54v Hyvä kuntoinen, mutta työelämästä jo eläkeelle jäänyt sinkku mies etsii treenikaveria Tampereelta. Persoonana puhelias, avoin höpöttelevä, Karjalaiset juuret omaava mies.
Toiveena olisi löytää sellainen kaveri, ken myöskin pystyy treenaamaan päivä-aikaan melko säännöllisesti. Lajeina näin talvi-aikaan kuntosali, uinti, spinning (muutkin jumpat käy), kävely. Molempien mielenkiinnon ja mahdollisuuksien mukaan. Oma päälajini on pyöräily. Juoksemisen joudun valitettavasti itse jättämään pois. Nuorempana sattuneen polvihaverin takia. Nyt se on kunnossa, mutten ota riskiä rikkoa sitä lopullisesti.
Itse olen myös kohtuulisen kokenut klassisen hieronnan harrastaja. Ehkä se kiinostaisi myös sinua ja voisimme pitää myös tällätavoin edullisesti toistemme lihashuollosta huolta. Periaateella, vuoroviikoin hieroen. Minulla on pöytä. Tämä ei ole kuitenkaan vältämätöntä..
Itse treenaamisen tekisin mielläni hiukan tavoitteellisemmin, mutta säilyttäen kuitenkin rennonmeiningin ja ilon tekemiseen.
Yhdessä treenaamien vain on niinpaljon antoisempaa :)
Treenikaveria Tampereelta!
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349