Miksi uskovaiset miehet ovat niin kiinnostuneita toisten miesten sukupuolielimistä ?
Miksi uskovaiset miehet näkevät unia toisten miesten sukupuolielimistä ?
Miksi uskovaiset miehet ovat niin kiinnostuneita toisten ihmisten sukupuolielämästä ?
Miksi uskovaiset miehet näkevät unia vain sukupuolielämästä toisten miesten kanssa ?
Monta kysymystä joihin ei vastausta tälläkään kertaa saane.
Uskonnon Substanssin puuttuessa
7
75
Vastaukset
- Sykkivä.anus
Siitä puhe, mistä puute.
- Kaappiin_piiloon
Pallihien kosteus kuivunut hihhulin kielenpäältä ?
Liian kipeää ottaa kun kysytään ?- Kysymystely_Harmittaa
Miksi he eivät vastaa ?
Nämä toisten ihmisten sukupuolielämästä kiinnostuneet miehet.
Ovatko he muiden yläpuolella korkealla, lampaiden ja riihitonttunsa välissä ?
Sieltä voi muille huudella mutta ei tarvitse hankaliin kysymyksiin itse vastailla. - ettäsilleen
Kysymystely_Harmittaa kirjoitti:
Miksi he eivät vastaa ?
Nämä toisten ihmisten sukupuolielämästä kiinnostuneet miehet.
Ovatko he muiden yläpuolella korkealla, lampaiden ja riihitonttunsa välissä ?
Sieltä voi muille huudella mutta ei tarvitse hankaliin kysymyksiin itse vastailla.Siksi että he ovat vain sinun päässäsi.
Muiden ihmisten tekemisiin keskitytään yleensä silloin, kun oma elämä tai sieluntila ei ole ihan kunnossa. Oikeassa mielentilassa olevalla kristityllä on suurempi huoli omasta sieluntilastaan.
Aloittajakin voi käyttää tätä tosiaasiaa peilinä, koska on niin kiinnostunut kristityistä miehistä, jotka ovat hänen mukaansa kiinnostuneita jostakin. Ihan sama mistä.
Kuule kaapista miksi sinä haluat niin kovasti nähdä homoja kaikkialla? Tule Jeesuksen luokse niin voit jättää nämä turhat jutut omaan arvoonsa. Keskity siihen mikä on todella tärkeää: Jumalan valtakuntaan ja Hänen vanhurskaaseen tahtoonsa niin kaikki mitä todella tarvitset annetaan sinulle, ja enemmänkin sinulle annetaan.
- kikulimies
Onko miesten välinen seksisuhde mielestäsi "turha juttu"?
- Uteliaskyselee
Ja miksi he eivät vastaa neljään heidän uskonnon harrastuksen kulmakiviin (tai kuuteen paaluun) koskevaan kysymýkseen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009