...käyt treffeillä vuodessa?
Kuinka monen kanssa treffeillä...
22
117
Vastaukset
- 0-miez
En yhtäkään.
- kjbjkhb
Ennen kävin noin kaksilla treffeillä vuodessa. Sen jälkeen, kun aloin käyttää tinderiä, olen käynyt 15. treffeillä vuodessa. Ja paljon useamminkin voisin käydä, mutta kun en jaksa. t. M32
- m-i-e-s
Squeeze, siis jos välillä pysyisi kirjoilla edes yhden kuukauden määristä, se kun saattaa radikaalisesti muuttua.
- Palstan.Rumin.Mies
Nolla kertaa vaikka silloin kun vielä olin kaikissa mahdollisissa nettideiteissä profiileineni ja kuvittelin pääseväni edes joskus treffeille niin nollaa näytti tilastot silloinkin. Ruma mies ei kelpaa treffiseuraksiKAAN.
- Ikis..M
Olen oikein mainiosti päässyt eroon treffailusta, kuluneen vuoden aikana 0 teffailua ja sama tahti jatkunee tulevanakin vuonna kun tuskinpa tulen hakemaan mitään kautta treffejä eikä naisetkaan varmaan tule kotoa hakemaan.
Ainaskin sadan tai kymmenen, kun olen niin ihq.. Kuka niitä kaikkia jaksaa muistaa. Thihiiii..;))
- Nnnainennnnnn
0 :D
- valehtelija_nainen
Valehtelet!
- Nnnainennnnn
valehtelija_nainen kirjoitti:
Valehtelet!
Oon joskus aikoinaan käyny kokemuksen takia monilla treffeillä mut enää vuosiin en oo etsiny seuraa olimpa sinkku tai varattu. Luotan kohtaloon enkä siihen että koittaisi löytää sopivaa.
Kävin tänä vuonna kaksilla ja siinäkin oli kaksi liikaa.
- Ikis..M
Melkoinen pelimiesveijari taidatkin olla, oliko palstan naisia joukossa?
Ikis..M kirjoitti:
Melkoinen pelimiesveijari taidatkin olla, oliko palstan naisia joukossa?
En käy treffeillä miesten kanssa.
- Ikis..M
HC-ätmel kirjoitti:
En käy treffeillä miesten kanssa.
Ai niin joo :D
On niitä tapaamisia naisten kanssa. Tänä vuonna ei yhtään varsinaista treffikertaa, mutta muutaman naistutun kanssa oli tapaamisia kahviloissa ja sen semmoisessa. Vuosi alkoi 1.1.2016 sillä, että yksi perui silloin varsinaiset treffit ja siitä jäi vähän paha maku suuhun. Ei tullut sen jälkeen treffejä solmittu varsinaisesti koko vuonna, kun ensimmäisenä päivänä 19-vuotias muutti mielensä eikä halunnutkaan sovituille treffeille. Ensimmäisen vuoden naisyliopisto-opiskelija taitavat muutta mielensä helposti. :C
Ehkä olisi paras olla vuodessa treffeillä yhden kanssa ja muuttaa sitten hänen kanssaan vaikka yhteen ja treffeillä joka päivä! :) Ei se tapaamisten määrä ole naisen tai miehen mitta!- niinpä.niinn
Oiskohan 5 kertaa tänä vuonna tullut käytyä.
Enemmän on ollut treffejä sovittuna mutta taitaa 5 viimeisintä treffiä mennyt niin että treffejä edeltävänä päivänä naiselta tulee "olen flunssassa joten en pääse treffeille" ja yllättäen se flunssa estää ikuisesti niille treffeille pääsyn kanssani..- palstailija
Flunssa iskee yllättäen. Niiltä naisilta on kiva kysellä vointia jälkeenpäin ja harrastaa asiaan kuuluvaa piilovittuilua.
- 89768979786986
Viime vuonna 7, tänä vuonna 3. Sitä ennen olin parisuhteessa -kuten toivottavasti myös ensi vuonna. Saa nähdä..
- 41v-sinkku
Olen käynyt kerran treffeillä ja siitäkin on jo 5 vuotta. Olen aika ujo että en viitsi naisia treffeille pyytää, pitäis tuntea ensi hiukan että uskaltaa pyytää treffeille
- jokumies83
Reiluun 3 vuoteen en ole tavannut yhtäkään naista tutustumismielessä. Ei vaan ole tullut vastaan yhtään ketään johon olisi päässyt livenä tutustumaan, täällä netissä useitakin mutta liveen eivät ole johtaneet. Ts. nainen aina lopettaa vastaamisen.
- eikuullostahauskalta
Enpä tiedä monenko kanssa te olette treffeillä olleet, mutta sen tiedän varmasti, ettei kukaan ole koskaan käynyt treffeillä minun kanssani. Sitäpaitsi treffeillähän voi käydä vaikka yksinäänkin elokuvissa.
En kertaakaan. Joitain vuosia sitten päätin etten edes yritä päästä treffeille.
- Superyyteeämmä
Noin 50 Tinder-treffit ehdin saamaan tälle vuodelle, kunnes lääkäri kielsi multa Tinderin käytön kikkelinkohottajalihaksen rasitusvamman takia. Alphapowerrrr!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764777- 123316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471926Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6731873- 1171821
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431