Olen tykästynyt kovasti noihin collie-koiriin ja myös shetlanninlammaskoiriin. Tykkään niistä todella paljon. Rakastan collieta ja shelttiä. Siispä kysyisin nyt, että onko teistä kenelläkään tai jollakin läheisellänne, ystävällänne tai sukulaiselle joko collieta tai shetlanninlammaskoiraa jonka kanssa voisi vierailla minun luona tai jota minä voisin käydä katsomassa ja/tai hoitamassa. Voisin tarvittaessa jos lähellä koira asuu, käydä ulkoiluttamassa sitä tai jos tarvitsette hoitajaa sille vaikka viikonlopuksi, niin voisin ottaa sen luokseni hoitoon. Minulla on koirista hoitokokemusta. Tarkoitus olisi tutustuaa collieen ja shelttiin rotuina ja miettiä käytännön kokemuksen kautta että olisiko sellainen mahdollisesti sopiva omaksikin koiraksi jossain vaiheessa. Jos collie tai sheltti löytyy niin voisitteko ottaa yhteyttä joko Facebookin yksityisviestillä tai sähköpostitse sissinpissi@gmail.com Jos olette valmiit matkustamaan koiran kanssa Joensuuhun niin voitte ottaa yhteyttä jos haluatte tutustua ja joskus tulla koiran kanssa kylään.
Onko kenelläkään collie tai sheltti?
colliefani
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670