Päivitelkääpä tännne viime aikaisia kokemuksianne Costa del Solin suomalaistaustaisista/suomalaisista asunnonvälitystoimistoista tai vastaavista virityksistä. Itse olen nyt asioinut useamman firman kanssa etsiessäni sopivaa asuntoa ja aika laidasta laitaan on palvelua saanut. Eli käytännössä ei yhtään tai erittäin hyvin. Nettisivustot ovat myös laidasta laitaan, täysin torsoja epämääräisine esittelyteksteineen/kuvineen ja surkeine hakuotoimintoineen sekä myös ihan kohtuullisesti toimivia sivustoja hyvine hakutoimintoineen. Positiivista palautetta saavat kokemukseni perusteella jaaespanjaan.com, Pauline Schulz, Rantakylä. Nimellä en viitsi haukkua negatiivisen palautteen saavia, mutta niitäkin on pari-kolme.
Costa del Solin suomalaiset asunnonvuokrausfirmat?
Asunnonvaihtaja
2
132
Vastaukset
- Opettele_espanjaa
Jos tarvitset suomenkielistä palvelua: Pysy suomessa. Muuten maksat suomilisän ja se on sinulle aivan oikein. Pätee asunnoista ravintoloihin.
- halpisviiniäpeliin
Eikä ole vain rahasta kiinni vaan myös terveys voi romahtaa homeasunnossa.
Onko vielä Centron välittäjä toiminnassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850