On postikin mennyt pilalle matut jakaa ja ei jaa toistuvasti väärään osoitteeseen.
Opettaisivat edes lukemaan jättävät laukullisen postia väärien taloyhtiöiden rappuihin.Henkilökohtaisia,kirjeitä paperin kierrätykseen ja jokaisella himmeellä on matu apu-jakaja
posti kulkee keltaisetsilmät mustatukka
2
182
Vastaukset
- RullahuuletAfrikkaan
Valitukset postiin jos näin on. Muuten paskatyönteko jatkuu ja olet hyväksynyt asiantilan. Valitukset postiin!
- Niinon_Väärinkaikki
Huonoa postia eivät jakavat toistuvasti väärään osoitteeseen. Lukematta jättävät laukullisen postia väärien taloyhtiöiden rappuihin. Henkilökohtaisia kirjeitä paperin kierrätykseen.
Ja minä tarvitsen apua !
Koska kello on koko yön jälkeen paljon aamulla ja kalja on loppunut kohta Siwa aukeaa vasta liian myöhään aamulla ja aamuposti ei ole tullu kun en ole lehteä tilannut ja postinenkin menee jonnekkin silppuriin ja joulukortit ei jaeta minun luukkuun koska vaikka olen itselle lähettänyt henkilökohtaisesti monta henkilökohtaista joulukorttia niin. Ja jos ne vaikka joskus naapuritalon yhtiöön väärin jätetystä laukusta jakaa jonkun toisen henkilökohtaiset postit mun luukkuun lukematta niin en kyllä pudota minulle jaettua naapurin postia naapurin luukkuun enkä vie siwan oven eessä olevaan postiluukkuun kun kaljaa kohta taas aamulla haen niin.
Kyllä se on niin pahoitin mieleni taas niin kyllä että kaljankin hinta taas nousee ja eläkkeet laskee kyllä se on niin väärin on kaikki nykyään niin.
http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/asiakaspalvelu/ota-yhteytta.html#
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670