Mitä kaikkea kivaa siellä on? Onko pittoreskii? Ainakin järviä ja luontoo.
Sulkava, mitä siellä?
3
331
Vastaukset
Taettaa olla kivvuuvvet vähissä ku ee oo tullunna yhttää kommenttija:D:D No ohan siellä aenekkii tyhjillään seesova majotus- ja ravihtemisliike Vilkaharjulla:D:D Tulloonko tuosta ennee kaluvakkaa:D:DXDXD Vennään poejjilla on taenna löötyvä tärkkeempijä raharreekijä:D:DXDXDXD
Ni tuossa eellisessä kommentissa tul tehtyvä yks pikkinen kirjutusvirhe:D "Aenekkii" pittää olla jotta "aennae". Sitä kun noppeesti kirjuttaa ni joskus meennoo lipsahttoo mut ee kaet se paljjoo haettoo:DXD
- mehtään
tiälläsitäkirjutettaan kirjoitti:
Ni tuossa eellisessä kommentissa tul tehtyvä yks pikkinen kirjutusvirhe:D "Aenekkii" pittää olla jotta "aennae". Sitä kun noppeesti kirjuttaa ni joskus meennoo lipsahttoo mut ee kaet se paljjoo haettoo:DXD
Jaa kai sitä pitää sit kivuudet itse keksiä jos sieltäpäin jotain hommaa. Onhan siellä ainakin soudut. Ja metsiä,järviä ja luontoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716