Eli siis olen 13v poika. Minulle on vissiin sanottu että jos jättää tulematta hammaslääkäriin (minulla oikomishoito käynnissä) 3 kertaa ilmoittamatta lopetettaisiin oikomishoito ja otettaisiin raudat pois. Sitä tässä pohdiskelin kun minulla on jäänyt se 3 kertaa käymättä ja ilmoittamatta, niin viimeksi he sanoivat että saan viimeisen mahdollisuuden. Noh kuinka kävikään unohtui hammaslääkärissä käyminen kokonaan. Mietin että onko hammaslääkärillä oikeus lopettaa oikomishoito tosta noin vaan, jos on niin mitä sit? Pitäisikö jatkaa oikomishoitoa yksityisellä ja miten se pitäisi tehdä? Olen siis pitänyt rautoja hampaitten ahtauden takia noin 2 vuotta ja viimeksi kun kävin sanottiin että kohta saataisiin lopetettua oikomishoito, että olisiko enään edes järkeä käydä yksityisellä laittamassa raudat takaisin? Kaikki hampaat ovat nyt kasvaneet mutta eivät kaikki ole aivan suorassa mutta eivät niin vinossakaan. Auttakaa!!
Oikomishoito
Mikkis03
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635