Miksi tulisin paikkaan,

Näkymätönjosvoisinolla

Jossa en osaa tehdä mitään oikein? Miksi tekisin mitään, jos en osaa tehdä mitään? Miksi loisin hyvää ilmapiiriä, jos mulle vaan pyöritellään silmiä ja supistaan nurkassa sekä äristään? Miksi multa kysytään tietoja ja mielipidettä , jos kukaan ei kuuntele ja loppujenlopuksi tietoni onkin väärä , vaikka toisena päivänä oli toisin? Miksi jakaisin tietoa, kun minut jätetään tiedon ulkopuolelle? Miksi hoitaisin haastavat asiakkaat, jos en osaa mitään tehdä ja oikein sanoa ja tiedän , että minusta tehdään syypää? Miksi juuri mun pitää antaa asiakkaalle aina se negatiivinen palaute? Miksi rentoutuisin ja luottaisin tuommoisessa paikassa ja ilmapiirissä? Miksi mun pitäisi olla rento ja jo punaisella sekunnilla jo toisessa tehtävässä, minkä senkin teen väärin? Miksi katsoisin silmiin, kun ei minua kunnioiteta? Miksi mun pitää heti töihin saavuttua hukkua toisen yksityiselämän huoliin ja yksotyiselämän kiireen tunteeseen puolentunnin sanaryöppyyn ja miksi mun vapaa-aikani on toissijaista muiden vapaa-aikaan verrattuna? Miksi en saa työrauhaa?Miksi edes olisin ja saapuisin paikalle ?

5

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkymätönjosvoisinolla

Miksi mun pitäisi kuunnella piikittelyä?

Ja miksi mun pitäisi olla jotain mitä hän/ he eivät itsekkään ole? Miksi he ovat niin täydellisen virheettömiä? Miksi mussa ei ole muuta kuin vikaa?

• Näkymätönjosvoisinolla

Ja miksi ne haastavat asiakkaat on haastavia? Miksi itse en saa heidän kanssaan konflikteja aikaan?

• Näkymäyönjosvoisinollla

Miksi mun persoonaan ja ulkonäköön saa puuttua piikittelemällä?

Tilanne on asiaton ja asiattomien juttujen tekijä valehtelee ja kieltää tietenkin kaiken.

Voisin jatkaa listaa loputtomiin. Palstalle on asia hyvä kirjoittaa, jos jollain toisella samoja juttuja enkä halua läheisiä kuormittaa .

• Xas

Omat kotiasiat erillään työasioista,ei ne oo tarkoitettu kaiken kansan kuultavaksi.

• Ahum

Niin,mennäkkö miksi sellaiseen työpaikkaan missä ei saa kunnon perehdytystä työhönsä.Itse pitää pohtia asiat itse,kukaan ei välitä sinusta.Että ei kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3257
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2977
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2490
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2219
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2046
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1883
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1636
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1623
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1460
    Aihe