Seksi liike ? Olisi kaikkea alaan liittyvää rekvisiittaa myytävänä ja video koppi verhon takana saisi puuhastella mitä vaan ja joskus vaikka strippari paikalla,mies ja nainen
kannattaisiko pielavedellä
6
292
Vastaukset
- Ilmari.P
Myö Aaretin kanssa puhuttiin tästä asijasta niin että hyvähän se olisi sellainen liike Pielaveilläkkii olla.
- peräkammarin-eki
Oes mukava yksityis rtipissä käävä,näkis kunnon ähvänän
- paavoasialla
Kyllä pitäisi liukkaria löytää ihan kotikylältä ettei aina tarvitsisi ajaa kuopioon tai lainata naapurin patelta edamia
- vaatteetveks
Enpä usko että kannattaa koska täällä on kaikki jo siinä iässä etteivät muista mitä seksi on
- HämynenSelliHuijarille
Muumimukinainen voisi avata sisustusliikkeen, sillä kun tuntuu olevan valtavat varastot Vallilan ja Marimekon verhoja, Tupperware-tuotteita, Partylite somisteita, konserttilippujakin mm. Cheekin keikalle, Ruisrockiin, Blockfestiin ja Oopperan kummitukseen on myynnissä ollut , sekä kännyköitä, tietokoneita ja MUUMIMUKEJA tietenkin. Miten lie tuon kirjanpidon ja verotuksen laita? Ostajat lienee jo tottuneet, ettei rahoille saa vastinetta.
- einohousu
Minä käyn kuopiossa,sielä on kaikkea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670