Onko täällä enää niitä og-auttajia vuosien takaa, soviet.sniper jne. ? Itsellä on vierähtäny "muutama" tovi siitä kun viimeks tänne eksyin. Lueskelin noita vanhoja threadeja semi nostalgisissa tunnelmissa :) Vanha kunnon kunnonvanha Suomi24.
Nimimerkkiki tallessa.
Good old times
5
124
Vastaukset
- KaikkiOliEnnenParemmin
Eipä oikein muita, kuin aloittelijoita tai jonneja näy. Joskus Suomi24:n palstoilla liikkuu harvoin henkilöitä, jotka vaivautuvat käyttämään sen 5 minuuttia elämästään muiden auttamiseen. Joskus olen nähnyt jopa, että joku antaisi kunnon vastauksen asialliseen kysymykseem, mutta siitäkin on jo kauan (varmaan n. 2 kuukautta sitten joku edes antoi kunnon vastauksen)
Ps: Itse kun olen aloittelija en voi oikein auttaa muita ja jos haluat vastauksen kannattaa englannin kielisiltä sivuistoilta sitä etsiä. - SOVIETSNIPER
YÖÖÖ ö ö ö möää ä oolwn Aivo vammainen iee Täällä ole kunniin utajia kaikki kunnon utajat ovat oikeilla irsoft foorumeilla jaa täöö l on vain kaltaisiani naskeja
Kyllähän täälä välillä tulee käytyy kattomassa, mutta ei tää enää mikään laadukas palsta ole. Heti kun modet otettiin palstoilta pois niin tää touhu levis käsii suomi24:ssa. Niin eipä täälä enää viitti paljoo mihkään vastailla/mitään vastailla.
- Miesiehiesie
RIP nemesiksen foorumi ja pcb. Oispa vuos 2005
- heipskukkelis
Airsoft suomessa on kuolemmassa lujaa vauhtia. Valitettavasti. Ehkä asialle voi tehdä jotain tai ehkä ei.
Rip softaaja foorumi. RIP leka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999