On kiehtova.
Se kulkee suvussa, minäkin näen niitä.
Nyt on yö ja on rauhallista. Yöllä asiat näkee selkeämmin.
Kaikkia unia en ole pystynyt tulkitsemaan...
Kai se on noituutta, en tiedä.
Aamut varsinkin ovat minulle tosi raskaita, päivät laahustamista.
Nyt klo on 23:44, ihanan hiljaista ja pimeää...olen siis se mikä todella olen.
Normi pöivä eläminen on sitten arki askareita ja toimimista useinkin tyhjien, joka päivästen ihmisten kanssa.
No,sille en voi mitään.
Myöskin telepatia toimii, kummallista...
Unien maailma
1
82
Vastaukset
"Nyt on yö ja on rauhallista. Yöllä asiat näkee selkeämmin."
Niinhän se on;
unet näkevät meidät ilman rajoitteita, ilman moraalikäsityksiämme, ilman päivätajuntamme rajoittavia mielensamentajia.
Unet ovat aina askelen edellä, unet etsivät tasapainoa ja haluavat eheyttää elämäämme.
Unen maailmassa astuu esiin alitajunta, tuo suuri luovuuden lähde, josta voimme ammentaa uusia ulottuvuuksia, uusia voimavaroja, uusia luovuuden keinoja.
Nauti uniesi maailmasta ja tiedä, että unesi ovat voimavarasi, olet tärkeä lenkki unennäkijöiden ketjussa, olet sinä joka elät unissasi täyttä elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164