Vapaat kädet ja jumalien armollisuuteen luottaen hommat hoituu ihan rutiinilla.
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/5-vuotiaan-realistiset-piirrokset-
paljastivat-jarkyttavat-tapahtumat-pappi-kaytti-tyttoa-hyvakseen-kirkossa/6123632
Pastoreilla kirkonmenot?
7
<50
Vastaukset
- näinsevaanmenee
Uskonnolliset lahkot ovat kautta aikojen olleet oikeita pedofiilien paratiiseja. Jehovan todistajat hyvänä esimerkkinä ja tuskin ne adventistitkaan on yhtään sen parempia.
http://www.silentlambs.org/
http://www.thedailybeast.com/articles/2016/04/04/christian-school-principal-jailed-for-child-rape.html- tuomiot.tulee.ottakaa
Jaa, ja sekö ateismin pelastaa tuomiolla, kun itse naiskentelee synnissä eri muodoin.
Siitähän teksteissä on kyse, kun yhdessä kauhistellaan.
Synti on syntiä pojat ja muistakaa, tuomio lähtee Jumalan huoneesta, ette te pääse pakoon kirjoituksillanne.
Varsinkin aloittaja, vaiva vain elämä ja kuolema päälle.
Kannattaako rimpuilla elämässä? - näinsevaanmenee
tuomiot.tulee.ottakaa kirjoitti:
Jaa, ja sekö ateismin pelastaa tuomiolla, kun itse naiskentelee synnissä eri muodoin.
Siitähän teksteissä on kyse, kun yhdessä kauhistellaan.
Synti on syntiä pojat ja muistakaa, tuomio lähtee Jumalan huoneesta, ette te pääse pakoon kirjoituksillanne.
Varsinkin aloittaja, vaiva vain elämä ja kuolema päälle.
Kannattaako rimpuilla elämässä?Ei vaan ensimmäinen linkki kertoi Jehovan todistajien kultin lapsen raiskaajista ja jälkimmäinen adventistien kultin lapsen raiskaajasta.
- lopettakaajopelleilynne
EI LIITY PALSTAN AIHEESEEN. UUTINEN KOSKEE BRASILIAN KATOLISTA KIRKKOA.
- älä.välitä
Pitäähän poikien kirjoittaa, sillä näinhän he tietävät tuomiollaan hyvän ja pahan, kun siitä puusta mussuttavat.
Kun he kirjoittavat eivätkä tee parannusta, eivät hekään pääse karkuun tuomiotaan. Siksi he näin julistavat itse - itselleen tuomiota kaiken aikaa. - Hyihyijahyi
älä.välitä kirjoitti:
Pitäähän poikien kirjoittaa, sillä näinhän he tietävät tuomiollaan hyvän ja pahan, kun siitä puusta mussuttavat.
Kun he kirjoittavat eivätkä tee parannusta, eivät hekään pääse karkuun tuomiotaan. Siksi he näin julistavat itse - itselleen tuomiota kaiken aikaa.Uskonto on mielenhallintaa, psyykkausta, suurta bisnestä. Uhreiksi tällaiselle joutuvat onnettomat, eronneet ja masentuneet - aivan kuten muillekin rikollisille. Uskonto on inhimillisyyden vihollinen, jota vastaan kannattaa käyttää AIVAN kaikkia keinoja.
- oppia.ateisteista
Eipä oo pasatorit parantaneet tapojaan. Samanlaisia kaksinaamaisia pellejä ne on. Uskonlahkojen orjat mussuttavat vain satujaan eivätkä elä siivosti. Toisin on ateistien, jotka elävät siivosti ja kunnioittavat elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114