Liittyy kuitenkin tähän aihealuesseen, niinpä kirjoitan tänne.
En ole reppana, enkä muutenkaan surkimus, mutta olen tutustunut Thaimaassa naiseen joka haluaisi tulla luokseni suomeen lomalle.
Tietysti siihen tarvitaan viisumi, mutta kannattaako kirjoittaa kutsu ja mitä muuta dokumentteja häneltä vaaditaan jotta saa viisumin.
Sinänsä järjetöntä tuo viisumin vaatiminen, koska matkan hinta on jo ylivoimainen este monelle.
Viisumi Tahimaalaiselle
33
177
Vastaukset
- huahing
Thaimaalaiselle siis
- turuntyttö1
Ei kannata.
- turunpoika1
kannattaa toki.
- nuijalle
ei kai se matkalipun hinta ole ylivoimainen jos sinä maksat vai odotatko jonkun toisen sen maksavan?
- ihanan-taikun-mies
Siinä hyvä esimerkki, miksi täällä ei kannata kysellä mitään. Tästä on enää lyhyt matka ostoämmittelyyn ja huoritteluun, sekä hieromojuttuihin.
- MarkusSetä
No onko se sinulta pois, jos toinen kysyy täällä näistä asioista? Sinä voit ohittaa kaikki aasialaiskeskustelut täällä, niin ehkäpä saat mielenrauhan ja henkisesti voit paremmin, kun et pura vihaasi väärin.
- Turunpoika1
No suomenkielen osaajia sinne aina tarvitaan onhan kuitenkin suurinosa ihan suomalaisia naisia asiakkaista.
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615