Olen tässä tutustunut paljon kyseiseen rotuun ja ihan kyselen että onko kellään tiedossa hyvää ja tunnollista kasvattajaa jolla olisi terveitä ja tervepäisiä koiria.
Ranskanbulldogin hankinta
1
158
Vastaukset
- sukarita
Sielun Aarre kennel lappeenrannassa kasvattaa ranskiksia ja griffoneita. Itselläni kaksi koiraa joitten kummankin isä on Sielun Aarteen uros. Toisen tytön kasvattaja on kennelin omistaja Marina. Tunnen jokaikisen Sielun aarteen koiran nimeltä ja ulkonäöltä ja näen heitä lähes päivittäin. Voin rehellisesti sanoa, että tässä maassa moni lapsi hoidetaan huonommin kuin Sielun Aarteen koirat. Kaikki koirat ovat palkittuja, terveitä yksilöitä. Tottahan koirillekin vanhetessaan voi tulla kaikenlaisia vaivoja, aivan kuten ihmisille. Koirat viettävät eläkepäiviä kotona, heitä ei suinkaan myydä muualle, kun ei pentuja teetetä. Meidän tytön emo synnytti ensimäiset pentunsa 3vuotiaana. Ei siis heti kun kynnelle kykeni. Vinkkinä voin kertoa, että ranskiksia on tulossa aivan lähiaikoina. Seuraappa Sielun Aarre kennelin kotisivuja, siellä on juuri nyt kuvia viikon vanhoista griffoneista. Sieltä löydät tietoa kennelistä ja sen omistajasta. Suosittelen hyvällä omalla tunnolla, koska tunnen ja tiedän kasvattajan ja kennelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408