http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000001953742.html?ref=rss
"Liian nopeasti Satu juo taas valkkarit, ja nyt sen jalassa ei pysy enää alkkarit. Huutaa #YOLOA, on aina yhtä noloa, ei kateeks käy ton kotirouvan huomispäivän oloa.
...
Liisa huutaa: ”Saunan ovi meni lukkoon, helvetin Satu, et sekaannu mun ukkoon!” Vaimo kuiskaa: ”Arttu, nyt lähdemme kotiin.”
Olisiko joskus 50-luvulla kukaan laulaja julkaissut tuollaista? Tuskinpa, silloin on laulettu ihanasta rakkaudesta ja ihanista naisista, ei ollut tuollaisia "Satuja" kuin tänä päivänä.
"Sadun alkkarit" kertoo suominaisen rappiosta
10
153
Vastaukset
Niin pitkään kun ätmit joutuvat valittamaan naisettomuuttaan, Satuja ei ole vielä lainkaan tarpeeksi. Neitsytfetissit sitten asia erikseen.
- Ikis..M
50-luvulla ei ollut ätmejä, kiltin ja kunnollisen miehen on silloin ollut helppo löytää kiltti ja kunnollinen vaimo, naisettomiksi jäivät kunnottomat jännämiehet, rappioalkoholistit ja muut mutta nykyäänhän se on toisinpäin.
- Old_school_man
50-luvulla ei ollut miehiä, jotka internetissä dissasivat muita miehiä.
Ikis..M kirjoitti:
50-luvulla ei ollut ätmejä, kiltin ja kunnollisen miehen on silloin ollut helppo löytää kiltti ja kunnollinen vaimo, naisettomiksi jäivät kunnottomat jännämiehet, rappioalkoholistit ja muut mutta nykyäänhän se on toisinpäin.
50-luvulla oli runsaasti peräkamarinpoikia.
Old_school_man kirjoitti:
50-luvulla ei ollut miehiä, jotka internetissä dissasivat muita miehiä.
Mutta ei ollut naisten kelvottomuudesta ja miesten jännyydestä netissä valittavia miehiäkään.
- Ikis..M
Ratikkakuski kirjoitti:
50-luvulla oli runsaasti peräkamarinpoikia.
Joo mutta ne oli niitä jotka nykyään on jännämiehiä ja wt-naisten lasten isiä. Kiltit ja kunnolliset miehet löysivät helposti työpaikan ja sitten sitä arvostavan naisen joka halusi sitten perustaa perheen sen kiltin & kunnollisen miehen kanssa.
Ikis..M kirjoitti:
Joo mutta ne oli niitä jotka nykyään on jännämiehiä ja wt-naisten lasten isiä. Kiltit ja kunnolliset miehet löysivät helposti työpaikan ja sitten sitä arvostavan naisen joka halusi sitten perustaa perheen sen kiltin & kunnollisen miehen kanssa.
No sitten täytyy olla iloinen, että synnyinkin vasta 70-luvulla. :-)
- Nnnainennnnnn
Kyllä niitä syrjähyppyjä on ollut talonpoikaisaikanakin vaikkei niistä lauluja olekaan tehty. Ylipäätään sanotukset on olleet erittäin sensuroituja aina näihin päiviin asti. Sanni ja Janna on esim mahtavan rohkeita kun ne ei pelkää sanottaa totta.
- Ikis..M
Aika moni "rohkea" nykypäivän nainen saattaa joskus myöhemmin hävetä tekemisiään, selittelee sitten tehneensä vain rahan ja suosion vuoksi ja olevansa ihan erilainen.
Siis ihan sika hyvä biisi, sitä vois vaix tanssii.. ;)) thihiiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431