Mistä löytää ulkomaalainen mies??

Beauty69

Otsikossa kysymys eli mistä te jotka olette pariutuneet ulkomaalaisten kanssa, olette löytäneet kumppaninne?

Olen valmis joustamaan vaatimuksistani jos saan vaan "oikeilla geeneillä" varustetun miehen. Enkä tarkoita seksiä vaan käytöstä ja ulkonäköä yhdessä.

En ole kiinnostunut vokin miehistä, en islaminuskoisista, en tummaihoisista enkä kidutuksen uhreista. Muista kylläkin.

12

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raakaa-tietoa

Mahtaakohan täällä enää olla fiksuja ihmisiä vastaamassa kysymykseesi. Surkean moderoinnin ansiosta täällä on enää maahanmuuttokriittisiä urpoja, sekä sianpillunnaamoittelevia horoja. Yksi jo ilmoittautuikin. Netistä löytyy fiksujakin keskustelupalstoja.

• jorezx

Sieltä mistä muutkin suomalaisnaiset. Netin pariutumisriittisivuilta .

• Nimeniontapani

Olen menossa ulkomaille..

• Kyllä niitä ulkomaalaisia miehiä tuolta ulkomailta varmaan löytyy..

• Mannersbeforehoes

Suomessa on unohdettu että usein toisissa kulttuureissa vieras mies ei saa lähestyä suoraan, vaan jonkun yhteisen ystävän on esiteltävä heidät ensin toisilleen. Me olemme kadottaneet tälläiset ehkä hieman "vanhahtavat" käytöstavat.

• näin-on-näin

suomalaisnaisen oikea valinta on kumppaniksi on mies jolla ei ole suomalaismiehen harrastuksia ja mielitekoja eli viinan kittausta ja väkivaltaisuutta.

• töistä.se.löytyi

Työpaikan kautta.
      Tuli siirto ulkomaille ja siellä siten tapasin ihmisen jonka kanssa synkkasi superhyvin. Erosin suomalaisesta kumppanistani ja menin naimisiin ulkomaalaisen kollegani kanssa. Nyt olemme olleet yhdessä jo 9 vuotta ja meillä on kaksi poikaa.

• LähtekäämmeAfrikaan

Afrikasta. Matkusta sinne. Ota vähintään viikon loma, että ehdit koklata usempaa niin että voit valita parhaalta tuntuvan. Jos voit lähteä pidemmälle reissulle, kannattaa käydä useammassa paikassa. Kattaa katsoa, ettet lähde menskujen aikaan liikkeelle. Transaalaattorilla vaan käännät paikalliselle kielelle, I'm seeking husband for me!

Älä jää mihinkään välimeren rannalle, vaan mene alemmaksi ja mielellään syvemmälle sisämaahan. Siellä ei ole edes merirosvoja ovat aidosti täysmustia. Ne välimeren rannalla oleilevat ovat jo olleet lorttojen kanssa. Aitoja aikaisemmin vaaleaa pimppaa kokemattomia joudut etsimään kauempaa mutta niitä kyllä löytyy paljon ja helposti. Voit valita montakako kiloa ja montako senttiä.

• nzfj

Perinteikkäästi netistä, nykyään moni pari kuitenkin löytää toisensa sieltä eikä siinä ole enää mitään kovin erikoistakaan. Treffipalstat tietysti erikseen, mutta omani "bongasin" sattumien kautta kieltenopiskelusivustolta. Eli samanhenkistä tyyppiä jos etsii, erilaisiin harrastuksiin/opiskeluun liittyvät keskusteluryhmät, -palstat....kyllähän niitä riittää. Itse en tosin etsinyt itselleni mitään kumppania, se vain tapahtui, niin kuin nyt elämässä yleensä, etsimällä harvemmin löytää:D

• kuularuisku

Vaikea on löytää ehkä Itäkeskuksesta .kaikki taitaa olla varattuja ja uusia ei tahdo millään saada Suomeen asti houkuteltua vaikka kuinka yritetään

• Meikä ei kyllä ymmärrä niitä isejä jotka sallii tyttärensä mamu deittailun...

Se lenkkeilijätyttöki olis säästyny...

Sen ex-poikakaverihan oli niin nistin näkönen rasvaletti musu... Olisin heti pistäny sen hengiltä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50