Koneessani on lokakuussa -04 ostettu f-securen internet securite 2005 virustorjuntaohjelma ja nyt vuoden vaihtuessa se on alkanut herjaamaan ilmoituksella että virustunnisteet ovat vanhoja sekä päivityksen kohdalla että edellinen onnistunut päivitys on ollut 5.12 2004 Myös windowsin tietoturvakeskus ilmoittaa että f-secure 2005 5.10 on ehkä vanhentunut. Mitä perkelettä tässä pitäis tehdä? Tuo vuodenvaihde jotenkin sotki vissiin kait päivitykset? Meillä meni silloin uudenvuoden yönä nettiyhteys poikki pariksi päiväksi palautuen sitten itsekseen. Onko tässä nyt kyse siitä että tuo securen päivitys ei toimi ja tunnisteet ovat senvuoksi vanhentuneet? Päivitystarkistus ei onnistu käsinkään laitettuna, ei lähde pelittään ollenkaan.
Mitä pitäis tehdä?
5
344
Vastaukset
uudelleen asennus auttaa, alkaa taas päivittyä..jos sulla on alkuperäinen levyke
- Toope
Ei ole levykettä, vanha 2004 alkoi mennä umpeen ja tilattiin netistä tuo 2005 versio.
- jiijii
Toope kirjoitti:
Ei ole levykettä, vanha 2004 alkoi mennä umpeen ja tilattiin netistä tuo 2005 versio.
silti tässä olis ohje
1. poista f-sekure muuta/poista sovellutuksesta
2. käynnistä kone uudelleen
3. avaa käynnistä valikosta suorita ja kirjoita-
MSCONFIG
4. käynnistys sekä palvelu välilehdeltä käy läpi-
ohjelmaluettelo ja poista kaikki FS-alkuiset F-sekuren prosessit
5. klikkaa OK
6. avaa käynnistysvalikosta suorita ja kirjoita-
REGEDIT
7. siirry kansioon HEKY_LOCAL_MACINE\SOFTWARE ja
poista hakemisto DATA FELLOWS
8. sulje rekisteri editori ja käynnistä kone uudelleen
9. poista f-sekuren kansio c:ohjelmatied\ kansion alta
10. asenna f-sekure uudelleen.
onhan sinulla jäljellä se koodi mikä sait kun tilasit netistä ko:paketin sitä tarvitaan heti alussa ei muuta kuin menemään.
- nyt
...vaikka aluksi secure manuaalisesti. Aja tuo:
ftp://ftp.f-secure.com/anti-virus/updates/fsupdate.exe
Itellä f-secure 5.21 vuodelta 2000 ja hyvin pelittää, eikä ole piraatti..- Toope
Päivitin sen ja ilmoitus katosi! Mitä nyt sitten, eihän tuo varmaan automaattisesti päivity? Pitikö tuo ohjelma muuten ajaa läpi vai myöskin tallentaa koneelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398