RUMIEN miesten turhaa ULINAA!!!

PerkeleenVelliPerseet

Kukaan mies ei ole niin ruma ettei saisi naiselta seksiä tai pääsisi naisen kanssa suhteeseen!

JOS VAIN AVAA LOMPAKON NYÖRIT JA SIELLÄ ON MYÖS TARPEEKSI SISÄLTÖÄ NAISEN KÄYTTÖÖN JA KELPUUTATTE USEAN MUUN MIEHEN KANSSA SEKSIÄ HARRASTANEEN NAISEN!!!

Niin suurin osa tavismiehistä ja jopa komeammista miehistä joutuu tekemään jos SUHTEEN naisen kanssa haluaa.

52

212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tuolla tavalla miehen täytyy aina tehdä saadakseen naisen "käyttöönsä".

• PerkeleenVelliPerseet

No entäs sitten?

• 9883djdf

"VOI KIITOS". KYLLÄPÄ NYT HELPOTTI !!.

• PerkeleenVelliPerseet

Ole hyvä!

• liianujomies

Mutta mies voi olla niin ujo, että on naisten mielestä alinta saastaa mitä maan päällään kantaa.

• PerkeleenVelliPerseet

Tekosyy! Avaa RAHA HANAT niin siinä ei ujous haittaa yhtään!

• Mulla ei ole lompakossa juurikaan täytettä, mutta naisen seksihistoria ei itseäni paljonkaan kiinnosta kunhan on terve.

• PerkeleenVelliPerseet

No hanki sitä TÄYTETTÄ! Tai ole ilman niin kuin muutkin joilla ei ole naisen käyttöön resursseja antaa!

• Entäs housuissa? Thihihiii ;)))

• PerkeleenVelliPerseet
        PikkuLikka kirjoitti:

Entäs housuissa? Thihihiii ;)))

Tämä ketju ei ole tarkoitettu homoille vaan heteroille!

• PerkeleenVelliPerseet kirjoitti:

Tämä ketju ei ole tarkoitettu homoille vaan heteroille!

Minähän olenkin hetero.. haluatko tulla tutkimaan kuinka hetero. ;) hihiiii

• PerkeleenVelliPerseet
        PikkuLikka kirjoitti:

Minähän olenkin hetero.. haluatko tulla tutkimaan kuinka hetero. ;) hihiiii

No mitä sinä miehenä sitten kyselet tuollaisia homostelu kysymyksiä?

• PikkuLikka kirjoitti:

Entäs housuissa? Thihihiii ;)))

Ei ole valitettavasti sielläkään juuri mitään :-(

• m-i-e-s

En otsikon kahteen ensimmäiseen sanaan pureudu, mutta tuohon turhaan ulinaan. Sitähän se kaikki on, ulinaa, ulinaa vain. Sitähän se kaikki on, turhaa ulinaa, ulinaa vain.

Naisia pyörii ihan kiitettävästi muutenkin jaloissa, mutta mitä tuohon lompakon nyörien avaamiseen tulee, niin kyllä ensimmäisenä on käsi ojossa bussilastillinen miehiä. Niin, miehiä. Fiksuimmat miehet kyselevät kuulumisia ja sivulauseessa on jo, että tarvitsisi rahaa. (Useimmiten monta satasta pitäisi saada ja takaisinmaksun pitäisi olla helvetin pitkä ja pienissä osissa. Ihan parhaimmat on vetänyt herneet nenään kun ei ole saanut.)

Edellä oleva oli sitä tilattua ulinaa.

• PerkeleenVelliPerseet

Sinä osaat luultavasti luoda mielikuvan oikeista asioista naisten päähän tai ainakin avitat naisia luomaan sen itse päähänsä! Sinulla siis on sellaiset puitteet tai sitten luot sellaisen mielikuvan heille!

• 10plus5
        PerkeleenVelliPerseet kirjoitti:

Sinä osaat luultavasti luoda mielikuvan oikeista asioista naisten päähän tai ainakin avitat naisia luomaan sen itse päähänsä! Sinulla siis on sellaiset puitteet tai sitten luot sellaisen mielikuvan heille!

Tottakai valkoritareilla on puitteet naisten liehittelyyn koska ne mielistelee naisia ja vetää ns oikeista naruista. Eriasia on et haluaako naista mielistellä vaan se yks asia päämääränään ja olisko omana itsenä oleminen kuitenkin se rehellisin keino.

• m-i-e-s
        10plus5 kirjoitti:

Tottakai valkoritareilla on puitteet naisten liehittelyyn koska ne mielistelee naisia ja vetää ns oikeista naruista. Eriasia on et haluaako naista mielistellä vaan se yks asia päämääränään ja olisko omana itsenä oleminen kuitenkin se rehellisin keino.

Nyt meni ihan metsään, tuo tietämyksesi on ihan huuhaata, anna kun oikaisen. Ai et anna? Oikaisen silti. =P

Valkoritari siis sokeana puolustaa naista kuin naista verkkopalveluissa, katsomatta mitä tai mihin nainen on syylistynyt. Ensisijaisesti valkoritari pyrkii puolustamaan kaikkia naisia, myös naiseksi esiintyviä. Valkoritarilla ei ole mainitsemiasi puitteita naisten liehittelyyn.

Valkoritarihan on puudeli, mikä ei liehittele naista/naisia koska valkoritari ei osaa sitä tehdä. Valkoritari kyllä mielistelee ja nuoleskelee naisia kaikin mahdollisin tavoin, jotta olisi naisen suosiossa.

Nainen vetelee valkoritaria oikeista naruista ja saa valkoritarin istumaan, noutamaan pallon, tekemään temppuja ja räkyttämään jaloissa.

Näin autetaan sokeaa kanaa löytämään jyvä, halusi se tai ei.

• 987896896789

Sä olet NIIN oikeassa!! Olen itse tuosta mielikuvan merkityksestä täällä ennenkin puhunut. Ei sen tarvitse olla valehtelua tai mielistelyä. Rahaa, statusta tai jännämiesmäisyyttä ei tarvita. Treffipalstalla tuo hyvin näkyy.. Ottaisitko itse yhteyttä naiseen, jonka kanssa olisi luvassa viihdyttäviä hetkiä lautapelien seurassa?

• PerkeleenVelliPerseet
        987896896789 kirjoitti:

Sä olet NIIN oikeassa!! Olen itse tuosta mielikuvan merkityksestä täällä ennenkin puhunut. Ei sen tarvitse olla valehtelua tai mielistelyä. Rahaa, statusta tai jännämiesmäisyyttä ei tarvita. Treffipalstalla tuo hyvin näkyy.. Ottaisitko itse yhteyttä naiseen, jonka kanssa olisi luvassa viihdyttäviä hetkiä lautapelien seurassa?

Ottaisin! Jos olisi jotain muutakin!

• 768787697967

Ottaisin! Jos olisi jotain muutakin!

Jos "sitä muuta" ei mitenkään osattais tuoda esille? Tuo näyttää olevan monelle ongelma.

• 2641

Höh, jos naisesta joutuu maksamaan niin eihän sitä silloin ole saanut vaan ostanut. Ja mitä parisuhteesta muka tulee, jos yhteensopivus on niin huono, että toinen ei oikeasti huoli toista?

• PerkeleenVelliPerseet

Näin nämä asiat menevät kaikilla muillakin miehillä olit sitten ruma tai tavis ja usein myös komeammilla miehillä! Pidit siitä tai et niin hyväksy se!

• Ruma-ätmi

Kyllä olen liian ruma että en saa naista enkä seksiä edes rahalla. En ole edes pussannut naista koskaan, tässä on jo 20 vuotta yritetty.

• PerkeleenVelliPerseet

Tekosyy! Olet vain niin perkeleen pihi että et voi sitä RAHAA naisen KÄYTTÖÖN TARJOTA!

• velliäaamupalaksi

Väkisinkö olet yrittänyt pussata

• Ikis..M

Jos sinä olet niin heikko velliperse että olet alentunut ostamaan käytetyn naisen itsellesi ei se tarkoita sitä että kaikkien muidenkin tarvitsisi.

• PerkeleenVelliPerseet

Nämä asiat ovat nyt vain näin ja se täytyy hyväksyä! Näillä säännöillä joutuu pelaamaan suurinosa suhteissa olevista! Jos on köyhä tai pihi niin on turha keksiä tekosyitä kuten ujous, rumuus, lyhyys ja niin edes päin!

• Ikis..M

Nämä asiat ovat nyt vain näin ja se täytyy hyväksyä! Näillä säännöillä joutuu pelaamaan suurinosa suhteissa olevista! Jos on köyhä tai pihi niin on turha keksiä tekosyitä kuten ujous, rumuus, lyhyys ja niin edes päin!

Ei tarvitse hyväksyä, sehän olisi luovuttamista. Kyllä jokaisella miehellä on oikeus kunnolliseen ja kauniiseen vaimoon, jos ei maailma sitä voi tarjota on vika maailmassa eikä miehessä.

• PerkeleenVelliPerseet
        Ikis..M kirjoitti:

Ei tarvitse hyväksyä, sehän olisi luovuttamista. Kyllä jokaisella miehellä on oikeus kunnolliseen ja kauniiseen vaimoon, jos ei maailma sitä voi tarjota on vika maailmassa eikä miehessä.

No ole ilman sitten! Omapa on valintasi! Näin ne muutkin joutuvat toimimaan!

• Ikis..M

No ole ilman sitten! Omapa on valintasi! Näin ne muutkin joutuvat toimimaan!

Niin olenkin, ei siinä auta minun eikä muidenkaan kohdalla yhtään se että raivoat täällä ikäänkuin miehenä esiintyen ja yrittäen houkutella edes rumia miehiä kiinnostumaan käyteytystä naiseuydestasi. Sinun aikasi meni jo sata miestä sitten.

• 9879879870
        Ikis..M kirjoitti:

Ei ole maailman vika, jos olet tekemässä keski-ikäisenä niitä valintoja, jotka olisi pitänyt tehdä 20v sitten.

• Hahaa, voi veljet!
      Käytetyn naisen? Että herroilleko pitäis aina löytyä kainoja neitsyitä?
      Omaa impeyttäni en oo hetkeäkään itkenyt ja petikumppaneilta toivon kokemusta ja taitoa punkassa, lompakko ei kuulu siihen yhtään
      Eikä oikeestaan iso kyrpäkään, sopusuhtainen on parempi

• Monenko miehen käyttämä olet?

• HC-ätmel kirjoitti:

Monenko miehen käyttämä olet?

En oo laskenut, miten monta äijää on tullut jyystettyä, mutta tuskin noita yli sataa on?

• exkeittiöekspertti
        Otariski kirjoitti:

En oo laskenut, miten monta äijää on tullut jyystettyä, mutta tuskin noita yli sataa on?

Kohtuukäyttäjä

• absoluuttinen.totuus

Kaikki miehet haluaisit mieluummin neitsyen kuin monen miehen kanssa olleen naisen.

• exkeittiöekspertti
        absoluuttinen.totuus kirjoitti:

Kaikki miehet haluaisit mieluummin neitsyen kuin monen miehen kanssa olleen naisen.

Kyllähän naisen seksikkyydelläkin on oma arvonsa, ruma neitsyt ei kelpaa ketunruuaksikaan.

• exkeittiöekspertti kirjoitti:

Kohtuukäyttäjä

Jep, koskaan ei oo tuntunut et oisin liikaa nainut
        Ja mitä tulee kauneuteen tai rumuuteen niin sehän on katsojan silmässä, omat panot ei ole olleet klassisen komeita tai mitään kiiltokuvapojuja, vaan tavallisia ihania miehiä

• 1säpappa
        absoluuttinen.totuus kirjoitti:

Paskan marjat. Kahta neitsyttä olen saanut, enempää en halua.
        Kyllä naisen pitää olla aikuinen ja edes jotain kokenut. Minä nyt kaikkea ala kädestä pitäen opettamaan.

• ijenvheb

Jaha, Ratikkakuski sekosi taas. Hän jo aikaisemmin tunnusti olevansa pitkä ja näyttävä nainen, joka saa huippumiehiä. Nyt sitten tyyppi hamuaa jo resurssejakin. Pitäiskö jonkun hommata kaverille lääkkeet vai annetaanko mielisairauden kehittyä loppuunsa?

• PerkeleenVelliPerseet

Toi oli kyllä hyvä XD! Mutta asiasta puhun ja yritän teitä auttaa! Olette kateellisia miehille jotka maksavat siitä sen hinnan mitä nainen haluaa! Samalla te itse keksitte tekosyitä kuten rumuus, lyhyys, ujous ja niin edelleen! Vaikka todellisuudessa te olette vain köyhiä tai pihejä ettekä suostu TARJOAMAAN TARPEEKSI REURSSEJA NAISEN KÄYTTÖÖN!

• perusasiatkunnossa

Rumuus ei ole koskaan se syy. Ujous tai typeryys useinkin.

• PerkeleenVelliPerseet

Kun vain näyttää selvästi että on RESURSSEJA NAISEN KÄYTTÖÖN TARJOLLA niin nainen kyllä hoitaa tilanteen eteenpäin! Siinä ei haittaa yhtään miehen ujous!

• 87696797967

Niin, niin..

Typeryys, jääräpäisyys, sietämätön luonne, mitäänsanomattomuus, valehtelu, asioiden vääristely/ vääristynyt maailmankuva, kyvyttömyys kommunikoida, itsesääli, laiskuus, liian suuret luulot omasta erinomaisuudesta..

Ei se aito kiltteys ja kunnollisuus myöskään ole mikään syy.

• Palstan.Rumin.Mies

Rumuus nimenomaan on todellinen syy. Itse saan pelkästään kehuja ystävällisyydestäni ja luotettavuudestani sekä avuliaisuudesta jne toisinsanoen luonteesta en ole koskaan haukkumisia saanut. Ulkonäöstä kyllä aina kouluvuosilta tähän päivään saakka. Olen sen aiemminkin sanonut jos sisin ratkaisisi sen että suhteeseen pääsy olis selvää olisin vähintäänkin naimisissa ja lapsiperheen isä. Koska naisille kelpaa vain komea mies niin ilman jää tämä ruma.

• PerkeleenVelliPerseet
        Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:

Rumuus nimenomaan on todellinen syy. Itse saan pelkästään kehuja ystävällisyydestäni ja luotettavuudestani sekä avuliaisuudesta jne toisinsanoen luonteesta en ole koskaan haukkumisia saanut. Ulkonäöstä kyllä aina kouluvuosilta tähän päivään saakka. Olen sen aiemminkin sanonut jos sisin ratkaisisi sen että suhteeseen pääsy olis selvää olisin vähintäänkin naimisissa ja lapsiperheen isä. Koska naisille kelpaa vain komea mies niin ilman jää tämä ruma.

Seli seli! Ota tästä ketjusta oppia niin saat naisen jos et ota niin ole ilman! Mutta lopeta ulina ja ruikutus!

• kaikkivainoo
        Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:

Ks. jääräpäisyys, sietämätön luonne, valehtelu..

• resurssejaitselle

Jep, anna visa naisen käyttöön että päästään ikeaan ostelemaan kaikenlaista turhaa, sinun rahoilla? Sitten siitä hyvästä saat vastineeksi seksiä? Voi hyi olkoon xD

• PerkeleenVelliPerseet

Hyi ittelles! Hyväksy säännöt tai ole ilman! Mutta lopeta ulina ja ruikutus!

• Rumasinkkumies-

Jos en olisi ruma niin kai olisin jo naista saanut.

• PerkeleenVelliPerseet

Turhaa ULINAA! Lue ketju ja ota neuvosta oppia!

• 1säpappa

Minä nyt en ainakaan ole mikään hyvännäköinen ollut koskaan, mutta niin vaan mullakin on naisia ollut elämäni aikana moneen lähtöön. Yksi lapsikin on siunaantunut.

Köyhäkin olen aina ollut, mutta eipä tuo naisrintamalla ole pahemmin haitannut.
      Tietystikään tietynlaiset naiset eivät minua huolisi, vaan enpä minäkään huolisi lompakon perässä huoraavaa vosua.

Ihan eri asia sit pidetäänkö mua tavismiehenä. Mikään julkkishan en kylläkään ole, mutta tuleehan sitä vähän herätettyä huomiota kun on vaan oma itsensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      176
      4777
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1994
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1926
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      673
      1873
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1821
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1495
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe