Adressi-ketjun sananvapaus -kirjottajalle:
Sananvapaus ylittää kaikki muut oikeudet silloin kun lapsi ei muutoin saa oikeutta.
Osaatko ideoida tehokkaamman tavan, miten väärin kohdeltu lapsi saa ihmisoikeuksien mukaisen kohtaamisen? Jos keksit, niin kerro pliis!
lapsen etuko ei saa ohittaa sos.työntekijän etua
Sos.tt.n.MAINE
2
101
Vastaukset
- mitä.häh
Musta parempi tapa olisi opetella kirjoittamaan niin, että joku ymmärtää mitä kirjoittaja haluaa kertoa.
Itse en ihan oikeasti ymmärtänyt.- sitä.höh
No oma ongelmasi, jos et tajunnut! Opettele itse kirjoittamaan niin, ettet ujuta kirjoitukseesi vihjailua toisen älykkyydestä, joohan kiitos :)
Mitähähin kommentti on suomeksi: "Mitä toi sönköttää silmien pyörittely" Alentava kirjoitustyyli erottuu varsin selkeästi, ja se on yksi ikävä piirre sijaisvanhempien tavassa toimia ja se kertoo heidän sopimattomuudestaan alalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667