Jounin kalatori

Kultakoura

Kävin kesällä muutaman kerran, todella hyvät kalatuotteet ja palvelu parhaasta päästä

6

2176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panojaakoppi

En aijo käävä moisessa paikassa

• semppu

Tuloverot on tietty kaikkien myyjien osalta maksettu.

• Kuperainen

Ääni kuningas! VALTUUSTON JOHTOON VALITTAKOON!!!

• Sauli_ruotsi

Tosi hyvä kalatori ostin muikkuja vaakumipakkauksessa 7kiloa erittäin hyviä ja palvelu on erinomaista kiva että on tällainen paikka

• Anonyymi

Mikä erikoisinta, kala on todella tuoretta!
      SUOSITTELEN!

• Anonyymi

Tervepä terve, sinäpä olet Ailan Kyllikki Frimanin ja Erja Niskasen os. Ruotsalainen kaveri. kaveri ja tunnet varmaan erjankin...niinpä niin. Erjapa sylkee minua ja mainettani Ailan kanssa. Epäilläkseni yhtenä syynä on se, että Erja meni nuorena naisena makaamaan erään entisen kaverini Jani Liirin kanssa. tämä Tapahtui Joulukuun alussa 1998. Tuolloin Erja jo taisi olla kihloissa Mika Niskasen kanssa. Ja nytpä Erja pelkää että hänen tytärtään Piia Niskasta luullaan Jani Liirfin tyttäreksi. Siinäpä YKSI syy minkä takia Erja sylkee minun päälleni Iiisalmesta käsin. Toivoo tällaisilla maalitusjuoruilla saavansa minut hengiltä ihmisen, joka tietää mitä Erjan ja Jani Liirin välillä tapahtui. Erja ja varsinkin Aila ovat ovelia mentalisteja jotka selittävät, että minä olisin muka jotenkin turmeltunut perverssi ja tämän perverssiyden he selittävät nousevan pintaan sillä tavalla, että tämä tietoisuus Erjan ja janin touhuista enteilee ,muka perveirsioiden nousua pintaan. mikään perverssi en ole enkä juoru"ämmä" kerrompahan vain minkälaiset ihmiset löytyvät molempien tuttavapiiristä. Nimittäin nämä Aila ja Erja. Erjakin olevinaan muka hyvä helluntailainen...Nämä asiat Erja Ja Jani Liirin touhuista eivät ole mitään vaistonvaraisia muistikuvia jotka olisivat syntyneet äskettäin vaan kaikesta tästä olen ollut tietoinen Loppuvuodesta 1998. alkaen. Enpähän vaan viitsi enää vaieta koska ei Erjakaan vaikene..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33