nyt tiedän kun tahtomattani kuulin kirkon palveluksessa olevan miehen sanovan itsestään ja ketä muita sitten tarkoittikaan korkeasti oppineilla joilla on tapa käydä keskustelua. Siis heillä omien sanojen mukaisesti on : tapa käydä keskustelua. No mikä minä olen mitätöimään jos kerta itse sanovat itseään korkeasti oppineiksi jopa eräät sanovat työnantajansa olevan jumala. Tässä on kyllä yhdeksi päiväksi ihmettelemistä itse kullakin..
En tiennytkään että on olemassa korkeasti oppineita. nyt tiedän. Korkeasti koulutettuja kyllä. Koskaan ihminen ei ole liian vanha oppimaan, niinhän sitä bruukataan sanoa veronmaksajilla jotka maksavat kirkolisveroa ei nyt sitten olekkaan minkäänlaista osallisuutta kuin maksaa lisää ja todeta että kerta korkeasti oppinut julkisesti sanoo itseään korkeasti oppineeksi joilla on tapa käydä keskustelua täytyyhän se uskoa, Eikö täydykkin.
Oliko siellä korkeasti oppineiden portaiden alimalla rappusella joku ilmaisämpäri johon voisin laittaa fyrkendaalia jotta korkeasti oppineet saisivat runsaan osanoton kaljakavereikseen ja pääsisivät nauttimaan alkohol ei kun korkeasti oppineiden seurasta. Saisiko sinne iltasanomista toimittajan ja kuvaajan myös paikalle että voisimme lukea miten korkeasti oppineet keskustelevat kuppilassa korkeasti oppineina.
Korkeasti oppineet. tätä en tiennytkään mutta
zcxcxzo
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647