Joku varmaan tietää, mitkä on kahden tietyn miehen suhdekuviot tällä hetkellä? Kumpikin ehkä 45-50 vuotiaita, eronneita ja ammateiltaan taksiyrittäjä ja rekka/jakeluauton kuski. Mukavia ja urheilullisia, sen jo tiedän, mutta ujous estää suoran lähestymisen, kun en tiedä ovatko jo varattuja. Joten auttakaa naista pulassa, jos vaan mitään tiedätte.
Tiettyjen miesten suhdekuviot?
7
282
Vastaukset
- pirjotietää
Ovatko he kovia panemaan ? Epäilen etteivät ole koska ikä painaa,nuoret kundit tikkaakat kuin koneet
- luum
Käyppä vaan ihan rohkeasti näiden miesten juttusilla. Siitä se vaan lähtee.
- holor
vai on kyrvän puute kuusysillä
- Totuudentorvelot
Toinen noista petti eukkoaan jo avioliiton aikana, joten ap:n kannattaa miettiä kannattaako sellaisen luonteen kanssa mitään kehitellä. Vaikka olisi kuinka ihana ja mitä vielä.
- taksittaja
Taas tää jatkuu!!! Nyt ei hermo kestä! Ei!
- Dotdotdot1
Niin mikä jatkuu? Noiden miesten tekemiset, minä en ainakaan tunnista keitä ovat? Onko Sjoella epätasapaino vapaiden keski-ikäisten miesten ja naisten välillä, kumpaan suuntaan?
- luum
No vuosikuusysi. Kuinka sinulle noiden miesten kasssa kävi. Menitko juttusille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657