Mäntyharjun asuntojen vuokrataso?

VertailunVuoksi

Mikkeli-palstan tietojen mukaan näyttäisi olevan.
Esim. kaksion vuokrat suunnilleen 600- 800€/kk välillä halvimmista- kalleimpiin.
Onhan tietenkin palvelut Mikkelissä lähellä.
Ei tarvitse esim. matkustella Mikkelin ja Mäntyharjun väliä palvelujen tähden.
Paljonkohan lienee vastaava asuntojen vuokrataso taso näyttäisi olevan tätä nykyä Mäntyharjulla?

15

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VertailunVuoksi

Kysymys kuuluu.
      Kannattaisiko jo vuokrien kalleuden puolesta asua mieluummin Mikkelissä?

• k-v-g

Tsekkaaa oikotieltä ;-)

• KäymäänVainJned

Ei siltä vuokran hintoja kerrota.
        Myytäviä asuntoja on pilvin pimein.
        Ei kiinnosta sitoutua loppuelämäkseen autioituvaan ja palveluiden piirin ulkopuolelle jäävään kylään.

• RyöstöHinnatTäällä

Olen kyllä kuullut Reissutienkin vuokrien kohonneen 3h k asunnoissa yli 900€/kk:ssa
      Aivan hirveitä vuokria pyytävät siis täällä.
      Eihän se tietysti köpsä ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.

• mulla on missä nyt asun iho oireita ,hengitys vinkuu,allergia oireita,mullalle haisee saunassa pesu huoneessa.anottu takuu vuokraa pääsis taas jaloilleen ,jospa ois auttaa uusi asunto oirehtimiseen.mutta huononpaan suuntaa on mennyt sosiaalitoimi eivät anna takuu vuokra sitoutumista.ollaan valtion laskelmien mukaan köyhiä,muttei päde mäntyharjulla,isoisempia virheitä oli takaisin muutto tänne takaisin mäntyharjulle.ihan hyvä kun sais muuttorahat läjään häivyttäis täältä pois.se että oon sekopää koen silti huonona kunnan sos tanttojen toimet.

• ToivottavastiOnnistuu

Ei sit varmaan muuta konstia, kuin pikavipillä ottamaan takuuvuokrarahat ja anomaan avustuksia muuttokustannuksiin.
        Edellyttäen tietenkin, että luottokelpoisuustiedot ovat vielä kondiksessa.

• Synnyinjakuolentänne

Toisilla ongelmia.Minä tykkään tästä kylästä ja lähden vain jalat edellä.Pärjään kun teen kovin töitä ja kaikki työ käy.

• pertunlikka

Tykkäät tästä kylästä vain, koska näet päivittäin Hollywoodissa ja Japanissa tunnatun elokuvanäyttelijän?

• Anonyymi

Menet kuntouttavaan työtoimintaan jos et töihin kykene, takuuvuokra kasassa kahdessa kuukaudessa

• Anonyymi

Vuokrat ovat täällä korkeita ja asunnot halpojs.

• Anonyymi

Pääkaupunkiseudulla asuvan kannattaa ostas täältä nimenomaan keskustasta kakkos- tai kolmosasunto.
      Tiet ovat kunnossa ja talvellakin pääsee perille. Palvelut ovat lähellä.
      Tällainen kakkosasuntojen hankinta, josta on jo ollut merkkejä, todennäköisesti lisääntyy lähivuosina.
      .

• Anonyymi

Paikkakunnan parasta antia on tuo, josta nimimerkki Pertunlikka kirjoitti. Täällä voi usein törmätä Hollywood-tason näyttelijöihin. Hyvä me!

• Anonyymi

Kaksion 75 m2, vupkraksi 600-800 on aika paljon. Pikenninkin se on 500-700 euroa. Tänä koske kaukolämmössä olevia talojs.Jos kyseessä on suora sähkölämmitys, tuosta määrästä putio pois 15 %.

• Anonyymi

Suoraa sähkölämmitystä ei kannata pelätä. Siinähä saa itse säätää lämnön kulutuksen

• Anonyymi

Omassa vuokra kodissa ei kannata asua yhtä kylmässä kuin ulkoilma. Harvoin näissä on sähkölämmityksen lisäksi vaihtoehtoista lämmitysmuotoa, kuten takkaa. Kannattaa siis varoa sähkölämmitteistä kohdetta. Valitse mieluummin kaukolämmityksellä lämpiävä talo

• Anonyymi

Oikea vuokrataso käpykylässä olisi puolet mainitusta, ehkä 400-450 euroa

• Anonyymi

Sähkölllämmitys pudottaa vuokraa 15-20 prosenttia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33