuksia, sperman lentoa, vapautta..! Tainnut joku marcus aureelius runoilla jotain rakkaudesta rakkaus on pitkämielinen ei pöyhkeilee etc etc ja sitä toistellaan edelleen...! Ja miksi toistellaan, että saatais parempaa työvoimaa joka vapisee mökissään kakaralauman keskellä..!
- uygggxtjcg
Seksi luo rakkauden tunnetta.
- keittiöekspertti
Minä luulen että miehillä se menee pitkälti noin.
Puutteessa elävät poikamiehet on kaikkein vihaisimpia ihmisiä, puutteessa elävien naisten jälkeen. - påååååååp
Onhan sitä tutkitukin muttei vissiin sovi naisten harhaluuloihin "oikeista" tunteista.
- keittiöekspertti
påååååååp kirjoitti:
Onhan sitä tutkitukin muttei vissiin sovi naisten harhaluuloihin "oikeista" tunteista.
Joo, naiset on kuulemma siveämpiä kuin miehet..
Tästä minä en tiedä paljoakaan.
Ostat naisellesi timanttikorvakorut, nainen näyttää rakkautensa sinua kohtaan ostamalla itselleen uudet verhot.
Ostat naisellesi timanttisormuksen, nainen näyttää rakkautensa sinua kohtaan ostamalla itselleen uuden sohvakaluston.
Ostat naisellesi timanttikaulakorun, nainen näyttää rakkautensa sinua kohtaan menemällä sänkyyn jonkun vieraan miehen kanssa. jne....- sönkkis
Ompa karuja naisia. :''D
Ja kallis maku, jos ihan timantteja... valtakunta kirjoitti:
Tuo ei ole rakkautta tarzan😱
Ainakin viesti meni perille kun tuollain pukittaa ettei näy että tulee perille. Ukko kulta muhis sinä katosit pukittamasta minua.😂
- Äkäslompolo
Kirjoitettiin miten nainen palkitsee korujen oston hänelle joka niitä ostaa. Osin naiselleni Kauniin timantti ristin kun hän on olevinaan niitä uskovia seurakuntalaisia. Kertaakaan en ole kuitenkaan nähnyt hänen kaulassaan tuota ristiä. Ostin Espanjasta korva korut ja ne oli tosi arvokkaat nekin, kertaakaan en ole nähnyt kuitenkaan hänen korvissaan näitä koruja. Tähän näkemiseen on minulla mahdollisuus ihan viikoittain. Palvelen häntä monin tavoin, kun hän liikkuu huonosti. Tuon hänelle aina kun menen käymään hänen ostoksensa kaupasta, hän ei edes kiitä tästä palvelusta. Jos kaikki naiset on tälläisia kuin omani, niin ei näistä kannata juuri välittääkkään he puhuvat kuinka miehen on oltava romanttinen ja jos tälläistä yrität niin sitä ei mitenkään huomioida. Nainen on melko tökerö käytökseltään ja mieleltään, ainakin Suomalainen nainen. Naisten romantiikka on siellä naisten viikolehtien sivuilla jossa joku ylikomea gikollo heitä kukittaa ja paneskelee. Tavallisen heidän vertaisensa miehen romantiikka on heille saman tekevää. Suomalainen nainen on joillakin elämän alueilla tyhmä, ensinnäkin hä pitää itseään parempana kuin onkaan. Käytöksessä miehiä kohtaan hän jää Eurooppalaisista lajitovereistaan kauas jälkeen. Hänen mieluisin harrastuksensa on miehen julkinen nolaaminen.
Minun suhteeni ns omaani on jo oikeastaan poikki en ole käynyt hänellä enää viikkoihin. Äkäslompolo kirjoitti:
Kirjoitettiin miten nainen palkitsee korujen oston hänelle joka niitä ostaa. Osin naiselleni Kauniin timantti ristin kun hän on olevinaan niitä uskovia seurakuntalaisia. Kertaakaan en ole kuitenkaan nähnyt hänen kaulassaan tuota ristiä. Ostin Espanjasta korva korut ja ne oli tosi arvokkaat nekin, kertaakaan en ole nähnyt kuitenkaan hänen korvissaan näitä koruja. Tähän näkemiseen on minulla mahdollisuus ihan viikoittain. Palvelen häntä monin tavoin, kun hän liikkuu huonosti. Tuon hänelle aina kun menen käymään hänen ostoksensa kaupasta, hän ei edes kiitä tästä palvelusta. Jos kaikki naiset on tälläisia kuin omani, niin ei näistä kannata juuri välittääkkään he puhuvat kuinka miehen on oltava romanttinen ja jos tälläistä yrität niin sitä ei mitenkään huomioida. Nainen on melko tökerö käytökseltään ja mieleltään, ainakin Suomalainen nainen. Naisten romantiikka on siellä naisten viikolehtien sivuilla jossa joku ylikomea gikollo heitä kukittaa ja paneskelee. Tavallisen heidän vertaisensa miehen romantiikka on heille saman tekevää. Suomalainen nainen on joillakin elämän alueilla tyhmä, ensinnäkin hä pitää itseään parempana kuin onkaan. Käytöksessä miehiä kohtaan hän jää Eurooppalaisista lajitovereistaan kauas jälkeen. Hänen mieluisin harrastuksensa on miehen julkinen nolaaminen.
Minun suhteeni ns omaani on jo oikeastaan poikki en ole käynyt hänellä enää viikkoihin.Mitä menet ostamaan. odota ensin sen kymmenen vuotta edes kelpaanko ihmisenä hänelle, kun ei tiedä mikä on lajiaan luonteelta.
Ihme naisia otatte taakaksi.
- Sad-But-true
Jos eiole saanut seksiä niin ei ole saanut rakkauttakaan
- Old_school_man
Tunnen miehen, joka odotti seksiä avioliittoon asti. Syynä uskonnollinen vakaumus. Oli ehtinyt siinä vaiheessa seurustella 3 vuotta. Uskoisin että he rakastivat toisiaan jo ennen seksiä.
- vikkilökyhönuu
Runkku on luotettavin seksi kumppani se ei mene vieraisiin, ei se valita. Iso osa miehistä ja naisista onkin valinnut tämän kumppanin.Kun minut yllätettiin itse teosta ja yritettiin nolata, niin mä sanoin vaan, että oma on kyrpäni, en tee huorin en raiskaa, enkä viettele toista syntiin. Loppujen lopuksi runkku on tautivapaa ja kaikin puolin riskitön seksin totetus tapa.
Rakkaus ei pelasta suhdetta jos ei ole nautintoa
- Femsdmdmsfsd
Vaikka tuo olisi totta niin miten se hyödyttää miehiä joille seksin saaminenkin olisi lähinnä lottovoitto? Rakkaus kun on vielä kauempana.
Mutta sinänsä oikein loistava tapa vittuilla, siirtää se aurinkokunnan reunalla oleva maali linnunradan toiselle puolelle. - Sexu
Minut tekee onnelliseksi raha nussinta ja että voin todistaa olevani parempi jossain liikuntamuodossa ja taiteenlajissa! Rakkaus on jotain....phöh!
- pankaa.nussikaa
Varmaan tekee nussiminen miehen onnelliseksi jos ei parisuhdetta saa.
- gryd
Tai ehkä komparatiivissa onnellisemmaksi vs. ei seksiä ollenkaan.
- njöä
yli kolmekymmentä vuotta seksiä saman naisen kanssa,alkuvuosina useita kertoja yössä ja nykyisin hyvä jos viikossa muhinoitais yhtä monta kertaa. Mutta ei rakkauden määrää ja onnellisuuden astetta ole ole helppoa määritellä,se pitää kokea. Pitkän liiton tae on rakkaus höystettynä sopivassa määrin seksillä.
- keittiöekspertti
Se on helppo rakastaa kun sängyssä synkkaa.
- keekerifishburne
Se on myös red-pill:in sisäistämistä että ymmärtää, miten koko rakkaus käsite ja siihen liittyvät perinnemekanismit on keksitty siten, että saadaan miehestä ja naisesta heikko yksikkö, jota on helppo hallita ja josta on helppo kupata työvoima ja terveys ulos. Miehestä tulee emaskuloitu aisuri ja naisesta säkkiin pukeutuva emakko. Nämä mekanismit ovat johtopaikoilla olevat psykopaatit keksineet ajan kuluessa! Pitkän ajan kuluessa. Mutta tarkasti niinkuin psykopaatit osaavat tarttua siihen pienimpään yhteiseen nimittäjään, jolla ihmisistä saadaan ote!
Tajuatteko te, että te makaatte ravinneliuoksessa fermentaatio-podissa ja konearmeijja kuppaa teistä energiat..!! - Punapäällenijokamuisto
Tämän juuri kokea sain ja rakkauden valitsin. Kyllä on totta että rakkaus voittaa hetken nautinnon.
- MitäRakkausOikeastiOn
Näin on. Sitä rakkauden kaipuuta täytetään kaikenlaisella toiminnalla ja riippuvuuksilla.
Aidon rakkauden tunnistaminen ja löytäminen on vaikeaa. - Nyhölökärväjö
Kirjoitan tälle palstalle herätyksestäni seksi elämän alueella. Tämä herätys koskee sitä miten saastaista seksi pelkästään on ja millaisena sitä näytetään porno sivuilla netissä. Joku nuolee persereikää josta paska kuitenkin pursuilee yleensä kerran päivässä. Joku imee miehen siitintä joka juuri on ollu naisen persereijässä jossa on sisällä aina paskaa. Olemmeko alentuneet eläintä alemmalle tasolle tässä seksi asiassa. Eläinkään ei syö uroksen spermaa niin ihminen syö, luonto ei ole tarkoittanut seksiä tälläiseksi kuin sitä int netissä ja pornolehdissä näytetään. Naisen sekä miehen sukupuoli elimissä on kaikki mahdolliset inhottavuudet, kuten naisilla on valkovuotoa, virtsa tulehdusta, miehillä sekä naisilla sukupuolitauteja kuten kuppaa, tippuria, ym inhottavuuksia.
Luonto onkin puuttunut tähän ihmisten eläintä alemmalla olevaan seksi elämään antamalla meille sukupuoli taudin nimeltä Hiv/Aids. Se on kova puuttuminen ihmisen eläintä alemmalla tasolla olevaan käyttäytymiseen seksin alueella. Arvelisin että esm vanhemmilla naisilla on noin kolmas osalla jotain tulehdusta pillun alueella, sitten sinä hyvä toveri (mies) olet työntämässä siittimesi tälläiseen mätäpaiseeseen. Sukupuoli elimet niin miehillä kuin naisilla ovat mahdollisimman epähygieenisellä alueella ihmis kehossa jossa muhii hien kanssa monenlaiset bakteerit.
On miehiä joitten esinahka on terskan päällä niin kuin itselläni oli, niin otollisempaa paikkaa ei bakteerien kasvulle tai ololle olekkaan kuin tämä paikka joka on terskan ja esinahan välissä itse leikkautin tämän kirurgisesti pois juuri se epä hygieenisyyden tähden. Tiedän kuitenkin miehiä jotka ovat yhdynnässä naisen kanssa vaikka heillä on tällainen bakteeri pesäke. Naisessa nämä mieheltä saadut bakteerit aiheuttavat tulehduksen
Olen kirjoittanut asioista niin kuin nämä asiat on ja jos kuka ei kestä lukea niin sitten ei ja jos ei kestetä julkaista tosi asioita niin sitten ei. Mutta ajattele hyvä homosabines uros ja homosabines naaras mitä teet kun seuraavan kerran parittelet - seksiäsaanut
Seksi ei ole rakkautta. Seksi on tunne että olemalla toisen lähellä se hyväksyy sinun ulkonäkösi. Rumat ei pääse naisen lähelle
- Edellinen
Olen mieluummin ruma kuin ryven tuollaisessa paskassa mitä irtosuhteet ja seksi ilman rakkautta on. Kun sinä nyt oot se komia niin nai oikein munkin edestä en kadehdi!!
Otetaan sitten naisilta helppo ilmaisen seksin saaminen pois, jos se ei tee heitä onnelliseksi.
valtakunta kirjoitti:
Älä vie sitä,pilaat naisten elämän.
Ihan sama. Mutta minusta on naisilta idioottimaista vähätellä sekin merkitystä. He eivät ymmärrä sellaisen asian tärkeyttä mikä on heille itsestään selvyys ja helppo saada.
super-atm kirjoitti:
Ihan sama. Mutta minusta on naisilta idioottimaista vähätellä sekin merkitystä. He eivät ymmärrä sellaisen asian tärkeyttä mikä on heille itsestään selvyys ja helppo saada.
Mun ei ole helppo saada. Erittäin tuskaa ton miehen kanssa pitäisi vielä käsipelit tehdä sen eteen että hän saisi vielä pitempiä orgasmeja.
valtakunta kirjoitti:
Mun ei ole helppo saada. Erittäin tuskaa ton miehen kanssa pitäisi vielä käsipelit tehdä sen eteen että hän saisi vielä pitempiä orgasmeja.
Painu vittuun sinkkupalstalta. Ketään ei kiinnosta parisuhdetarinasi.
super-atm kirjoitti:
oot aikas hunokäytöksinen, oon ollut sinkku palstalla jo kovin kauan, ystävät sinkuista mielummin avara katseisuuden vuoksi,leikkimielisyyden ja aikuisen ihmisen. Parisuhde kuin vastaavaiset palstat leijuu tyhjyyttä.
Heillä on kaikki kuin ystävätkin.
Sullakin todennäköisesti niitäkin jakaa kun ärsyynnyt heitä minulle yksi, tulee sillekin parempi mieli.super-atm kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14546436/asiallista-ajatusten-vaihtoa-lauantaiyohonaamuun#comment-87124663
Täällä annan vinkkiä ja muuten aloittajakin on parisuhteessa ja en tiedä mitä linkkissä kerrotaan enkuksi mutta uskon 70% mitä ukkoseni sanoi kun en taita vieraita kieliä.valtakunta kirjoitti:
oot aikas hunokäytöksinen, oon ollut sinkku palstalla jo kovin kauan, ystävät sinkuista mielummin avara katseisuuden vuoksi,leikkimielisyyden ja aikuisen ihmisen. Parisuhde kuin vastaavaiset palstat leijuu tyhjyyttä.
Heillä on kaikki kuin ystävätkin.
Sullakin todennäköisesti niitäkin jakaa kun ärsyynnyt heitä minulle yksi, tulee sillekin parempi mieli.Istu peukkuus.
super-atm kirjoitti:
Istu peukkuus.
Mulla on suihku ja ukko luvannut sen 700€ gigolo koneen. Mulla varmasti tulee kauniit päivät vielä. Ookko edes tutustunut niihin realdolliin vielä?Suosittelen tällein pahan päivän varalle sellaisen ja muutenkin kauniin ja voisi olla tyynyn korvike
valtakunta kirjoitti:
Mulla on suihku ja ukko luvannut sen 700€ gigolo koneen. Mulla varmasti tulee kauniit päivät vielä. Ookko edes tutustunut niihin realdolliin vielä?Suosittelen tällein pahan päivän varalle sellaisen ja muutenkin kauniin ja voisi olla tyynyn korvike
Haista jo vittu ja työnnä sinne dildo ja muutama lapiollinen hiekkaa.
super-atm kirjoitti:
Haista jo vittu ja työnnä sinne dildo ja muutama lapiollinen hiekkaa.
Ainakin koet henkisesti ton satunnaisennaisen kanssa yhteistä oloa, miksi ette meuhkaa toisillenne lumilinnassanne. Kuin yhdessä puhisette onnettomuutta. Ookko sinä juuri tuo puska nainen? Vai pidättekö yhtä? Se ainakin on yhtä tulinen. Ja löysin samaa maata olevan naisesi.
En vaan naisia pidä niin hellästi kädessäni koska ne on pelkkää jäätä. Miehet on kivoja myös kiukkusina.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14550654/lunta-tulossa#comment-87128407valtakunta kirjoitti:
Ainakin koet henkisesti ton satunnaisennaisen kanssa yhteistä oloa, miksi ette meuhkaa toisillenne lumilinnassanne. Kuin yhdessä puhisette onnettomuutta. Ookko sinä juuri tuo puska nainen? Vai pidättekö yhtä? Se ainakin on yhtä tulinen. Ja löysin samaa maata olevan naisesi.
En vaan naisia pidä niin hellästi kädessäni koska ne on pelkkää jäätä. Miehet on kivoja myös kiukkusina.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14550654/lunta-tulossa#comment-87128407Syö pääs.
super-atm kirjoitti:
Syö pääs.
Olisit mennyt edes moikkaan sitä, neito tarvii murun kuin sinäkin ja kummallakin samat sanat voitte yhdessä saada aikaan hyvää. Vaikka tykkäät turhautua minulle voisit mennä nyt auttaa hädässä olevaa neitoa.missä sun ritari haarnikkasi on meet sinne nyt pitää hauskaa teillä on jotain yhteistä kummatkin inhota minua😉
Harvemmin kukaan inhoo minua😍- Ukkovarvas
valtakunta kirjoitti:
Meillä on parasta seksiä se kun minä isovarpaalla räpläilen vaimon pillua. Vaimo on jo ajat sitten kieltäytynyt muunlaisesta seksistä ja nyt me ollaan molemmat tyytyväisiä seksi elämäämme.
- Pyöriväsexsy
valtakunta kirjoitti:
Kullakin näkyy olevan keinonsa! Minulle ukko kehitteli vanhasta savitahkosta pano koneen. Se tahko kun on jo kulunut soikeaksi niin ukko kiinnitti sen päälle rauta tapin pystyyn niin se tappi siinä sitten kirnuaa kivasti kun ukko pyörittää tahkoo ja mää istun siin päällä rautatappi pilus. "Aii aooo ku tekee kivaa. Pyöritä kovempaa ukko". Mun pillu palais jos se rautatappi ei olis kylmä näin syys kylmillä."
Ukkovarvas kirjoitti:
Meillä on parasta seksiä se kun minä isovarpaalla räpläilen vaimon pillua. Vaimo on jo ajat sitten kieltäytynyt muunlaisesta seksistä ja nyt me ollaan molemmat tyytyväisiä seksi elämäämme.
Teillä on mitä on. Minulla nyt erittäin pettynyt olo.
Jos petyn toiseen ihan pahasti että suutun ei sen vastaus pitäisi olla. "nyt voi mennä junan alle "
vois edes sit erota edes, jos on noin paha olla mun kanssa.
- Lemminkäiset
Onneks on 2 tervettä kättä ja internetti, ei siihen hommaan vanhaa uskovaista muijaa tartte.- Ja rakkaus, tottakai toista rakastaa jos on 40 vuotta yhdessä taapertanut.-
- Fwmfemkfsdmkldfkdfsf
Ei se rakkauskaan mikään avain onneen ole, rakkaus voi ihan hyvin olla suuren tuskan lähdekin koska jos ihminen rakastaa oikeasti hän voi joutua ottamaan paljon paskaa vastaan.
Äitini eli sairaalloisen miehen kanssa 25 vuotta rakkaudesta. Ei hän niitä vuosia pitänyt onnellisena tai antavina, vaan äärimmäisen kuluttavina ja sanoo että vaikka hän ei sinänsä kadu koska teki mitä piti - niin silti tiedostaa että olisi voinut valita toisin ja luultavasti moni muu valinta olisi ollut hänen kannaltaan parempi ja antoisampi elämän kannalta.
Itse en ole erityisen onnellinen tai onneton vaan elän tyytyväisyyden viittäkymmentä eri sävyä todeksi. Ei ole tehnyt rakkaus - ei saatu eikä annettu - minua autuaaksi, ei kyllä loputtoman pettyneeksikään. Vain antanut voimaa jatkaa huomiseen; joskus ensi viikkoonkin ja jonkinlaisen kokemuksen itsearvosta.
Monille rakkaus tuntuu olevan sellainen ultimaattumi joka ratkaisee kaiken. Ehkäpä juuri siksi niin monet ovat sitä vailla - siltä odotetaan liikaakin eikä siksi osata ottaa sitä realistista - ja ehkä väliaikaistakin - hyvää mitä sen tunteen kanssa tulee sen inhimillisessä muodossa. - Rakkauttaonjapysyy
Tähän väitökseen minäkin uskon. Koska mies kävi naimassa toista naista eikä halunnut erota joten rakkauteen uskon. Muuta syytä en näe miehen haluun jatkaa liittoamme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499