Millainen vesileppis on nykyisin liikuntapaikkana? Onko uuden monitoimihallin myötä muuttunut miten paljon? Onko valikoima laajentunut?
Vesileppis liikuntapaikkana?
7
348
Vastaukset
- exball
Pitäskö käydä katsomassa...
- pasa60
Monitoimihallin myötä on tullut iso liikuntasali missä voi pelailla yms.
Keilahalli tuli myös. Ryhmäliikuntatiloja. Uusi kuntosali mutta se ei ole mielestäni kovinkaan toimiva, onneksi hotellin puolelta löytyy se vanha hyvä sali. Tietysti riippuu treenajasta mitä haluaa salilta. Ulkoliikuntamahdollisuudet on menneet huonompaan suuntaan hotellin ympäristöstä rakennusten vuoksi...Kuntopolut...!- entiedämitäsanoisin
Minä olen kanssa kuullut, että uusi sali ei vastannut ihan käyttäjien toiveita. Harmillista sinänsä, koska niin paljon siihen varoja laittoivat. Ulkomahdollisuuksista minulla ei paljon ole tietoa, mutta sinne on kai tulossa joku seikkailupuisto? Mutta toivottavasti edes pikkuisen muistetaan arvostaa niitä kuntopolkuja mitä siellä on ainakin joskus ollut!
- rakenteidenkastelija
Kyllähän tuolla pallojen perässä juoksee yksi jos toinenkin. Hiki irtoaa mukavasti kun ajattelee kuntalaisten rahoja. Liekkö ainut julkinen rakennus koko kylällä joka on vielä käyttökunnossa..
- höyrymies
vesileppiksen höyrysauna? mitään kivaa tulevana vkl.na?
- KäyViihtelle
Liikuntaa se tanssikin on :-)
Vesileppis perjantai 16.11.2018
MATTI JA TEPPO
https://youtu.be/O6f21fKwJzI
Legendaariset iskelmäveljekset Matti ja Teppo esiintyvät Vesileppiksessä. - Anonyymi
Ei taida parempaa löytyä 200km sisältä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728