Eu meinaa kieltää susien pyynnin kokonaan? Nyt jo häviää tasaseen tahtiin kotieläimiä pihoista susien suuhun. Keskustelua aiheesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000006316844
Mitä mieltä?
6
388
Vastaukset
sinne Brüsseliin vain kaikki sudet. Siellä niille riistaa riittää! Nähnyt olen...
- yopollo
ole mitään hävinnyt. Paitsi runsaat neljä vuosikymmentä sitten kun kylän irtokoirat repivät rikki pihamme kanihäkin ja söivät kaikki kymmenkunta pitkäkorvaamme suihinsa.
- Werneri
No niin kai ne meinaa kieltää kohta täällä asumisenkin. Nyt kun kurkkujen käyryyskin on jo mitoitettu, niin pitää löytää uusia hullunsääntöjä. Kettutytöt (ne samat, jotka pitää rottaa kotona häkissä) ovat kuulemma ehdotelleet jo rottien, hiirten ja hyttysten pyyntikieltoa. Porkkanaakin kuulemma sattuu, kun se nykäistään maasta. Pitää kai odotella susien ensimmäisiä ihmisuhreja, että saadaan siihenkin joku järki.
- Vana-S
Aina tällaisten päätösten takana on joku, tai jotkut henkilöt/ henkilöryhmät tietenkin EU:ssa. Tiedotusvälineet kertovat EU-määräyksistä, ja kansalaiset nousevat valittamaan, että taas se EU teki sitä ja tätä. Jokaiseen julistukseen ja uutiseen, mikä EU.sta tulee, pitäisi liittää ne henkilöt, jotka sen ovat julkaisseet ja siihen osallistuneet EU:n byrokratiassa. Silloin voisi personoida sylttytehtaan, ja kohdistaa miotteet suoraan näihin henkilöihin. Koko EU:han muodostuu tyypilliselle ranskalaiselle byrokratialle, jossa kasvoton valta kurittaa alamaisiaan, kohta kuin tsaarin Venäjällä.
Murheellista, että suomalaisina joudumme vain toteamaan sen, voimmeko tehdä mitään? - plunger
Vai häviää kotieläimiä tasaiseen tahtiin susien suuhun?! Minä luulen, että tahti on hyvin hidas, ja että se tahti vain hidastuu kun kotiläimiä pitävien määrä tasaiseen tahtiin vähenee ja eläimet pidetään karjasuojissa ympäri vuoden tehtaan ruoka edessä. Vapaana kukevia koiria ja kissoja saa susi syödäkin, ne lemmikit kun joka tapauksessa aiheuttavat luonnossa tuhoa.
Annetaan susien elää, elävät ne Espanjassakin. Annetaan karhuin elää, ja ahmain, mutta minkit metsästetään pois vaikka epä-eläimellisin keinoin loukuilla. Susi on yhtä alkuperäinen asukas kuin ihminen täällä Suomessa.
Susi syö lapsia? Ei syö, jos ruokaa löytää muuta. Tasaiseen tahtiin myös lapsein määrä vähenee sieltä missä susia liikkuu. - ihmettelevä
vaan EU:niin yleisesti. Se olisi jo alkujaan pitänyt unohtaa. Ja jstn kurkku ynms direktiiveistä viis, kun nyt hoitasivat edes Suomeen sen viraston, joka kai oli alunperin elintarvike ja nyt mikä se lieneekään ja sitä laajennetaan, vaikka ei ole vielä edes sijoitettu tänne jos koskaan niin käykään.
Byrokratiaa koko homma. Saadaan suojatyötä ihmisille jotka eivät sitä todellisuudessa tarvitse ja me tavalliset suomalaiset jäämme syrjään kokonaan. Eli lopputulos on ei kaivattu tai toivottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114