Onko kissalla kaikkiok jos se haluaa tapella omistajansa kanssa, siis ei sellaista äkäistä tappelua vaan sellaista kissanpennun leikkitappelua (kissani siis pitää kynnet piilossa mutta puree aika ikävästi). Minua ei kissan kanssa leikkiminen haittaa, mutta sukulaiset ja kadulkakulkijat valittavat käsieni naarmuista, itseä ei naarmuilla olevat kädet haittaa. Desinffiointi ainetta vain käsiin ja sitten kunnon rasvaa. Ihan leluillakin leikitään ja kissasta on hauska niitä jahdata, mutta leikkitappelu lelujen kanssa ei kiinnosta. Kissani myös näykkii ja nuolee minua eli osoittaa kiintymystään. Mietityttää vain mitä pitäisi tehdä, kun muita nuo naarmujntuneet kädet tuntuu haittaavan vaikka olisivat ventovieraita?
Kissan kanssa leikkimisestä.
5
116
Vastaukset
- silisilisili
Käsillä ja jaloilla ei saa totuttaa leikkimään! Lopeta heti leikki, ja sano napakasti "EI!"Saatavilla on niin paljon kaikenlaisia leluja, että niitä voi kisu nujuttaa ja retuuttaa, ei saa antaa raapia!!Halia ja rapsutuksia paljon, mutta lopeta heti, jos raapii!
- jorezx
Läimäytä kattiasi päin naamaa heti kun se alkaa isotella. Muuten siitä tulee kotiasi terrorisoiva tyranni.
- kaltoinkohdeltuitse
jorezx kirjoitti:
Läimäytä kattiasi päin naamaa heti kun se alkaa isotella. Muuten siitä tulee kotiasi terrorisoiva tyranni.
Eläintä eikä ihmistä lyödä!!!!Lyömällä saa kasvatettavastaan aran ja pelokkaan, niin ihmisestä, kuin kissasta ja koirasta! On vielä, valitettavasti, näitä ÄIJIÄ, jotka käyttävät mielellään valtaansa pienempiin ja heikompiin, kun isommille eivät uskalla mahtailla! Nämä pipipäät nauttivat heikompien alistamisesta.
- sukuvikaagrea
jorezx kirjoitti:
Tollalaillako sut on kasvatettu?
Voi, sosiaalitoimikaan ei kaikkia voi pelastaa, ja väkivalta periytyy sukupolvelta toiselle sitten ;/
- pötkylä
Käsillä ei saa opettaa leikkimään, ei saa antaa purra eikä raapia. Osta kissalle painilelu, sellainen pötkylä mitä saa purra ja möyhentää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361