https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/207159-perussuomalaisten-mainoksessa-heil-hilter-symboliikkaa
Ämpäripäät keksi suorastaan ylitsevuotavaisen tavan saada entistä amparipäisempiä päättäjiä listoilleen. Toivottavasti riveihin saadaan sellasia joita kukaan normaalijärkinen ei äänestäisi. Itse aion lähteä litomaan, tää oli viiminen niitti, ei jumalauta voi olla näin tyhmää sakkia olemassakaan!
Persut jakaa ämpäreitä saadakseen ehdokkaita
6
127
Vastaukset
Järjenköyhää puuhaa, kaikki kelpaa. Viekää kaikki juopot sinne Lindströmin kanssa politiikkaa tekemään!
- Anonyymi
antti lindtman nousee ylös ja tekee natsitervehdyksen
- Anonyymi
Vihreät jakaa kuulemma ihan jotain muuta. Yäk!
- Anonyymi
Eikös se joku Persu teini vaatinut että YlE:n pitää esittää aikuisviihdettä. No eihän siinä mitään mutta somessa luettuna ei siis ihan normaalia miehen ja naisen välistä. No jokainen tietää kun Persuista kyse.
- Anonyymi
Riikka ehdottaa, että saat rahaa jos jätät alkoholin. Joutuvatko Kouvolan suurkuluttaja persut maksamaan ?
- Anonyymi
persukset vetäkööt ämpärit päähänsä ja paetkoon vuorille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635