Väärät miehet pelaavat Leijonissa

Synergia_A3_katsomo

Olen aivan varma, että KHL aivan liian yliarvostettu. Siellä pelaavat jääkiekkoilijat eivät kehity, ehkä jopa taantuvat. Marjamäki kumpaneineen on valinnut joukkueen, joka ei ole pystynyt haastamaan vielä ketään. Turpaan on tullut seitsemän (7) kertaa peräjälkeen eikä tälle ryöpytykselle näytä tulevan loppua. On sääli, että nyt on valittu joukkue nimien perusteella. Yksikään nimi ei valitettavasti tee maalia tai torju sitä. Kyllä maalit tekee edelleen nutun sisällä oleva mahdollinen pelaaja. Nämä "nimimiehet" ovat kenties entisiä leijonia, nykyisiä karitsoja! Karvat ovat kummallakin, mutta karitsan villa on aika pehmeää! Pehmeää on ollut valintoja tehneitten valmentajien päänkin sisällä! Ei hyvänen aika, eihän tällä metodilla tulla pärjäämään yhtään. Näin jos jatketaan, Leijonat puotoavat ensi vuonna 1. divisioonaan ja sitten 2018 pelataakin jo Etelä-Koreaa vastaan. Tuskin sitäkään voitetaan, jos edelleen joukkueen runko on KHL-pelaajista!

5

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytrakennetaanuutta

aloittajahan on oikea valopilkku ns.valmentaja, luulisi jo sinunkin ymmärtävän että ei näillle eht-turnauksille anneta kovin suurta arvoa, marjamäki uutena valmentaja tavoitteet ovat noin 3-5 vuoden päässä, silloin voi sanoa jos ei tulosta tule niin ulos

• luulisi.jo

Kas, sehän on hyvä ammattiurheilullinen lomavirka sitten, kun tulostakaan ei tarvitse tulla ennen kuin noin viiden vuoden päästä. Sinäkö muuten maksat liksan, eli toimit ns. valonlähteenä?

• Brewer.valmentaan

Jos Ruotsille hävitään, niin joukkue on erotettava, ja tuleviin peleihin koottava uusi joukkue, jotta saadaan historiallinen tappioputki poikki!

• Synergia_A3-katsomo

Jos jauhot ovat vanhat, ei auta, vaikka ne sekoittaisi kuinka eri lailla. Kyllä lopputulos on lättänä ja niin se on Marjamäen reseptin mukaan tämä Leijona-joukkuekin. Ei se parane miesten ketjumuutoksilla. Jos ykköskenttä laitetaan kolmoseksi, kakkoskenttä nostetaan ykköseksi, neloskentästä tehdään uusi kakkoskenttä ja nykyinen kolmonen jätetään viimeiseksi eli neloskentäksi. Tulos ei parane, kun on huonot ja saamattoman laiskat yksilöt. Jokaisen pitäisi luistella molempiin suuntiin! TÄYSILLÄ!

• pontus1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60