resident evil out break

pete

tää ei kyl kuulu täl sivulle mut ajattelin jos joku tietäisi tästä pelistä ja voisi kertoa tietääkö kukaan kun olen kakkosmaassa niin siellä on se nainen kenellä on pensa kanisteri niin mitä siihen joutuu sekoittamaan tai mitä sillä tehdä? ja sit kun siel on ne tietokoneet niin ne pyytävät koodeja niin mistä löydän ne et pääsisin eteen päin pelissä kiitos vastauksista

13

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sori!

Voisitko vähän kertoa pelistä minkälainen se on.
      Pelaatko verkossa vai ilman? Oletko pelannut aikaisempia pelejä, eli minkälainen on verrattaessa muihin. Puzzlet ja Zombiet onko hankalia vai helppoja.

• Nemesis

Koodit löytyy eri "Fileistä" eli kansioista/muistioista joita löytyy eripuolelta ja -eri paikoista rakennuksesta.

• *H*

tää tulee ehkä toooosi myöhään tää viesti, mut mä ite pelaan samaa peliä ja oon samassa kakkos scenariossa, ja kyl on hankalaa! :D Ooksä ite jo päässy kohdan yli, jos oot viittikkö jeesata..? :)

• pete

moi siin pitää se meisseli sulattaa siinä vedessä

• *H*
        pete kirjoitti:

moi siin pitää se meisseli sulattaa siinä vedessä

Joo mä oon sulattanu jo sen meisselin, mut mihin se meisseli kuuluu?

• pete
        *H* kirjoitti:

Joo mä oon sulattanu jo sen meisselin, mut mihin se meisseli kuuluu?

missä on tietokoneita siel seinäl on kaks panelii ni niihi käytä sitä

• *H*
        pete kirjoitti:

missä on tietokoneita siel seinäl on kaks panelii ni niihi käytä sitä

Ok, kiitti. Mä yritän. :) Ootko muuten sattumoisin pelannu Resident Evil Code veronica X..? Ei tosin liity tähän... Heh.

• Tämä tuli kans tosi myöhään mut yritän auttaa porukkaa koska olen itekkin pulassa ekan ja tokan scennarion kanssa että saisin 100%läpi ne. mutta sillä pensa kanisterilla varmaan takota semmonen ruskee mötikkä joka löytyy lasi ikkunan takaa missä on zompi. se on v-joltin toinen osa ja se toinen osa on siellä tietokone huoneessa missä on niita pullo hyllyjä koneen salasanaa en muista nyt mutta sillä saat kaksi ovisysteemiä kiinni ja yhen auki ja siinä on se v-joltin toinen osa. yhistät ne ja menet dump vai mikä huone se oli missä on haavoittunut poliisi sille voit antaa sprayn jos on niin saat haulikon. Menet sen kasvin luo ja käytät v-joltin jee pääset rappuset ylös tai siinä seuraavalla tasanteellakin voit käyttää v-joltin missä on ne rappuset ja semmonen hole missä käytät sit sen valve handle jutun. toivottavasti pääsit jyvälle mun neuvoista ja tai ymmärsit mitä tarkotan...

• pete

olen nyt sairaalassa tossa pelissä ja en tie miten sen pääsee läpi jos voisit auttaa

• pete kirjoitti:

olen nyt sairaalassa tossa pelissä ja en tie miten sen pääsee läpi jos voisit auttaa

Menet elevator control roomiin ja sieltä painat hissi koodin ("3555, 5315, 8211") joku noista. jotta pääset b2f ja sit syötät (0930) jotta pääset rooftoppiin. mutta varo mato miestä. käytä veripusseja jotta matomies jättää sut rauhaan ja saat syöttää rauhassa koodit. No niin sitten juokset hissiin ja menet b2f ja kun tulet ulos niin menet ensimmäiseen huoneeseen (LABORATORY ) ja sieltä yrität ottaa veri pussin jos sulla ei ole. sit taas seuraavaan huoneeseen (FIXED TEMPERATURE LABORATORY ) ja menet siitä ylös nousevasta ovesta ja odotat kunnes mato mies tulee. heti kun mato mies tulee niin käytät taas veripussia ja menet ulos siitä ovesta ja kun näät sen tietokoneen niin menet siihen valitset high. mutta matomiehen pitää olla huoneessa ja sun kaverit sun luonas ok no nyt sen pitäisi näyttää elokuva kun mato mies sulaa. noh sitten valitset taas tietokoneesta down jotta se jäähtyisi. ok menet sen matomiehen luokse ja otat car key level 2. Hyvä nyt ulos huoneista sinna käytävään ja menet käytävän päähän missä on ovi käytät korttia siihen.Autan sitten lisää kun olet saanut tämän tehtyä ja sun pitää hommata vielä card key level 1 jotta saisit avattua veneen lukon. mutta saat ettiä rauhassa koska matomies ei häiritte suo enää...toivottavasti osaat mun neuvoni avulla.

• pete
        M.83-Hki kirjoitti:

Menet elevator control roomiin ja sieltä painat hissi koodin ("3555, 5315, 8211") joku noista. jotta pääset b2f ja sit syötät (0930) jotta pääset rooftoppiin. mutta varo mato miestä. käytä veripusseja jotta matomies jättää sut rauhaan ja saat syöttää rauhassa koodit. No niin sitten juokset hissiin ja menet b2f ja kun tulet ulos niin menet ensimmäiseen huoneeseen (LABORATORY ) ja sieltä yrität ottaa veri pussin jos sulla ei ole. sit taas seuraavaan huoneeseen (FIXED TEMPERATURE LABORATORY ) ja menet siitä ylös nousevasta ovesta ja odotat kunnes mato mies tulee. heti kun mato mies tulee niin käytät taas veripussia ja menet ulos siitä ovesta ja kun näät sen tietokoneen niin menet siihen valitset high. mutta matomiehen pitää olla huoneessa ja sun kaverit sun luonas ok no nyt sen pitäisi näyttää elokuva kun mato mies sulaa. noh sitten valitset taas tietokoneesta down jotta se jäähtyisi. ok menet sen matomiehen luokse ja otat car key level 2. Hyvä nyt ulos huoneista sinna käytävään ja menet käytävän päähän missä on ovi käytät korttia siihen.Autan sitten lisää kun olet saanut tämän tehtyä ja sun pitää hommata vielä card key level 1 jotta saisit avattua veneen lukon. mutta saat ettiä rauhassa koska matomies ei häiritte suo enää...toivottavasti osaat mun neuvoni avulla.

kiitoksia sulle erittäin paljon :-)

• pete kirjoitti:

kiitoksia sulle erittäin paljon :-)

Ainut vaan että saako vastapalvelusta jos pystyt auttaa. kun ekasta ja tokasta scennariosta puuttuu pari prosenttia jotta koko peli olisi pelattu läpi 100%:sti niin oletko selvittänyt ekassa scennariossa kun tulet staff roomiin niin owners roomista pitäisi kuulua huutoa tai jotai kuten myös kun sulla on 3 minsaa aikaa päästä js baarin etu puolelle niin juuri ennen kun tulet sinne niin sieltäkin pitäisi kuulua huutoa. oletko selvittänyt tämmöset ja sitten tokasta puuttuisi tämmönen (Watched ?Comp. Room Desertion.?) kiitos jos pystyt auttaa=)

• pete
        M.83-Hki kirjoitti:

Ainut vaan että saako vastapalvelusta jos pystyt auttaa. kun ekasta ja tokasta scennariosta puuttuu pari prosenttia jotta koko peli olisi pelattu läpi 100%:sti niin oletko selvittänyt ekassa scennariossa kun tulet staff roomiin niin owners roomista pitäisi kuulua huutoa tai jotai kuten myös kun sulla on 3 minsaa aikaa päästä js baarin etu puolelle niin juuri ennen kun tulet sinne niin sieltäkin pitäisi kuulua huutoa. oletko selvittänyt tämmöset ja sitten tokasta puuttuisi tämmönen (Watched ?Comp. Room Desertion.?) kiitos jos pystyt auttaa=)

en tiedä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5530
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2417
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      255
      1695
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1667
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1436
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      11
      1227
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      329
      1208
    9. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1205
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      334
      1190
    Aihe