Mitä saako nykyaikainen yöhoitaja nukkua työvuorossaan???
Onko tälläinen ihan hoitajan koulutuksessakin opetettua(sallittua).
Kumpiko peittelee hoitajan, potilaat vaiko ihan itse.
Pitäähän se tilipussi saada helpolla, niin miksei sitten vaikka työvuorossa nukkuen.
Nukkuvat hoitsut.
11
315
Vastaukset
- atnorva
Ei, vain vanhanaikainen yöhoitaja saa nukkua. Peittelevät itse.
Oliko muuta? Kannattaa kysyä että et yksin mielessäsi pyörittele asioita.- eläköityminen
atnorva
Siis vanha yöhoitaja. Eläköitymisen edellä olevat.
- 5678765678
olishan niillä siellä lääkekaapin avaimet...kuten jo seinäjoen sairaalasta huomasimme...pikkusen semmosta nappia huuleen että töppöset liikkuu
- Jarimv
Voi että.. Kaippa hoitajallekin voi tulla väsy.?
Ennenkuin oikein huutelee , niin jos koulutus vaan riittää,niin kokeile itse 3.vuorotyötä . - onkolesboit
Minkälaiset heidän omat lääkityksensä on siellä seinäjoella jos niin nukuttaa.???
- uskomatonjuttu
Melko tietämätöntä porukkaa sielä!
- Hohoijaa
Mietipä ny ihan ite, päivät pitää opiskella pakkoruotsin,
ja yöt yrittää soveltaa sitä. Kyllähän siinä lääkitystä kaipaa. ;)
- vastuunkantaminen
Onpa sitäkin tullut tehtyä. Sekä 24 H työpäivää, mutta työssä nukkumista, ei. Vastuun kantaminen kuuluu hoitajan työhön ja jokaiselle työntekijälle.
Kun ollaan töissä, ollaan töissä.Kun nukutaan, nukutaan kotona eikä töissä.- ei-nuku-ta
Olen ollut yötöissä kans ja ei ole koskaan nukuttu mutta me tuumattiin tos aamuyöllä aina asioita. Meni siinä joutusasti pari kolme tiimaa.
- Näköjäänhelppoa
Sillä konstia näköjään tekee helposti hyvän tilin ;)
- Unikenä
Tottahantoki. Saa nukkua silloin kun potilaatkin nukkuvat. Mitäs nukkuvia vahtimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670