onko totta että vuoden yrittäjällä on töissä pikkurikollinen jolla on tutkinta kesken omaisuusrikoksesta ?Kylillä puhutaan.
vuoden yrittäjä
10
201
Vastaukset
- Jeesusauttaa
Kylillä puhutaan kyllä muutaki. Akkojen puheita.
- poromiestuhna
Poromies pieree kauheasti mistä johtuu
Onnittelut Vuoden Yrittäjälle ja henkilökunnalle!!!
- tietämä
Kukhan se on ?
- Ajatelkaa
Vuoden yrittäjä oli lehessä. Äläkää pihuko ihimisistä tällä kanavalla. Jos puhutta perrättömiä jouvjtta vastuuseen.
- poronpaskoompi
sie hän sälli olet mene helvethin täältä mölisemästä kirjoitat vastuuksista siehän vasta perättömiä lausuhet suatanan tunari olet mörrimöykhy kelan eläthi räkättirustas
Vuoden yrittäjänne tunnetaan jopa kaukana Pohjois-Karjalassa.
On tunnustuksensa ansainnut!!!- papseli
On kyllä hatunnoston paikka joka Enontekiölläkin jaksaa yrittää. Täällä jantelaki on edelleen voimakas. Ei todellakaan suvaita mitään, eikä varsinkaan jos joku yrittää jotakin tehdä leeeeipänsä eteen ja antaa vielä leivän muillekin perheille.Ei yrittäjänä oleminen ole mitään herkkupalojen nieleskelyä, se on kovaa työtä ja rasikasta sellaista. Pitää myös muistaa, että jokainen on itse vastuussa omista tekemisistään yksityiselämässä.
- qukkia
Edellisen kommentoijjan kanssa samaa mieltä . Yrittäjänä toimiminen ja siinä menestyminen on kova laji Enontekiöllä. Onnittelut Karille Hetasta.
Mitä se haittaa jos pikku rikoksia on? Aina niihin pikkushin puututhan! Seuraa sieki isompia ! Mieki olen seuranu jokka tuola pääkallopaikassa kokoajan möhlivät ja sielä ei poka pikku rikoksista puhutakhan!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144