Eli siis tämä suhde oli aika tuore, olen 23 ja mieheni 26 ja olemme olleet yhdessä melkein vuoden. Menin ystäväni juhliin, jonne tuli myös exäni, sanoin hänelle asioita, joita en selvänä olisi sanonut ja kadun niitä suuresti. Exäni kertoi myös, että mieheni, joka on kavereidensa kanssa meksikossa lomalla, on pettänyt minua siellä. Menin kysymään mieheltäni asiasta ja hän myönsi suudelleensa toista naista, olin aivan rikki. Sitten tämä exä oli mennyt kertomaan miehelleni asioista joita minä sanoin hänelle, mieheni suuttui tosi paljon. Olen yrittänyt anella anteeksi pyyntöä ja sopua, koska hän on ensimmäinen jonka kanssa minulla on ollut tälläinen suhde, erityinen. Hän ei näytä tahtovan sopua tai ainakaan hän ei ole valmis keskustelemaan siitä vielä, mutta niin kysymykseni oli, että jos saisin hänen kanssaan sovun aikaan, milloin voisin ottaa puheeksi hänen pettämisensä? En haluaisi, että hän pääse pälkähästä näin helposti, koska minä en ollut ainoa joka mokasi. Jos taas emme saa sopua aikaan kannattaako minun ottaa asiaa esille? Vai mutkistaisiko se vain asioita entisestään?
Petimme toisiamme
hilly22
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647