tukiperheen maxpäivät

tukioerhealoittelija

Tietääkö kukaan montako päivää kuukaudessa tukilapsi voi viettää tukiperheessä?

5

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moneyymou

Aiotko lyödä rahoiksi?

• tukiperhealoittelija

Raha ei ole pääasia vaan lapsen hyvinvointi ja hänen auttaminen. Siksi kysyin kun tiedän että tarvitsee enemmän aikaa kun mitä tähän asti on annettu. Haluan pitää lapsen meillä enkä haluasi että joutuu sijoitukseen sillä meillä ei siihen sijoitusmahdollisuutta.

• useitatukimuksuja

Hei vaan,päivien määrä riippuu lapsen ja biovanhempien tarpeesta.
      Meillä yksinhuoltajaäidin lapset kävivät jokatoinen viikonloppu vuoden ajan ja koulujen lomilla olivat useamman päivän,koska äiti töissä eikä saa aina lomia järjestettyä koulujen lomien aikaan. Nyt käyvät joka kolmas viikonloppu ja uskon ,että pian käyvät vain kerran kuussa.
      Ja toisen perheen lapset käy säännöllisen epäsäännöllisesti ja silloin ovat neljä päivää putkeen. Jotenkin olen ymmärtänyt,että kerran kuussa olis suotavaa, mutta aina ei voi mennä niin ja täytyy käyttää maalaisjärkeä.
      Oisko teilläkin parempi jos tukiviikonloput ois joka toinen viikonloppu.???

• TukiPerhe

Hei vaan, meillä käy lapset kerran kuukaudessa yhden viikonlopun ja meille sanottu 15 ylimääräistä päivää/lapsi joita myös käytämme, kyse ei ole rahastuksesta vaan tuettavan perheen tarpeesta-ja siitä , että tukiperheet aidosti välittävät lapsista ja tykkäävät touhuta lasten kanssa-kuten me.Kannattaa varmaan kysäistä omalta yhteyshenkilöltä asiaa-

• rahaauttaa

Toivottavasti ei ole taas kuvio, että kaltoin kohtelevan sijaisperheen aikuinen toisaalla asuva aikuinen lapsi alkaa tukiperheeksi vanhemmilleen sijoitetulle lapselle. Ahne perhe saa matkakustannuksin käydä oman lapsensa luona ja ahne oma lapsi saa rahaa, kun on muka tukiperhe vanhemmilleen sijoitetuille lapsille. Hah. haa. Onko taas joku tällainen sairas kuvio? Kaikkea rahan ja sädekehän ahneet yrittävätkin!

OIKEIN HUONO-OSAISTEN AUTTAJIA pari näistä aikuisista lapsista. Hah, haa. rahaa ovat oppineet ahnehtimaan.

Sijoitetuille tarkoitetut rahat käytettiin omien lasten omaisuuden kartuttamiseksi. Sijoitetut olivat lähes nälässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33