Mystic messenger -ryhmäcossiin?

Ikara

Eli siis järjestäisimme Yukiconissa Mystic messenger -ryhmäcossia, mutta porukka jäi hiukan vajaaksi ja nyt etsiskellään lisää porukkaa. Jos siis olet lauantaina ilman cossisuunnitelmia ja mahdollisesti ilman seuraa, niin otamme kaikki enemmän kuin mielellään mukaan! Tällä hetkellä siis puuttuu cossaajat Zeniltä, Jaeheelta, Juminilta ja Rikalta. Jos joku näistä hahmoista puhuttelee niin rohkeasti vain viestiä, aina on kiva saada uusia tuttavuuksia!

4

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi834

Voisko joku hiukan valaista mua? Mitä toi ryhmä cossaaminen oikeestaan on? Tai tarkotan, että onko se vain sitä, että ollaan sellaisessa porukassa, vai onko se joku esitys tai vastaavaa. Teen kyllä ite paljon asuja ja jos toi on sitä, mitä kuvittelen se olevan (olipas hyvin selitetty:D) niin olisin kyllä kiinnostunut.

• Ikara

Sen merkitys on vähän vaihtelevaa, jotkut tarkoittavat sillä vain yhteisen photoshootin ottamista ja jotkut haluu hengailla samassa porukassa koko päivän tai järjestellä pieniä esityksiä :D

Me tosiaan siis haetaan ihan vain meidän kanssa hengaamaan ja tutustumaan sekä jotain pienimuotoista kuvailua todennäköisesti, mutta todellakin tervetuloa jos yhtään kiinnostaa!

• Ikara

Yas, laitan viestiä~

• Moonlightcutie

Olis ollu tosi mukavaa mut cossi varaukseni on niin vähäiset et mun mahollisuutena olis vaan MC T_T jos sekään auttais niin ota ihmeessä yhteyttä kik messengerissä: moonlitcutiepie

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe