Olen 53v mies mietin tuossa onko normaalia että tekee mieli kokoajan pillua, joutuu joinakin päivinä vetämään käteen parikin kertaa kun odottaa vaimoa kotia töistä. Joskus on vaimon kanssa puhuttu itsetyydytyksestä hän on sanonut että kyllä ukko saa vemputtaa kovimpia paineita pois, joskus katselee vieressä kun ukko vemputtaa sitte kun on just lasti lähdössä niin ottaa kalun suuhun melkein kokonaan. Kaluni on keskivertoa hiukan suurempi eli reilu 18cm pituutta ympmittaa on melkein 15cm, vaimo sanoo että tuntuu tosi kiihottavalle kun tulee melkein suun täydeltä spermaa. Lastit ovat tosi runsaita vaimo antaa välillä myös eturauhas hierontaa samalla kun vetää ukolta käteen, mutta on se vaan kumma kun silti tekee mieli useimiten pillua juuri silloin kun vaimo on töissä.
Olenko turhaan huolestunut?
ukkomies-53v
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175