Hei, tietääkö kukaan, mitä maksaa kaivon rakentaminen Gambiassa?
Kaivo Gambiian
5
198
Vastaukset
- Bisnesmies552
Anna mulle miljoona ni rakennan sulle kaivon vaikka saharaan
- Maksaja
Kaikki Afrikkaan tungettu raha on se menoa Kankkulan kaivoon.
- GhostintheShell
Aika paljon siitä kiinni miten syvälle pitää kaivaa. Lähempänä jokea pohjavesi on siinä 30 metrissä ja muutaman kilometrin päässä joesta pitää kaivaa siinä 50 metriä. Käsitykseni mukaan kaivurin löytäminen on aika haasteellista, joten työmiesten palkat kaivamiseen, jos palkkaa paljon kaivajia ja vahtii työn tekemistä niin valmista on mahdollista saada kuukaudessa vaikka joutuisi sen 50 metriä kaivamaan. Alkuun ja loppuun lisätään kaivon renkaat, määrä maaston mukaan. Renkaat voi ostaa tai tehdä itse hiekasta betonista. Hiekan hinta ja kuljetuskustannukset vaihtelevat samalla mielivaltaisella hinnoittelulla kun kaikki muutkin Gambiassa. Hyvällä tuurilla kaivettu hiekka kelpaa, ei tarvitse ostaa. Olen selvitellyt asiaa muutaman kerran, ja hinta on koneella kaivettuna semmoset 2000 euroa ja siitä tullaan sitten alaspäin riippuen siitä kuinka paljon meinaa itse tehdä.
- 123seppo
Moro
oletko selvittänyt porakaivon kaivattamista? Muuttuvatko kustannukset paljon? - Markomaalari
Kiitos asiallisesta vastauksesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615