hamsterini tippui

auttakaaaaaaaa

hamsterini tippui kädestäni, mitä pitäisi tehdä, pelkään että se kuolee

4

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MillaLamminen

Minunkin hamsterini on tippunut kanssa aika monesti kun se on niin vikkelä mutta jos hamsterisi ei ole kovinkaan vanha niin ei hätää. Kaikki hyvin siis.

• hamstre

Hamsterit luonnostaankin on hyvin vilkkaita eläimiä joten hamsterin liikkeisiin kannattaa aina varautua sillä joskus ne voivat olla hyvinkin vilkkaalla päällä :). Itseltänikin on muutamaan otteeseen tippunut hamsteri kädestä, muttei niille ole tullut siitä oikeastaan mitään, kivalta se ei tunnu varmastikaan hamsterille! Hampaita on välillä vähän sen jälkeen narskuteltu joka kielii todennäköisesti kivusta, mutta ei niille ole sen kummempia sattunut, tarkastan silti varmuuden vuoksi ettei hamsterille käynyt kuinkaan! :)

• huolestunutomistaja

tippui eilen noin. viideltä, tippui mahalteen ja näytti ihan siltä että kaikki on hyvin, mä siitä nyt enemmän säikähdin kun hamsteri tuli meille vasta noin viikko sitten. olin varautunut kyllä, mutta yhtäkkiä se vain alkoi juosta kädestä kun olin laskemassa sitä ja siinä se sitten sekunnin päästä oli lattialla. tarkistin kaikki luut ja oli ihan kunnossa. söi ihan hyvin, ja juoksenteli häkissä, kaikki näytti olevan ihan hyvin ja nostin sen sen toiseen häkkiin ( sellaseen pahvilaatikkoon jos on korkeet reunat mis on sille kaikkia leluja, vaikutti ihan normaalilta. tänäänkin heräsi aamulla, eli ei ainakaan vielä ole kuollut :))

aloittaja

• EllaAleksandra

Riippuu siitä kuinka korkealta se tippui, kannattaa tarkistaa onko mikään muuttunu sen luonteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60