Onko mopopojat ja nuoret autoilijat häirinneet kaljanjuontia?
Kuinkas siellä perslävessä menee?
12
227
Vastaukset
- Junalla
Aloittaja on osin ihan oikeassa, kun/jos on lähtenyt Sjoelta muualle töihin. Niitähän (töitä) ei Sjoella ole. Ei kuitenkaan kannata kärjistää, maistuu se kepukka ja häiritsee se mopojen pärinä muuallakin. Itse asiassa useimmilla paikkakunnilla on samat jutunaiheet niillä, jotka eivät ole keksineet mitään.
- junanviemälle
niin minunkin mielestä.Miks vielä kyselet.Ole onnellisena siellä missä olet.Itse olen niin tyytyväinen ja ihmettelen noita negatiivisia kirjoitteluja Suonenjoesta.Täällä on hyvä olla ja asua.
- gapriel-kikkeli
Älä viitsi valehdella
- McSir_Punta
Hyvinhän täällä menee. Mopopojat virittelee mopojaan ja ne joille ei vielä mopoja niin heillä rittää puuhgaa repiessään aurauskeppejä pois sekä muuta kivaa pahuutta.
- takasvaan
Junanviemällä taitaa olla koti-ikävä. Kyllä ne maitojunatkin kulkee, tervetuloa.
- fakriel
Miksi täällä naiset eivät ole naisen näköisiä ihmisiä ?
- munat-tippu
mitäh helv...onko täällä naisiakin...voi vit...palellutin munat ja aivot kun rälläsin mopolla pitkin yötä, kuulokin meni kun tehopilli pitää niin kovaa meteliä. Töihinkään ei pääse kun ÄO on alle 40, isällä oli 15 ja äidillä 25. Pitänee vain jatkaa mopolla rälläämistä ensi yönä aion ajaa suoralla putkella ja ilman kypärää, niin isäkin teki aikoinaan se oli melkein aito Helvetin Perkele.
- Rotugimma
Saattaa johtua harmaakaihista silmissäsi. Se vaiva tulee monille seniileille papoille.
- Junttilandia
Kyllä se rotugimmakin sammaloituu.
- Rotugimma
Kuules, junttilandialainen: Rotugimmalla on vielä väriä kaikissa karvoissa, ja höllyvän selluliitin sijaan lihasta pakarassa. Hoidan terveyttäni liikunnalla, ja terveellä ruokavaliolla. Sammaleet taitavat kasvaa paikkakunnan reppanakolleilla haarojen välissä. Lähtekääs kanssani lenkille, niin katsotaan, riittääkö kunto sen jälkeen mihinkään.
- koivakka
senkun juoksentelet että visva polttaa alushousut keltaiseksi ja naama venyy norsun vitulle
- ihmishirviö
Ittensä kehuja - narsisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657