Minua on hieman huvittanut tämä palstalla vallitseva keskustelu vastakkaisen sukupuolen ulkonäkökeskeisyydestä, lähinnä itsensä rumiksi mieltävät miehet ovat katkeran tuntuisia siitä kuinka naiset eivät näe heidän kauniisiin sieluihinsa ja rakastu heihin komeiden miesten sijaan jotka palstatotuuksien mukaan ovat paskoja kaikki tyynni.
Itselleni ulkonäön merkitys ei ole aikuisiällä ollut mitenkään tiedostettua kun olen touhunnut naismaailmassa, se kokonaisuus on kaikki kaikessa. En väitä että epäviehättävä nainen kiihottaisi minua, mutta en erityisemmin bongaile klassisia kaunottaria vaan iloisia ja elämänmyönteisiä naisellisia ja luonteikkaita naisia. Minulle kauneus ei ole sytyke, minut sytyttää kiihottava nainen...
Myönnän kuitenkin nuoruudessani olleen ajan kun touhusin "väärien" tyttöjen kanssa. Minun (positiivinen) ongelmani oli poikkeuksellisen komea ulkonäköni, tämä johti minut tilanteeseen jossa seurustelin aina kauniiden tyttöjen kanssa ja näin märkiä unia niistä tytöistä joissa katseeni salaa kiersi. Minä en esim. yksinkertaisesti voinut kertoa ensi ihastumisestani tunteideni kohteelle koska hänellä oli liian suuri ja persoonallisen näköinen nenä, tämä siitäkin huolimatta että en voinut irrottaa katsettani tytöstä kun vain näinkin hänet. Tyttö kävi minuun yhtä kuumana kuin minä häneen, mutta en päässyt sen nenän yläpuolelle...
Ulkonäkörasismi on varmasti täysin todellinen ilmiö, mutta omakohtaisten kokemusten valossa sanoisin että ainakin normi heteromiehelle tällainen pelkkä ulkonäkökeskeisyys hellittää viimeistään siinä vaiheessa kun elämänkumppania valitaan, siihen tehtävään valitaan tarjokkaista sopivin ei välttämättä kaunein.
Mies käytännössä siementää kaiken mihin kykenee, mutta jonkun teorian mukaan naisen tehtävä suvunjatkamisessa ja -jalostuksessa on huolehtia siitä että hän etsii jälkikasvulleen parhaat saatavissa olevat geenit. Kokemuksesta tiedän että on naisia jotka ovat miehestä vailla vain siementä, lasteni äiti on jopa myöntänyt minulle että heti minut nähdessään hän tajusi ensimmäiseksi haluavansa tehdä lapsia minun kanssani.
Uskon oikeasti siihen että varsinkin naiset voivat toimia hyvinkin rationaalisesti valitessaan lapselleen siementäjää, mutta onko totuus että siinä oikeasti jyllää niin voimakas ulkonäkörasismi ettei vahva ja älykäs mies vaatimattomammalla ulkonäöllä voisi pärjätä naismaailmassa?
ulkonäkörasismi, onko sitä
99
295
Vastaukset
- Palstan.Rumin.Mies
"Valitaan tarjokkaista sopivin" Nyt puhut naisen suulla tai sitten sen pienen komean prosentin miehen suulla. Mistä valitset kun ei ole tarjokkaita ollut koskaan?
Mä olen aina sanonut että komea mies ei koskaan tajua miltä rumasta miehestä tuntuu ja mitä hän kokee samoin kuin nainen ei sitä ikinä ymmärrä. Kuten ei rikaskaan halua tajuta köyhän valittamista, länsimaalainen veden läträäjä afrikan vesipulaa ja janoa tai aina runsaassa ruokapöydässä elänyt sitä miltä tuntuu jos jollekin on se päivittäisen ruuan saaminenkin haaste ja usein jopa mahdottomuus. Nähkää joskus napaanne pidemmälle niin pääsette siitä omasta illuusiostanne kun "jokaiselle on joku" Ja vittu ei ole. Jos olis niin itsellänikin olisi taatusti jo kouluikäiset lapset ja vaimo. Yrittämisestä se ei ainakaan aikoinaan kiinni jäänyt. Enään en edes hae ketään.- exkeittiöekspertti
Onko täysin mahdotonta ettei naisettomuutesi perimmäinen syy ole jokin muu kuin ulkonäkö?
- vastaan.puolesta
exkeittiöekspertti kirjoitti:
Onko täysin mahdotonta ettei naisettomuutesi perimmäinen syy ole jokin muu kuin ulkonäkö?
Ei ole täysin mahdotonta.
Onko täysin mahdotonta ymmärtää ettei rumat miehet saa naista kuin maksamalla erittäin paljon? Onko täysin mahdotonta että löytäisit jostain järkeä päähäsi?
- Naisasialooser1
Minäkin vastaan puolesta oikean vastauksen eli ei ole. PRM on kertonut lukuisia kertoja mm. olleensa nettiteffisivustoilla niiden alkuajoista lähtien 2000-luvun alusta eli noin 15 vuotta ja siellä hänen kuvattomasta profiilistaan kiinnostuivat lukuisat naiset, mutta joka ikinen kerta kun hän lähetti kuvansa niin myös joka ikisen naisen kiinnostus loppui eli 0 tulos 15 vuoden aikana profiililla, joka oli naisten mielestä hyvin kiinnostava niin kauan kun oli kuvaton.
Jo tuo pelkästään todistaa 100% sen, että hänen naisettomuutensa syy on ulkonäkö ja lisätodisteina vielä se, että PRM on sosiaalinen, työssään menestynyt ja harrastuksissaan pidetty mies, jolla on myös naispuolisia kavereita eli kyse ei ole myöskään epäsosiaalisuudesta, työttömyydestä, yms. rajoitteista. Kaikki muu on kunnossa paremmin kuin hyvin paitsi naama, hän on myös kertonut olevansa lihaksikas ja kroppa on kunnossa. - Nnnainennnnnn
Naisasialooser1 kirjoitti:
Minäkin vastaan puolesta oikean vastauksen eli ei ole. PRM on kertonut lukuisia kertoja mm. olleensa nettiteffisivustoilla niiden alkuajoista lähtien 2000-luvun alusta eli noin 15 vuotta ja siellä hänen kuvattomasta profiilistaan kiinnostuivat lukuisat naiset, mutta joka ikinen kerta kun hän lähetti kuvansa niin myös joka ikisen naisen kiinnostus loppui eli 0 tulos 15 vuoden aikana profiililla, joka oli naisten mielestä hyvin kiinnostava niin kauan kun oli kuvaton.
Jo tuo pelkästään todistaa 100% sen, että hänen naisettomuutensa syy on ulkonäkö ja lisätodisteina vielä se, että PRM on sosiaalinen, työssään menestynyt ja harrastuksissaan pidetty mies, jolla on myös naispuolisia kavereita eli kyse ei ole myöskään epäsosiaalisuudesta, työttömyydestä, yms. rajoitteista. Kaikki muu on kunnossa paremmin kuin hyvin paitsi naama, hän on myös kertonut olevansa lihaksikas ja kroppa on kunnossa.Netissä ulkonäkö ratkaisee 100%. Siksi nettiä ei voi pitää luotettavana lähteenä siihen kelpaako rumat vai ei. Kun rumat arjessa avaavat suunsa ja osoittavat kuinka ihania ovat, huumorintaju vetää hyvin naisia luokseen, niin totuus on ihan muuta. Rumien ei edes kannata etsiä netistä seuraa...jos ei muka mitenkään saa itsestään otettua edes siedettävää kuvaa.
- exkeittiöekspertti
super-atm kirjoitti:
Onko täysin mahdotonta ymmärtää ettei rumat miehet saa naista kuin maksamalla erittäin paljon? Onko täysin mahdotonta että löytäisit jostain järkeä päähäsi?
Minä luulen että ulkonäkö on vain yksi ominaisuus muiden joukossa, tavallaan vain yksi pala palapelissä.
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnnn kirjoitti:
Netissä ulkonäkö ratkaisee 100%. Siksi nettiä ei voi pitää luotettavana lähteenä siihen kelpaako rumat vai ei. Kun rumat arjessa avaavat suunsa ja osoittavat kuinka ihania ovat, huumorintaju vetää hyvin naisia luokseen, niin totuus on ihan muuta. Rumien ei edes kannata etsiä netistä seuraa...jos ei muka mitenkään saa itsestään otettua edes siedettävää kuvaa.
Aika hyvä näkökulma, tuota sietää miettiä jos on mennyt usko nettideittailuun.
Minä luulen että ulkonäkö on vain yksi ominaisuus muiden joukossa, tavallaan vain yksi pala palapelissä.
On se niinkin, mutta jos on tarpeeksi ruma, niin etenkin tässä maassa rahaa pitää olla ihan helvetisti että saa ruman ulkonäön rahalla kompensoitua. Toki jollain erittäin vähän suositulla yh-mammalla voi olla pienemmät vaatimukset, mutta yhdenkään itseään kunnioittavan sinkkumiehen ei pidä suostua elättämään toisen miehen äpärälapsia.
- exkeittiöekspertti
super-atm kirjoitti:
On se niinkin, mutta jos on tarpeeksi ruma, niin etenkin tässä maassa rahaa pitää olla ihan helvetisti että saa ruman ulkonäön rahalla kompensoitua. Toki jollain erittäin vähän suositulla yh-mammalla voi olla pienemmät vaatimukset, mutta yhdenkään itseään kunnioittavan sinkkumiehen ei pidä suostua elättämään toisen miehen äpärälapsia.
Tuo ajatusmalli muiden äpärälasten elättämisestä karkottaa varmaan enemmän naisia kuin rumuus.
Tuo ajatusmalli muiden äpärälasten elättämisestä karkottaa varmaan enemmän naisia kuin rumuus.
Mitä sitten? Parempi vaan että pysyvät kaukana äpärälapsineen.
- oiuyoiuyouoi
Nnnainennnnnn kirjoitti:
Netissä ulkonäkö ratkaisee 100%. Siksi nettiä ei voi pitää luotettavana lähteenä siihen kelpaako rumat vai ei. Kun rumat arjessa avaavat suunsa ja osoittavat kuinka ihania ovat, huumorintaju vetää hyvin naisia luokseen, niin totuus on ihan muuta. Rumien ei edes kannata etsiä netistä seuraa...jos ei muka mitenkään saa itsestään otettua edes siedettävää kuvaa.
Jos ei nyt ihan 100%, niin ainakin 90%.. Jos ei kerta kaikkiaan ole käytettävissä muuta informaatiota ihmisestä kuin kuva yleensä suht lyhyt teksti, niin vaikea on siihen ihastuttavaan luonteeseen kaiken takana hurmaantua. Uskon kyllä, etteivät kaikkein rumimmat siitä porukasta silloin koskaan valikoidu. Netti tosiaan väärä paikka.
- KarkoittaaTuollainen
super-atm kirjoitti:
Mitä sitten? Parempi vaan että pysyvät kaukana äpärälapsineen.
Kaikki lapsettomatkin naiset.
- Naisasialooser1
Nnnainennnnnn kirjoitti:
PRM:n profiilin teksti ja mm. nimenomaan huumorintajunsa veti kyllä naisia puoleen hyvin niin kauan kunnes hän näytti kuvansa. Netissä ulkonäkö ei ratkaise sen enempää kuin liveänäkään ja sen todistaa juuri tuo hänen profiilinsa, joka kuvastaa hyvää luonnetta ja huumorintajua ja johon naiset ihastuivatkin.
Rumille miehille netti on vieläpä parempi siitä syystä, että jos on kuvaton profiili niin naiset haluavat silloin ensin selvittää luonteen yms. asiat ennen ulkonäköä. livenä ruma mies saa heti naamapakit eikä ehdi kertoa itsestään niitä samoja asioita kuin mitä profiilissaan. - Nnnainennnnn
PRM:n profiilin teksti ja mm. nimenomaan huumorintajunsa veti kyllä naisia puoleen hyvin niin kauan kunnes hän näytti kuvansa. Netissä ulkonäkö ei ratkaise sen enempää kuin liveänäkään ja sen todistaa juuri tuo hänen profiilinsa, joka kuvastaa hyvää luonnetta ja huumorintajua ja johon naiset ihastuivatkin.
Rumille miehille netti on vieläpä parempi siitä syystä, että jos on kuvaton profiili niin naiset haluavat silloin ensin selvittää luonteen yms. asiat ennen ulkonäköä. livenä ruma mies saa heti naamapakit eikä ehdi kertoa itsestään niitä samoja asioita kuin mitä profiilissaan.No tottakai kiinnostus loppu kun näytti kuvansa. Olen samaa mieltä että miehet pääsee juttelemaan netissä naisten kanssa jos piilottavat kuvansa mutta ei siitä parisuhdetta synny. Useat rumat ja kaikki kt miehet kuitenkin ovat parisuhteessa joten 99% heistä on pariutunut live elämässä. Eli edelleenkään netti ei kerro muuta kun sen että "rumat ei pääse treffeille" ja se latistaa rumien itsetuntoa entisestään eivätkä he muista että käytöksellään ja luonteellaan voi vaikuttaa netin ulkopuolella.
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnn kirjoitti:
No tottakai kiinnostus loppu kun näytti kuvansa. Olen samaa mieltä että miehet pääsee juttelemaan netissä naisten kanssa jos piilottavat kuvansa mutta ei siitä parisuhdetta synny. Useat rumat ja kaikki kt miehet kuitenkin ovat parisuhteessa joten 99% heistä on pariutunut live elämässä. Eli edelleenkään netti ei kerro muuta kun sen että "rumat ei pääse treffeille" ja se latistaa rumien itsetuntoa entisestään eivätkä he muista että käytöksellään ja luonteellaan voi vaikuttaa netin ulkopuolella.
Tää on erinomainen pointti, rumilta pitäisi kieltää netin kautta tapahtuva parinhaku ja laitettava heidät tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen kentällä. Loppuisi nuo puheet ätmeistä...
Tää on erinomainen pointti, rumilta pitäisi kieltää netin kautta tapahtuva parinhaku ja laitettava heidät tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen kentällä. Loppuisi nuo puheet ätmeistä...
Tai sitten voisi vaan itse keksiä, että kerran ei netistä niin ehkäpä irl löytyy joku....
:)
Kiellot aiheuttaa aina uhmaa.. mikä ei tietenkään aina ole huonokaan asia. Uhma siis. Rumakin voisi uhmata heitä, jotka pitävät häntä rumana ja sanoa, että kato itse peiliisi, minähän en ole ruma, sinä vaan et tunnista kauneutta, kun sitä näet tms. :>
Ehkä joskus asenne "olen tämän kylän komein mies, vaikka kylällä asuukin vain kaksi miestä", voisi auttaa. Tarviiko sitä aina alistua massojen mieliksi. ;)- exkeittiöekspertti
zönggö kirjoitti:
Tai sitten voisi vaan itse keksiä, että kerran ei netistä niin ehkäpä irl löytyy joku....
:)
Kiellot aiheuttaa aina uhmaa.. mikä ei tietenkään aina ole huonokaan asia. Uhma siis. Rumakin voisi uhmata heitä, jotka pitävät häntä rumana ja sanoa, että kato itse peiliisi, minähän en ole ruma, sinä vaan et tunnista kauneutta, kun sitä näet tms. :>
Ehkä joskus asenne "olen tämän kylän komein mies, vaikka kylällä asuukin vain kaksi miestä", voisi auttaa. Tarviiko sitä aina alistua massojen mieliksi. ;)Huono heitto multa tuo kielto, en tietenkään kannata ajatusta mutta tarkoitin että miksi kaivaa nenästään verta...
Huono heitto multa tuo kielto, en tietenkään kannata ajatusta mutta tarkoitin että miksi kaivaa nenästään verta...
Jepjuu, taisin ymmärtää sinut oikein. :)
Jos olisin sinkku, niin ihan varmasti pyytäisin treffeille tuon Palstan Rumimman Miehen. Se vaikuttaa niin toimintakykyiselle miehelle, että sen ulkonäkö ei voisi muodostua esteeksi. Tämä ei ole edes vitsi.- brfhrhedrt
Koko tämä ketju on hyvä esimerkki juuri tuosta, että naiset ja komeimmat miehet eivät todellakaan tajua toista näkökulmaa asioihin. Jeesustellaan luonteen merkityksestä, kun ei tajuta, ettei ruma pääse edes esittelemään sitä luonnettaan missään. Tai nettideittailussa hylky tulee luonteesta huolimatta silti ulkonäön perusteella, kuten me rumat tiedämme ja jonka nuo toisetkin näyttävät pitkin hampain myöntävän.
Sama pätee itsevarmuuteen, joka kehittyy ihmiselle ainoastaan onnistuneiden kokemusten kautta. Kun ei sellaisia ole eikä tule, niin tyhjästäkö nyhjäistään?
Kehtaavat vielä kuvitella, että "ne ei vaan yritä tarpeeksi". Luonne ja status merkitsevät tietysti, mutta pelkän ulkonäönkin perusteella voi joutua hylätyksi ja usein joutuukin. Noita kahta muuta arvioidaan yleensä vasta sen ulkokuoren jälkeen. - exkeittiöekspertti
brfhrhedrt kirjoitti:
Koko tämä ketju on hyvä esimerkki juuri tuosta, että naiset ja komeimmat miehet eivät todellakaan tajua toista näkökulmaa asioihin. Jeesustellaan luonteen merkityksestä, kun ei tajuta, ettei ruma pääse edes esittelemään sitä luonnettaan missään. Tai nettideittailussa hylky tulee luonteesta huolimatta silti ulkonäön perusteella, kuten me rumat tiedämme ja jonka nuo toisetkin näyttävät pitkin hampain myöntävän.
Sama pätee itsevarmuuteen, joka kehittyy ihmiselle ainoastaan onnistuneiden kokemusten kautta. Kun ei sellaisia ole eikä tule, niin tyhjästäkö nyhjäistään?
Kehtaavat vielä kuvitella, että "ne ei vaan yritä tarpeeksi". Luonne ja status merkitsevät tietysti, mutta pelkän ulkonäönkin perusteella voi joutua hylätyksi ja usein joutuukin. Noita kahta muuta arvioidaan yleensä vasta sen ulkokuoren jälkeen.Tuskin suakaan töistä ajetaan pois ulkonäkösi vuoksi...
Uskoisin että meille kaikille löytyy foorumi päästä näyttämään omaa persoonallisuuttamme, kyse on ehkä siitä kuinka käytämme tilaisuutemme. - Naisasialooser1
Nnnainennnnn kirjoitti:
No tottakai kiinnostus loppu kun näytti kuvansa. Olen samaa mieltä että miehet pääsee juttelemaan netissä naisten kanssa jos piilottavat kuvansa mutta ei siitä parisuhdetta synny. Useat rumat ja kaikki kt miehet kuitenkin ovat parisuhteessa joten 99% heistä on pariutunut live elämässä. Eli edelleenkään netti ei kerro muuta kun sen että "rumat ei pääse treffeille" ja se latistaa rumien itsetuntoa entisestään eivätkä he muista että käytöksellään ja luonteellaan voi vaikuttaa netin ulkopuolella.
Rumahan sinäkin olet ja itsetuntoa ei ole olemassakaan se on vain pelkkää tyhjää sananhelinää.
Ulkonäkö on ainoa ominaisuus mihin geenit vaikuttaa? Eikö rationaalinen nainen osaisi välttää esim. alkoholistigeenejä?
- exkeittiöekspertti
Avauksessa ei väitetty etteikö geenit vaikuta muuhunkin.
- helgamies_
Naisen rationaalisuus on vahva ja virheellinen oletus. Nainen on kiimavitun viemä. Alkoholisti alfa kaataa naista kuin heinää.
- exkeittiöekspertti
helgamies_ kirjoitti:
Naisen rationaalisuus on vahva ja virheellinen oletus. Nainen on kiimavitun viemä. Alkoholisti alfa kaataa naista kuin heinää.
Ulkonäkörasismi on tunnetasolla? Nainen ei voi tunteistaan johtuen valita muuta kuin komean alkoholistin...
- helgamies_
Ulkonäkörasismi on tunnetasolla? Nainen ei voi tunteistaan johtuen valita muuta kuin komean alkoholistin...
Olen redusoinut naisen kiimavituksi. Tästä lähtökohdasta ei lähdetä hakemaan syytä kostumiseen miehen ulkonäöstä. Nainen kostuu alfalle, koska alfa on alfa. Alfan alkoholismi ei mitenkään estä naista haluamasta alfan siemeniä. Naisen perimään on koodattu alfan kaipuu. En siis vetäisi ulkonäkörasismikorttia tähän. Naisella ei ole omaa tahtoa tässä asiassa, vaan tahto on luonnon.
Kyse on mielestäni vain ja ainoastaan luonnon suorittamasta naisen ohjelmoinnista joka määrittää kiimavitun kostumisen. - exkeittiöekspertti
helgamies_ kirjoitti:
Olen redusoinut naisen kiimavituksi. Tästä lähtökohdasta ei lähdetä hakemaan syytä kostumiseen miehen ulkonäöstä. Nainen kostuu alfalle, koska alfa on alfa. Alfan alkoholismi ei mitenkään estä naista haluamasta alfan siemeniä. Naisen perimään on koodattu alfan kaipuu. En siis vetäisi ulkonäkörasismikorttia tähän. Naisella ei ole omaa tahtoa tässä asiassa, vaan tahto on luonnon.
Kyse on mielestäni vain ja ainoastaan luonnon suorittamasta naisen ohjelmoinnista joka määrittää kiimavitun kostumisen.Olen utelias teoriastasi, minä olen näet aina pitänyt ulkonäköäni suurimpana valttinani.
Mitä arvioit, mikä on se juttu mikä saa kiimavitun valumaan vitun eritteitä? - helgamies_
Olen utelias teoriastasi, minä olen näet aina pitänyt ulkonäköäni suurimpana valttinani.
Mitä arvioit, mikä on se juttu mikä saa kiimavitun valumaan vitun eritteitä?Ei ulkonäöstä mitään haittaa ole, päinvastoin. Tilastollisesti miehen pituus on tärkein tekijä naisen kannalta.
Se mistä kiimavitut kostuvat on miehen alfa-ominaisuudet. Kuten esim. kyky alistaa naista. Naisen kernel on ohjelmoitu alistumaan alfan edessä. Mutta tähän ei soijalattesmoothie miehet pysty mataline testoineen. Kun taas alkoholisti-alfalle nainen kantaa viinaa eteen yötäpäivää.
Eli, kyseessä alfa-ominaisuudet. Abstraktiotaso on siis alfa. Ei jäädä pituuksiin tai ulkonäköön.
Avaamasi keskustelu on osoitus alfa-ominaisuuksista, tälläisen keskustelun avaaja saa naisen alistumaan ja kostumaan. - Naisasialooser1
Keittiöekspertti ei ole komea, ei ollut sitä nuorenakaan, mutta pituudella ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Ameriikkalaisilla ATM foorumeillakin on alettu tunnustaa, että pituus on täysin yliarvostettu ominaisuus miehessä. Siitä on hyötyä vain jos on komeat kasvot, mutta rumalle/tavismiehelle siitä ei ole juurikaan apua.
- exkeittiöekspertti
helgamies_ kirjoitti:
Ei ulkonäöstä mitään haittaa ole, päinvastoin. Tilastollisesti miehen pituus on tärkein tekijä naisen kannalta.
Se mistä kiimavitut kostuvat on miehen alfa-ominaisuudet. Kuten esim. kyky alistaa naista. Naisen kernel on ohjelmoitu alistumaan alfan edessä. Mutta tähän ei soijalattesmoothie miehet pysty mataline testoineen. Kun taas alkoholisti-alfalle nainen kantaa viinaa eteen yötäpäivää.
Eli, kyseessä alfa-ominaisuudet. Abstraktiotaso on siis alfa. Ei jäädä pituuksiin tai ulkonäköön.
Avaamasi keskustelu on osoitus alfa-ominaisuuksista, tälläisen keskustelun avaaja saa naisen alistumaan ja kostumaan.Olen taipuvainen uskomaan tuohon teoriaan siitä että naisia kaadetaan muulla kuin ulkonäöllä.
- Nnnainennnnn
Keittiöekspertti ei ole komea, ei ollut sitä nuorenakaan, mutta pituudella ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Ameriikkalaisilla ATM foorumeillakin on alettu tunnustaa, että pituus on täysin yliarvostettu ominaisuus miehessä. Siitä on hyötyä vain jos on komeat kasvot, mutta rumalle/tavismiehelle siitä ei ole juurikaan apua.
"Keittiöekspertti ei ole komea, ei ollut sitä nuorenakaan, "
Oot niin ihana kun aina tiedät minkä näköisiä me palstalaiset ollaan oltu. Myös nuorena. <3 exkeittiöekspertti kirjoitti:
Avauksessa ei väitetty etteikö geenit vaikuta muuhunkin.
Ei, mutta vihjattiin että naiset olisi jotenkin rationaalisia geenien suhteen etsiessään siementäjää. Jos olisi, niin geenien suhteen väliä pitäisi olla muullakin kuin ulkonäöllä.
Mä sanoisin että naiset muuttuu huomattavan paljon rationaalisemmaksi vasta siinä vaiheessa kun lapsille etsitään "uutta isää". Siementäjän valinta tapahtuu hyvin eläimellisellä vietillä.scrg kirjoitti:
Ei, mutta vihjattiin että naiset olisi jotenkin rationaalisia geenien suhteen etsiessään siementäjää. Jos olisi, niin geenien suhteen väliä pitäisi olla muullakin kuin ulkonäöllä.
Mä sanoisin että naiset muuttuu huomattavan paljon rationaalisemmaksi vasta siinä vaiheessa kun lapsille etsitään "uutta isää". Siementäjän valinta tapahtuu hyvin eläimellisellä vietillä.Äläs nyt.. ;P.. Kyllä monet naiset osaavat laskelmoinnin jalon taidon.. Ja se laskelmointi ei kohdistu Siementäjän Geeneihin.. ;P
- fewerthanfew
"Siitä on hyötyä vain jos on komeat kasvot, mutta rumalle/tavismiehelle siitä ei ole juurikaan apua."
Mulla päinvastoin. Olen ihastunut aina pitkiin miehiin joiden naama on saattanut olla jopa rumahko. Sen sijaan komeakasvoinen lyhyt mies ei ole kiinnostanut yhtään. - Nnnainennnnn
fewerthanfew kirjoitti:
"Siitä on hyötyä vain jos on komeat kasvot, mutta rumalle/tavismiehelle siitä ei ole juurikaan apua."
Mulla päinvastoin. Olen ihastunut aina pitkiin miehiin joiden naama on saattanut olla jopa rumahko. Sen sijaan komeakasvoinen lyhyt mies ei ole kiinnostanut yhtään.Mulla ihan samoin ku sulla. Pituus on se ensimmäinen kriteeri jos keskustellaan ulkonäöstä.
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnnn kirjoitti:
Mulla ihan samoin ku sulla. Pituus on se ensimmäinen kriteeri jos keskustellaan ulkonäöstä.
Meneekö pituus psyykkisten ominaisuuksien edelle?
Nnnainennnnn kirjoitti:
Mulla ihan samoin ku sulla. Pituus on se ensimmäinen kriteeri jos keskustellaan ulkonäöstä.
Mullakin on sama. Naisen on oltava just 166 cm. No ok, sentin virhetoleranssi hyväksytään. Ja painon on oltava välillä 50-55 kg. Siinä ei enää ole toleranssia.
- 23434234
scrg kirjoitti:
Mullakin on sama. Naisen on oltava just 166 cm. No ok, sentin virhetoleranssi hyväksytään. Ja painon on oltava välillä 50-55 kg. Siinä ei enää ole toleranssia.
Olen noissa mitoissa ;)
23434234 kirjoitti:
Olen noissa mitoissa ;)
Hienoa!
Kuntosalillakin on kivempaa kuin useimpiin liikkeisiin ei tarvitse latoa rautaa kuin tuo 55 kg. Joihinkin toki (oma paino 55 kg). Mä aina vähän säälin niitä miehiä, jotka penkistäkin treenaa yli 100 kg painoilla.- helgamies_
scrg kirjoitti:
Hienoa!
Kuntosalillakin on kivempaa kuin useimpiin liikkeisiin ei tarvitse latoa rautaa kuin tuo 55 kg. Joihinkin toki (oma paino 55 kg). Mä aina vähän säälin niitä miehiä, jotka penkistäkin treenaa yli 100 kg painoilla.Aha, itte vetelen sarjoja max 100kg:lla.
- Naisasialooser1
Nnnainennnnn kirjoitti:
Sinulla on varaa vaatia pituutta vain jos olet itse 180cm pitkäsäärinen uljas huippumalli. Persjalkaiselle alle 175cm naisenkantturalle kuuluu persjalkainen tappimies
- Rumasinkkumies-
Naiset on rumuus rasisteja ja siksi iloitsen aina kun joku jännämies murhaa naisen.
Minä olen kanssa miettinyt tätä asiaa monesti. En ole mikään kovinkaan komea ja usein treffipalstoilla hyvät jutut loppuivat juuri kuvameteriaalin vaihtoon. Alkuun se vitutti suoraansanottuna, mutta sitten tajusin pikkuhiljaa, että joitain vain ei mun pärstäkerroin sytyttänyt ja se siitä. Sitä helpotti monesti se, että joskus kauniskin kävi kanssani treffeillä ja joskus taas vähemmän kauniinpi hylkäsi minut ulkonäkööni selkeästi vedoten. "et ole sellainen mies mitä haen"...oli yleinen vastaus...
Mutta olen minä monen ihmisen kohdalla miettinyt, että on varmasti vaikea löytää kumppania. Joko on elopainoa kertynyt reilusti tai naama kuin petolinnun persuus aamu-ulostuksen jälkeen. Toisaalta näitäkin on molemmissa sukupuolissa...
Ymmärrän siis, että voi olla vaikeus saada puolia jos on ruma, mutta toisaalta mulle tulee aina mieleen Bull Mentula! Sekin äijä on kuin puuttuuva rengas! Apinoitten kuningas ja kroppakin kuin ison allergisen reaktion saanut, mutta niin on vaan miehellä naista tarjolla. Sitä en sit tiedä, että minkä perässä ne kisut pyörii siinä, mutta ehkä oikealla asenteella saa tuloksia, ei sillä että latistaa entisestään itsensä ja ei usko, että tässä universumissa voisi saavuttaa jotain niin suurta, että olisi se oma nainen....tai mies vieressä.- Nnnainennnnnn
Mä oon lopettanut nettikirjottelun lähes aina just kuvaan. Ja syy on ollu et ne kuvat otettu alhaalta päin että leuka ja sieraimet näkyy. (Tosin vikassa tapauksessa syynä oli blondit hiukset ja silmälasit. )
Yhden sellaisen kyllä tapasin ja osottautui ihan pirun seksikkääksi ja komeaksi. Netistä löysin huomattavan paljon edustavamman kuvan hänestä mutta varmaan kun pyydetään kasvokuvaa niin miehet lähettää jonkun räps kasvokuvan miettimättä miltä se täysin tuntemattomasta mahtaa näyttää. Jos miehellä on hyvät huulet tai ihanat silmät niin sen tulee huomioida ne kuvatessa.
Okei, aika harva mies varmaan napsii selfieitä joka päivä mutta niin teki esim exäni ja minulla onkin yli 100 varsin hyvää valokuvaa hänen kasvoistaan. Mulle ei tulis mieleenkään lähettää mitään "tältä näytän likaisena väsyneenä" kuvaa enkä sellaisia haluaisi saada. On aika hyvä seksintappaja sellainen kuva missä vaikka makoilee sohvalla. - exkeittiöekspertti
Minä uskon myös että ulkonäkö on vain yksi ominaisuus muiden joukossa, ja vieläpä ominaisuus joka on makuasia...
Mentula on hyvä esimerkki siitä että ihminen on kokonaisuus. - Nnnainennnnnn
En ymmärrä miksi haukuttu bull mentulaa. Sillä varsin symmetriset kasvot, ihanat huulet ja ihanat silmät. Varmasti nuorena ollut söpö. Mutta nykyisin tehnyt vaan itsestään hirveän näköisen niin ne ihanat kasvot ei pistä silmään. Ja alkaa olemaan suht vanha tai en tiedä miksi kasvoissakin nahka roikkuu niin pahasti.
- EiNeNumerotVaanTyyli
Nnnainennnnnn kirjoitti:
En ymmärrä miksi haukuttu bull mentulaa. Sillä varsin symmetriset kasvot, ihanat huulet ja ihanat silmät. Varmasti nuorena ollut söpö. Mutta nykyisin tehnyt vaan itsestään hirveän näköisen niin ne ihanat kasvot ei pistä silmään. Ja alkaa olemaan suht vanha tai en tiedä miksi kasvoissakin nahka roikkuu niin pahasti.
Ei Bull oo vanha. Mut kehonrakentajat on kaikki "iättömän vanhoja" sen kauhean rääkkäyksen jäljiltä.
- RoinaBodarit
EiNeNumerotVaanTyyli kirjoitti:
Ei Bull oo vanha. Mut kehonrakentajat on kaikki "iättömän vanhoja" sen kauhean rääkkäyksen jäljiltä.
Ja roinaamisen.
- Nnnainennnnnnn
RoinaBodarit kirjoitti:
Ja roinaamisen.
Noin just mietin et jotain hormoneja minkä takia sen kasvot näyttää toooodella pahoilta.
Nnnainennnnnnn kirjoitti:
Noin just mietin et jotain hormoneja minkä takia sen kasvot näyttää toooodella pahoilta.
Just oman naisen kanssa juteltiin ulkonäön vaikutuksesta tuossa aamulla. Itsekään en pidä itseäni kummmin komeana ja sharmanttina, mutta taas naiseni oli nähnyt sen. Itsevarmuus kuulemma huokui minusta ja varsinkin puhe jo puhelimessa ja nauru nytkäytti polvet. Ja sama homma itselläni. Naiseni inhoaa ottaa itsestään kuvia ja olla niissä, mutta kun hän ensimmäistä kertaa astui kulman takaa ja hymyily minulle, olin myyty. Sellainen aurinkoinen hymy ja loisto valtasi mielen. Vaikka häntä hirvitti ja jännitti ihan älyttömästi silloin.
Minusta ulkonäöstään ihminen tekee itse 60-70 % ihan sillä, miten arvostaa itseään..loput on sitten siisteyttä ja sellaista ulkoista habitusta. Minua ainakin tökkää liika meikatut ja puleeratut naiset. Omakin on niin luomu ja kaunis on kuin mikä. Voi että kun vaan miettii...tietenkään en voi sanoa kuin omasta mielestä asian. :)
- Nnnainennnnnn
Aluksikin toi ulkonäkörasismi. Mieltymyksiä on monia. Siinä missä joku haluaa punatukkaisen kiharatukkaisen pitkähiuksisen basistin, joku toinen taas ei sitä koe kiinnostavana. Itse en voisi seurustella kaapin kokoisen miehen kanssa koska kokisin pelkoa sellaisen lähellä koska en mitenkään voisi puolustautua fyysisesti sellaista vastaan. Siksi olen aina ollut miesten kanssa jotka painavat max n. 10kg enemmän kuin minä. (1 poikkeus mutta en asunutkaan hänen kanssaan emmekä olleet kummankaan kodeissa 2v suhteen aikana vaikka seksiä oli enemmän kuin missään suhteessani ikinä).
Mielestäni lähes kaikki miehet on aika rumia, rakastuneen ihmisen silmin ne näyttää vaan paremmilta. Pahin rumuushan lähtee ihmisen sisältä.
Nettitreffit voi olla mahdoton paikka miehille jotka ovat vahvoja ja älykkäitä, kun se komeus sanelee lähteekö treffeille vaiko ei. Oikeasti harmittaa ettei karisma välity kuvassa. Emme siis tiedä millaisia rumat miehet ovat irl. He saattavat olla hurmaavia ja ihania persoonallisuuksia. Siksi onkin helpompi löytää seuraa arkielämästä.
Itse olen sitä mieltä että kokonaisuus ratkaisee ja siihen kuuluu monta eri osa-aluetta kuten ulkonäkö, kiinnostus kaikkia asioita kohtaan =elämänasenne, huumorintaju, luonne, elämänkokemus jne.- exkeittiöekspertti
Sellaista miestä tai naista ei olekaan joka viehättäisi kaikkia, se on just näin.
Tein avaukseni ihan siitä lähtökohdasta, että voiko joku ihminen olla oikeasti niin ruma ettei pysty pariutumaan vaikka muilla ominaisuuksilla mitattuna voisi olla valioyksilö? Mitä luulet... - Nnnainennnnn
Sellaista miestä tai naista ei olekaan joka viehättäisi kaikkia, se on just näin.
Tein avaukseni ihan siitä lähtökohdasta, että voiko joku ihminen olla oikeasti niin ruma ettei pysty pariutumaan vaikka muilla ominaisuuksilla mitattuna voisi olla valioyksilö? Mitä luulet...En usko tai sitten se on 0.01% maailman väestöstä. Niin paljon kuitenkin suun anti ja persoonallisuus painaa. Rumat voi omassa päässään kehittää jonkun itsetunto-ongelman ja kuten moneen kertaan on puhuttu niin itsevarmuus vetää puoleensa ja epävarmat taas ei. Ihmiset itse rakentaa mielikuvan itsestään ja muutkin uskovat siihen kun se on tarpeeksi vahva. Jos uskoo ettei ikinä ketään saa niin tavallaan itse ennustaa tulevaisuuttaan.
Yksi enoistani on varsin ruma kasvoiltaan, laiha, isokorvainen, änkyttää ja hyvin huonosti ihmisten kanssa kommunikoiva. Jostaim kumman syystä hän sai kuitenkin varsin kivan näköisen erittäin puheliaan vaimon. Liekö sitten syynä se että hän on tohtori =raha. - exkeittiöekspertti
Nnnainennnnn kirjoitti:
En usko tai sitten se on 0.01% maailman väestöstä. Niin paljon kuitenkin suun anti ja persoonallisuus painaa. Rumat voi omassa päässään kehittää jonkun itsetunto-ongelman ja kuten moneen kertaan on puhuttu niin itsevarmuus vetää puoleensa ja epävarmat taas ei. Ihmiset itse rakentaa mielikuvan itsestään ja muutkin uskovat siihen kun se on tarpeeksi vahva. Jos uskoo ettei ikinä ketään saa niin tavallaan itse ennustaa tulevaisuuttaan.
Yksi enoistani on varsin ruma kasvoiltaan, laiha, isokorvainen, änkyttää ja hyvin huonosti ihmisten kanssa kommunikoiva. Jostaim kumman syystä hän sai kuitenkin varsin kivan näköisen erittäin puheliaan vaimon. Liekö sitten syynä se että hän on tohtori =raha.Ehkä enollasi on hyvät sosiaaliset taidot?
- Nnnainennnnnn
Ehkä enollasi on hyvät sosiaaliset taidot?
No ei tod! Kuten kirjotin hän ei osaa jutella ihmisten kanssa lainkaan vaan on ujo ja punastelee ja änkyttää. Max 2 sanaa kuullut hänen suustaan eikä edes ikä ole "parantanut" järkyttävän estynyttä persoonaa.
Sitä en epäile etteikö hänellä olisi ns sydän paikallaan. - exkeittiöekspertti
Nnnainennnnnn kirjoitti:
No ei tod! Kuten kirjotin hän ei osaa jutella ihmisten kanssa lainkaan vaan on ujo ja punastelee ja änkyttää. Max 2 sanaa kuullut hänen suustaan eikä edes ikä ole "parantanut" järkyttävän estynyttä persoonaa.
Sitä en epäile etteikö hänellä olisi ns sydän paikallaan.Ehkä sitten antelias sydän ja paksu lompakko.
Mitä tulee tuohon puheen sujuvuuteen, se ei ole aina yksi yhteen sosiaalisten taitojen kanssa. - Nnnainennnn
Ehkä sitten antelias sydän ja paksu lompakko.
Mitä tulee tuohon puheen sujuvuuteen, se ei ole aina yksi yhteen sosiaalisten taitojen kanssa.Tarkotan että kun ollaan kylässä niin ei sano sanaakaan. Itse taas viihdytän luontevasti ketä tahansa ja tykkään ihmisistä ja otan ne sellaisina kuin ovat.
- exkeittiöekspertti
Nnnainennnn kirjoitti:
Tarkotan että kun ollaan kylässä niin ei sano sanaakaan. Itse taas viihdytän luontevasti ketä tahansa ja tykkään ihmisistä ja otan ne sellaisina kuin ovat.
Tunnet taatusti enosi, en epäile arviotasi hänestä.
Itselläni on tuttavapiirissä mies joka taisteli omasta hengestään lähes kaksikymppiseksi asti jonkun kurkussa olevan ongelman takia. Lopulta vaiva saatiin korjattua mutta puhe on vaivalloista ja kaveri änkyttää häkeltyessään. Nykyään kaveri on varsin äveriäs mies, kaunis vaimo, lapsia ja oikeasti huikea seuramies. Sosiaaliset taidot 11 ... - Palstan.Rumin.Mies
Nnnainennnnn kirjoitti:
En usko tai sitten se on 0.01% maailman väestöstä. Niin paljon kuitenkin suun anti ja persoonallisuus painaa. Rumat voi omassa päässään kehittää jonkun itsetunto-ongelman ja kuten moneen kertaan on puhuttu niin itsevarmuus vetää puoleensa ja epävarmat taas ei. Ihmiset itse rakentaa mielikuvan itsestään ja muutkin uskovat siihen kun se on tarpeeksi vahva. Jos uskoo ettei ikinä ketään saa niin tavallaan itse ennustaa tulevaisuuttaan.
Yksi enoistani on varsin ruma kasvoiltaan, laiha, isokorvainen, änkyttää ja hyvin huonosti ihmisten kanssa kommunikoiva. Jostaim kumman syystä hän sai kuitenkin varsin kivan näköisen erittäin puheliaan vaimon. Liekö sitten syynä se että hän on tohtori =raha.Mä uskoin täysillä että saan naisen ja lapsia koska niin saa kaikki helposti ympärilläni silloin kun naista tavoittelin livenä ja netistä. Menin rohkeasti tekemään tuttavuutta ja aloitteita kiinnostavia naisia kohtaan. Vasta ihan viime vuosina aloin tajuamaan että on maailmassa näemmä ihminen joka ei saa perhettä vaikka sitä kuinka haluaisi. Joten en ennustanut tulevaisuuttani hokemalla "että ketään en saa" koska olin aivan varma että saan. Kun lopetin naisten tavoittelemisen noin vuosi sitten vasta sitten tuli kuvioon että mä en vaan saa ketään ja nyt se ennustaa itseään koska eihän naiset aloitteita tee eivätkä he edes vastanneet aloitteisiini 20 vuoden aikana joten vasta nyt se lause vastaa tulevaa koska naisten metsästykseni on ohi ja keskityn enään vain itseeni.
On selvää, että ulkonällä on suuri merkitys pariutumisessa ja että kauniille/komeille ihmisille on enemmän kysyntää kuin vähemmän edustaville yksilöille. Varsinkin nykyään visuaalisen kulttuurin ylitarjonnan, populaariviihteen fiktioiden ja helpon elämän seurauksena ulkonäön merkitys on (yli)korostunut. Ennen aikalailla riitti, että kumppani on hyväluontoinen, terve ja ahkera työihminen. Fakta kuitenkin on, että vielä tämäkin päivänä ulkonäöltään lähes friikkimäiset yksilöt onnistuvat myös pariutumaan, tämä on nähtävissä kun vähän katselee ympärilleen. Muillakin seikoilla on siis merkitystä kuin ulkonäöllä. Ihmisen sukupuolivietti on niin voimakas, että suurimmalla osalla se johtaa pariutumiseen jonkun kanssa ( ainakin hetkellisesti ) usein jonkun, joka ei ole välttämättä just se täydellisin ihanne, mutta tarpeeksi sopiva kuitenkin. Yksilökohtaista on, mitä elämältään ja parisuhteiltaan hakee ja mitä painottaa, kumpi painaa vaakakupissa enemmän, luonne ja "se jokin" ihmisessä, vai vaikkapa nenän tai tissien koko.
Ihmisen ulkonäkö muuten tuntuu muuttuvan, kun hänet oppii tuntemaan, kauneuteen/komeuteen tai rumuuteen tottuu ajan myötä, eikä ulkonäöllä ole niin suurta merkitystä pidemmän päälle. Toisinaan voi käydä myös, niin että kaunis ihminen vaikuttaa rumentuvan, jos luonteensa on tympeä ja hyvä luonne taas auttaa hiomaan pahimmat särmät.- exkeittiöekspertti
Hyviä pointteja.
Vaikka elämmekin ulkonäkökeskeisessä maailmassa, minä uskon kuitenkin että ulkonäköä voi helposti kompensoida muilla ominaisuuksilla. exkeittiöekspertti kirjoitti:
Hyviä pointteja.
Vaikka elämmekin ulkonäkökeskeisessä maailmassa, minä uskon kuitenkin että ulkonäköä voi helposti kompensoida muilla ominaisuuksilla.Olen aikalailla samaa mieltä.
Uskon, että ulkonäkösyrjintä on noissa nettireffikuvioissa todellinen ongelma, miten päästä tutustumaan, jos ulkonäön perusteella jo raakataan aina pois.. Livenä on helpompi tehdä vaikutus muullakin kuin ulkonäöllä eli jotain muita tutustumisen keinoja/paikkoja olisi hyvä löytää.
- Nnnnainennnnnnn
Mielestäni timo soini on rumuuden perikuva (anteeksi timo). Hänelläkin ok näköinen lääkärivaimo ja saanut sen jo silloin kun ei ollut vielä rikas. Soini osaakin puhua.
Samaa mieltä.. ja vastaavia miehiä löytyy suomesta pilvin pimein.. toreille ja kauppakeskuksiin tsiigailemaan vaan.. ja suurella osalla heistä on todellakin vaimo ja lapsia. Sosiaalisten taitojen ja persoonan merkitystä ei siis pidä aliarvioida.
- Ikis..M
Soini osaakin puhua paskaa ja valehdella sujuvasti, niillä ominaisuuksilla varustettuna toki rumempikin mies löytää naisen. Sitäpaitsi, Soini ei ole kai aina ollut niin läski kuin nyt on niin sekin varmaan on auttanut.
Ikis..M kirjoitti:
Soini osaakin puhua paskaa ja valehdella sujuvasti, niillä ominaisuuksilla varustettuna toki rumempikin mies löytää naisen. Sitäpaitsi, Soini ei ole kai aina ollut niin läski kuin nyt on niin sekin varmaan on auttanut.
"puhua paskaa ja valehdella sujuvasti"
Jeps, itselläkin on vähän välillä hakusessa mitä itse kukin tarkoittaa "SosiaalisillaTaidoilla".. Joistakin huomaa selvästi, että se tarkoittaa enemmän tai vähemmän juurikin noita KahtaLahjaa.. Toisista taas huomaa, että ne ainakin yrittää selittää asiaa joksikin muuksi ihan aidosti tai sitten yrittävät tietoisesti/tiedostamatta maalata taas MustaaValkoiseksi.. ;P
Juu.. Tiedän että SosiaalisestiLahjakkaalla tarkoitetaan paljon muutakin, mutta monesti se näyttää olevan suurelta osin juuri noita IkisM:n mainitsemia juttuja.. Ainakin tietyissä jutuissa ja yhteyksissä.. ;P- erika-täti
No Soinilla ei kyllä ole mikään ok-näköinen vaimo. Lihavahan se puoliso on, ja vieläpä sellainen joka puolelta paksu maatiainen. Ja naamastakin sellainen, jota ilman meikkiä ja kampausta voisi hyvinkin luulla mieheksi. Eli ei mikään naiselllinen nassustaankaan.
Mutta niin vain yhdessä ovat ja elelevät, kuten miljardit muutkin tällä pallolla.
Oikeasti kauniita ihmisiä on todella vähän. Ja heidänkin kohdallaan aika tekee tehtävänsä jossain muodossa. Vaikka aidosti kauniit kyllä usein tuppaavat olla kauniita vanhanakin....
Joten kannattaisi ihmisten herätä todellisuuteen ja valita kumppaninsa ensisijaisesti luonteen ja vasta toissijaisesti ulkonäön perusteella. - Naisasialooser1
Mutta kun ei sitä rumaa ja/tai läskiä ja/tai vanhaa naista pysty nussimaan kun ei sellaiseen tee mieli koskeakkaan. Jos haluan jonkun seuraa jota en pysty nussimaan niin miespuoliset kaverini kelpaavat mainiosti, he sentään ovat älykkäitä keskustelijoita, joilla on paljon tietoa asioista ja yhteiset mielenkiinnon kohteet.
Vain selkärangaton mies kelpuuttaa vähemmän kauniin naisen. - 2322
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Jeps, itselläkin on vähän välillä hakusessa mitä itse kukin tarkoittaa "SosiaalisillaTaidoilla".. Joistakin huomaa selvästi, että se tarkoittaa enemmän tai vähemmän juurikin noita KahtaLahjaa.. Toisista taas huomaa, että ne ainakin yrittää selittää asiaa joksikin muuksi ihan aidosti tai sitten yrittävät tietoisesti/tiedostamatta maalata taas MustaaValkoiseksi.. ;P
Juu.. Tiedän että SosiaalisestiLahjakkaalla tarkoitetaan paljon muutakin, mutta monesti se näyttää olevan suurelta osin juuri noita IkisM:n mainitsemia juttuja.. Ainakin tietyissä jutuissa ja yhteyksissä.. ;PNiin no, mun mielestä ihminen joka osaa puhua osaa yleensä puhua paremmin sekä asiaa että p*skaa. Se kumpaan kyseinen henkilö valitsee puhelahjansa käyttää on hänestä itsestään kiinni.
- Nnnainennnnnnn
Juu.. Tiedän että SosiaalisestiLahjakkaalla tarkoitetaan paljon muutakin, mutta monesti se näyttää olevan suurelta osin juuri noita IkisM:n mainitsemia juttuja.. Ainakin tietyissä jutuissa ja yhteyksissä.. ;PMä ajattelen että sosiaaliset taidot on sitä että osaa puhua laajasti kaikesta ja myös kuunnella. Parisuhteen muodostamisessa on erityisen tärkeää että saa naisen tuntemaan itsensä erityiseksi, ihanaksi ja arvokkaaksi. Ilman sitä että osaa kaikin tavoin näyttää välittävänsä, parisuhteeseen pääseminen on hankalaa.
- Nnnainennnnnn
erika-täti kirjoitti:
No Soinilla ei kyllä ole mikään ok-näköinen vaimo. Lihavahan se puoliso on, ja vieläpä sellainen joka puolelta paksu maatiainen. Ja naamastakin sellainen, jota ilman meikkiä ja kampausta voisi hyvinkin luulla mieheksi. Eli ei mikään naiselllinen nassustaankaan.
Mutta niin vain yhdessä ovat ja elelevät, kuten miljardit muutkin tällä pallolla.
Oikeasti kauniita ihmisiä on todella vähän. Ja heidänkin kohdallaan aika tekee tehtävänsä jossain muodossa. Vaikka aidosti kauniit kyllä usein tuppaavat olla kauniita vanhanakin....
Joten kannattaisi ihmisten herätä todellisuuteen ja valita kumppaninsa ensisijaisesti luonteen ja vasta toissijaisesti ulkonäön perusteella.Haloo...ei soinin vaimo ollut läski kun se ruman ja köyhän timon kanssa alko seurustella. Ei soini tiennyt vaimon läskeistä silloin mitään.
Toisekseen timon vaimo on varsin näyttävä blondi jos vertaa vaikka muiden poliitikkojen vaimoihin.
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2011120714904728_uu.shtml 2322 kirjoitti:
Niin no, mun mielestä ihminen joka osaa puhua osaa yleensä puhua paremmin sekä asiaa että p*skaa. Se kumpaan kyseinen henkilö valitsee puhelahjansa käyttää on hänestä itsestään kiinni.
"Se kumpaan kyseinen henkilö valitsee puhelahjansa käyttää on hänestä itsestään kiinni."
Sanoisin, että se on ihan suoraan kiinni VAIN persoonasta/luonteesta, sekä jonkin verran myös siitä kuinka syvälle on ajautunut tiedostamatta tai tiedostaen "PimeämmällePuolelle".. ;P
Jos Persoona/Luonne on sellainen joka estää vahvasti tuon ajautumisen "väärälle" puolelle, niin ei se silloin omalta tunnu, etkä pysty sitä oikeastaan edes tekemään.. ainakaan liian "väärällä" tavalla.. ;P
Lisäksi ainakin itsellä menee maku/arvostus aika nopeasti ihmisestä, jos/kun huomaan noiden KahdenLahjan esiintymistä ihmisen puheissa.. ja aika nopeasti pääsääntöisesti sen huomaan.. Todella moni ei huomaa tai ei välitä ja sitä monesti ihmettelen, kun ihailevat ja palvovat näiden KahdenLahjan Omaavia.. ;P
Luultavasti ovat joko niin yksinkertaisia etteivät huomaa tai sitten ovat itse samankaltaisia KahdenLahjan taitajia, jolloin pitävät sitä "normaalina" käytöksenä ja tästä syystä arvostavat itsensä kaltaista KahdenLahjan taitajaa.. Pääsääntöisesti kuuluvat JompaanKumpaan Ryhmään.. ;P- exkeittiöekspertti
"Se kumpaan kyseinen henkilö valitsee puhelahjansa käyttää on hänestä itsestään kiinni."
Sanoisin, että se on ihan suoraan kiinni VAIN persoonasta/luonteesta, sekä jonkin verran myös siitä kuinka syvälle on ajautunut tiedostamatta tai tiedostaen "PimeämmällePuolelle".. ;P
Jos Persoona/Luonne on sellainen joka estää vahvasti tuon ajautumisen "väärälle" puolelle, niin ei se silloin omalta tunnu, etkä pysty sitä oikeastaan edes tekemään.. ainakaan liian "väärällä" tavalla.. ;P
Lisäksi ainakin itsellä menee maku/arvostus aika nopeasti ihmisestä, jos/kun huomaan noiden KahdenLahjan esiintymistä ihmisen puheissa.. ja aika nopeasti pääsääntöisesti sen huomaan.. Todella moni ei huomaa tai ei välitä ja sitä monesti ihmettelen, kun ihailevat ja palvovat näiden KahdenLahjan Omaavia.. ;P
Luultavasti ovat joko niin yksinkertaisia etteivät huomaa tai sitten ovat itse samankaltaisia KahdenLahjan taitajia, jolloin pitävät sitä "normaalina" käytöksenä ja tästä syystä arvostavat itsensä kaltaista KahdenLahjan taitajaa.. Pääsääntöisesti kuuluvat JompaanKumpaan Ryhmään.. ;PMikäli tarkoitat KahdenLahjan taitajien olevan paskanpuhujia ja valehtelijoita, niin kannattaisi varmaan miettiä tarkkaan lähteäkö sijoittelemaan ihmisiä mihinkään kategoriaan.
Yleensä pyrkimys lyödä pilkka toiseen sattuu eniten itseen, siinä menettää kasvonsa nopeasti. exkeittiöekspertti kirjoitti:
Mikäli tarkoitat KahdenLahjan taitajien olevan paskanpuhujia ja valehtelijoita, niin kannattaisi varmaan miettiä tarkkaan lähteäkö sijoittelemaan ihmisiä mihinkään kategoriaan.
Yleensä pyrkimys lyödä pilkka toiseen sattuu eniten itseen, siinä menettää kasvonsa nopeasti.Otas Ny Se Herne Nenusta ja lue mhin on vastattu ja miten keskustelu on edennyt.. ;D
Äläkä vain kuvittele leikkiväsi jotain MieliPidePoliisia, joka MielensäPahoittaa, jos puhutaan asioista, joista ei halua itse puhuttavan.. ;P- exkeittiöekspertti
Otas Ny Se Herne Nenusta ja lue mhin on vastattu ja miten keskustelu on edennyt.. ;D
Äläkä vain kuvittele leikkiväsi jotain MieliPidePoliisia, joka MielensäPahoittaa, jos puhutaan asioista, joista ei halua itse puhuttavan.. ;POhhoh, taisi sattua...
Keskustelussa kyllä siteerasit Ikiksen kommenttia "valehtelemisesta ja paskanpuhumisesta". Siinä kommentissa käytit ensinnäisen kerran termiä KahdenLahjan taitajat.
Voin olla väärässäkin siitä mitä tarkoitit, halusin vain ilmaista mielipiteeni ihmisten lokeroimisesta. exkeittiöekspertti kirjoitti:
Ohhoh, taisi sattua...
Keskustelussa kyllä siteerasit Ikiksen kommenttia "valehtelemisesta ja paskanpuhumisesta". Siinä kommentissa käytit ensinnäisen kerran termiä KahdenLahjan taitajat.
Voin olla väärässäkin siitä mitä tarkoitit, halusin vain ilmaista mielipiteeni ihmisten lokeroimisesta.Tarkoitin Juuri sitä mitä tarkoitin.. Onko LuetunYmmärtämisessä jotain Ongelmia?.. ;P
En Arvosta KahdenLahjan taitajia en yhtään.. EntäsSitten?.. ;P
Ja minä Lokeroin juuri niin Paljon, kuin HuVittaa.. Kuin myös itse päätän Ketä tai mitä Arvostan ja mitä en.. ;P
Ja Elä Sie Kuvittele, että mua Sattuis yhtään.. Se vaatisi jotain Tiettyjä Elementtejä, joita tässä tapauksessa ei ole, eikä tule.. se olisi Mahdotonta.. ;P
TefloniKuorta Pitkin Valuu ehkä tällä hetkellä jotain.. Mutta Mitäpä Siitä.. ;D- exkeittiöekspertti
Tarkoitin Juuri sitä mitä tarkoitin.. Onko LuetunYmmärtämisessä jotain Ongelmia?.. ;P
En Arvosta KahdenLahjan taitajia en yhtään.. EntäsSitten?.. ;P
Ja minä Lokeroin juuri niin Paljon, kuin HuVittaa.. Kuin myös itse päätän Ketä tai mitä Arvostan ja mitä en.. ;P
Ja Elä Sie Kuvittele, että mua Sattuis yhtään.. Se vaatisi jotain Tiettyjä Elementtejä, joita tässä tapauksessa ei ole, eikä tule.. se olisi Mahdotonta.. ;P
TefloniKuorta Pitkin Valuu ehkä tällä hetkellä jotain.. Mutta Mitäpä Siitä.. ;DElämä jatkuu...
En mie paskan näköstä eukkoa ota... Olkoon vaikka kuinka hieno luonne hänellä.
- AdolphHitler
Hieno luonne tarkoittaa ainakin minulle esim. hienoa huumorintajua, taitoa soittaa instrumentteja, kielitaitoa, altruistisuutta, lempeyttä, älyä etc. etc.
Ei sellaista luonnetta joka kulman takana pyöri! Onhan näitä julkisuudestakin tuttuja miehiä, jotka eivät mahdollisesti saisi naista jos pelkällä ukonäöllä se pitäisi pyydystää. Mutta monissa on sitä muuta karismaa ja toki monilla on myös sitä palstalla perään kuulutettua rahaa ja statusta.
Mutta taas katukuvaan katsoessa ja pariskuntia kohdatessa on pakko sanoa, että osan ulkonäkö ei takuulla ole ollut se pääsyy pariutua. Kyllä sen on täytynyt jollain muilla avuin se kumppani saada. Ehkä kaikki eivät siis olekaan niin pinnallisia loppujen lopuksi, kun halutaan uskoa ja uskotella.
"Voihan olla, että se jolle kelpaisit ei kelpaa sulle. Ja päinvastoin."
Persoonalliset erikoiset piirteet voi olla puolesta ja vastaan pariutumista.Mä uskon myös siihen, ettei kaikille oikeasti ukonäkö merkkaa paljonkaan. Enemmänkin se että tuee itse hyväksytyksi itsenään, jolloin on helppoa hyväksyä myös toinen itsenään, rumanakin itsenään.
Kaikilla ei vaan ole rohkeutta kohdata ihmisiä erinäköisten ominaisuuksien ja piirteiden takana. :)
Voi olla koska muut ajattelis näin...aika moni menee lauman mukana eikä oman ajatuksen ja tuntemuksen.
- tuliraskasjoulu
Hintikkaaki huvitti niin kauan ennenku se pääs peeseestään eroon huomaten oman tilansa.
- totuus.satuttaa
Ihan ekaksi minulta menee maku pois OITIS kun silmiini osuu nämä "maailman rumimmat" ruikuttajat! Itsesääli on todella luotaan työntävä ominaisuus.
Sitten toiseksi; elämä on raaka peli! Ei se ole pelkkää rakkautta ja romantiikkaa! Heikot putoo armotta, se on luonnon laki. Jokainen tekee tietoista ja tiedostamatonta valintaa. Kun huomaa ja vaistoaa toisessa ominaisuuksia jotka todellakaan ei vedä puoleensa, kävelee ohi. Ihan jokainen! Niin sinäkin, älä muuta väitä! Paitsi tietysti ne epätoivoiset reppanat joille kelpaa mikä vaan kunhan se hameessa tai housuissa kulkee.
Turha syytellä toista sukupuolta, toteutamme mallia joka meihin on jo aikojen alussa muodostunut. Koko luomakunta tekee niin! Eläinlajista huolimatta etsitään sitä ideaalia kumppania, terveen ja voimakkaan suvun jatkaminen on voimakas vaisto.
Katkeruus syö ihmistä ja tekee rumaksi. Niin sisältä kuin ulkoa.- exkeittiöekspertti
Sanoissasi on vinha perä, suvunjatkaminen tapahtuu vaistojen varaisen valinnan ehdoilla.
Pelkkä ulkonäkö ei riitä miehelle tullakseen valituksi tai hylätyksi, tärkeämpää on luonne ja status.
Vastauksia lukiessani alan kallistumaan helgamiehen teorian kannalle, naisen sytyttäminen vaatii miestä eikä marjanpoimijaa. Edes komea marjanpoimija ei viehätä. - helgamies_
Sanoissasi on vinha perä, suvunjatkaminen tapahtuu vaistojen varaisen valinnan ehdoilla.
Pelkkä ulkonäkö ei riitä miehelle tullakseen valituksi tai hylätyksi, tärkeämpää on luonne ja status.
Vastauksia lukiessani alan kallistumaan helgamiehen teorian kannalle, naisen sytyttäminen vaatii miestä eikä marjanpoimijaa. Edes komea marjanpoimija ei viehätä.Oletko kokeillut mielessäsi redusoida naista.. mitä jää jäljelle.. Kun naisesta kuoritaan kaikki turha sosiaallinen/kulttuurinen paska pois.
Mitä jäi jäljelle? Ja mitä tämä redusoitu nainen pohjimmiltaan haluaa.. - exkeittiöekspertti
helgamies_ kirjoitti:
Oletko kokeillut mielessäsi redusoida naista.. mitä jää jäljelle.. Kun naisesta kuoritaan kaikki turha sosiaallinen/kulttuurinen paska pois.
Mitä jäi jäljelle? Ja mitä tämä redusoitu nainen pohjimmiltaan haluaa..Tiedän mitä ajat takaa, mutta minusta on turvallisempaa että sinä olet se kuuluisa viestinviejä joka kohtaa loppunsa kun tuo huonoja uutisia hoviin...
- helgamies_
Tiedän mitä ajat takaa, mutta minusta on turvallisempaa että sinä olet se kuuluisa viestinviejä joka kohtaa loppunsa kun tuo huonoja uutisia hoviin...
Tämä oli retorinen kysymys.. Tietenkin tiedät, avauksesi osoittavat, olet alfa. Naisen redusoiminen johtaa vääjäämättä siihen lopputulemaan, että nainen on kiimavitunsa viemä. Kun tämän tajuaa, naista saa halunsa mukaan.
Olisit yhtä hyvin voinut kohdistaa kommenttisi suomalaisiin feministinaisiin. He etenkin vaativat kaikkea mitä eivät työllä ja taidolla pysty saavuttamaan.
Ruma on ruma, eikä sille mitään voi. Sinunlaista kusipäätä voisi lyödä vaikka ajan kuluksi turpaan. Sen jälkeen voisin sanoa sinulle itse mainitsemasi kommentin "Heikot putoo armotta, se on luonnon laki."- Naisasialooser1
Ei lyödä turpaan vaan ampua haulikolla naamaan ja todeta, ohhoh sehän pamahti komeasti ja heikko putosi, luonnonlaki toteutui. Nämä luonnonlakeihin vetoajat muuttavat kummasti mielipidettään kun ovat itse siinä heikon putoajan paikalla.
- SeOnJuuriNäin
Ei lyödä turpaan vaan ampua haulikolla naamaan ja todeta, ohhoh sehän pamahti komeasti ja heikko putosi, luonnonlaki toteutui. Nämä luonnonlakeihin vetoajat muuttavat kummasti mielipidettään kun ovat itse siinä heikon putoajan paikalla.
"Nämä luonnonlakeihin vetoajat muuttavat kummasti mielipidettään kun ovat itse siinä heikon putoajan paikalla."
- flowersreally
Viikon vitsi:
"rationaalinen nainen etsii siementäjää"
(hmm, sinderiin hyvä repla)- exkeittiöekspertti
Onko ajatus täysin mahdoton?
- flowersreally
Onko ajatus täysin mahdoton?
Ei suinkaan. Ei vain kovinkaan rationaalinen.
- exkeittiöekspertti
flowersreally kirjoitti:
Ei suinkaan. Ei vain kovinkaan rationaalinen.
Ehkä kokeilet, voisi tulla hyviä tarjouksia...
- Ruma-ätmi
Pari vuotta vastailin naisten treffi ilmoituksiin ja monet pyysi kuvan. Kuvan kun lähetin niin naisesta ei kuulunut enää mitään. Monesti oli jo kuva profiilissani näkyvissä eikä sitten saanut mitään vastausta
En tiedä lohduttaako yhtään, mutta tuskin tuo on mitenkään epätavallista vaan ihan normi käytöstä naisilta. Mä sain muistaakseni vain yhden kerran viestin kuvan jälkeen, muuten ei mitään. Mutta sitten jos sokkona tapasi jonkun, niin ei ulkonäkö mikään este ollut uudelleen tapaamisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764777- 123316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471926Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6731873- 1171821
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431