Menny tosi alaarvoiseksi , sama soittolista ollu aina, ei päivitetä millonkaan. Mainos määrä vaan lisääntyy ahneus menny liian pitkälle. Hyvät toimittajat saa kenkää ( Lasse Norres. Jalle Niemelä ) tätä firmaa ei osaa vissiin johtaa kukaan , joten kaatukoon koko laitos ja parempi tilalle.
Radio nostalgia on
Seonloppu
1
67
Vastaukset
Olen itse myös huomannut Nostalgiassa samaa suuntausta. Alaspäin on menty alkuaikojen tsempistä. En tiedä oliko se alussa ihan oma asemansa, mutta ainakin nykyään kuuluu isompaan kanavaryppääseen. Vituttaa ne samat 3 mainosta koko ajan ja samat kappaleet päivästä toiseen. En kuuntele enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398