Aivan Siilinjärven kupeeseen, Kaaville, on tulossa ääriultraortodoksijuutalaisten terroristien tukikohta!
Pian kaikkia lähiympäristön asukkaita vaaditaan nyökyttelemään jotakin kallioleikkauksen seinämää vasten, ja pitämään päässään joko sellaista patalappupipoa, tai muutamaa numeroa pientä vilttihattua. Ilman mustaa "de Wit" tyylistä poplaria ulkona liikkuvat kantasuomalaiset tulevat olemaan erikoisesti näiden ordotoksiterroristien vihan ja vainon kohteena.
Eikö olisi jo pikaisesti tarpeen järjestää miekkareita ja kylätiepartiontia alueelle? Missä ovat Suomi ensin porukat ja Soldiers of Odinistit nyt kun heitä oikeasti tarvitaan puollustamaan naisiamme ja lapsiamme noilta äärijuutalaisilta terroristitunkeilijoilta?
Vaara uhkaa!
7
384
Vastaukset
- kaavilta
Ainahan minä olen sanonut että Siilinjärvi on hulluja täynnä! Harjamäki takasi!
- Mittääntule
Paha paikka. Vokki vasemmalla ja Jutkula oikealla. Koukkunokkia pyörii nurkat täynnä. Yritä siinä sopeutua.
- kyylähuttunen
Soldiers of analin pojat käyttävät homomerkkiä eli mormuskoja korvissa ja pussailevat toisiaan
- Lävärit
Eikös kulmalävistyskin miehellä ole homon merkki?
- Terv._asioista_perillä
Oletko mahdollisesti mielenvikainen, tai jotain vastaavaa sellaista?
En oikein jaksa uskoa heittämiisi sepustuksiin millään lailla.- Anonyymi
Huomioippas että kirjoititkin jo 2016 etkä senjälkeen kun olivat jo antaneet.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla itse natsi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595