Onpa hyvä tämä uusi Hurriganes levy.
Ihan helvetin kovaa vanhan liiton rokkia jota ei kukaan muu enään Suomessa edes tee!
Parhaita biisejä mm. Catch me, Ruby jane, Give me a reason, Voulez-vous.
Sinkkuna aiemmin tullut biisi on levyin huonointa antia.
Bändi soittaa ihan vitun hyvin ja Remu vetää hyvin.
Hurriganes uusi levy toimii
hyväganes
1
108
Vastaukset
- ganesisback
Poor boy pistää kanssa jalan vipattamaan.
On tää uus Ganes nyt ainakin sata kertaa kovempaa kamaa kuin mitä Popeda julkaisi tänään. Aivan karmea tuotos se uusi Popedan saunan taakse biisi. Harmittaa oikein Popedan puolesta:( Olen Popedankin kova fani.
Hiili Hiilesmaa on tehnyt mahtavaa työtä kun miksatessaan tän uuden Ganes levyn. Toimii ja potkii kuin vanhaan malliin. Luulen että Järvinen ja Häkkinen ottavat yhdet oluet hyvälle levylle pilven reunalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647