Olemme 21 vuotias pariskunta. Meillä on 2pientä koiraa jotka tulevat toimeen kaikkien kanssa koosta riippumatta. Tykkäämme ulkoilla paljon.mm metsissä ja koirapuistoissa. Voimme hoitaa milloin vain ja miten pitkään vain. Itse olen kotona ja avopuolisoni töissä. Kokemusta meillä on koirista, kissoista, marsuista, kaneista, hiiristä, rotista jne. 1päivä 15€ , viikonloppu 25€ ja viikko 50€ jne hinnoista voi myös keskustella mikäli tarttet pidempää hoitoa kuin viikon :) Auto meiltä löytyy eli jos on vaikeuksia tuoda pystymme hakea. Asumme vantaan Pähkinärinteessä. Laita viestiä säkhöpostiini alehensu95@hotmail.com tai puh 0449864246 niin keskustellaan lisää.
Hoitopaikka tarjolla
perushenna95
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521032
- 71949
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82810
- 42794