Luvian frispiigolfammattilaiset

Merikapteeni

Hianoo että kentällä on käyttöä, mutta miten mahtaa hommasta tianata?

14

552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surkeet

Hyvin ne näyttää tienaavan,yhteiskunta maksaa kaikki paskapaperista röökeihin.

• Stinki

Onko kaikesta aina pakko valittaa?

• Ahkeriaihmisiä

Antakaa ny ihmisten liikkua ja harrastaa. Jo on aikoihin eletty kun siitäkin vingutaan.

• holarix8

alottelija saa noin 2500-3500e kk nettona.vähän kokeneempi heittäjä tienaa noin 10k kuukaudessa ja ammattilaiset saa sponsoreilta jo likimain 15k kuukaudessa

• Olekslaiska

No menes kuule sääki heittämään. Ei oo kallista;)

• sihtivarmaanhukassa

Ei tainnu olla paikallinen maajussi tyytyväinen kun syksyllä sinne viljapeltoon paiskoitte ja väliin oli viisikin ukkoa kiekkoa hakemassa valmiin viljan keskeltä ja tallaamassa korret maahan.

• Kiekkomestari

Kai kävit vasikoimas jokase ketä kävi korre tramppamas. Rohkee olet

• sihtivarmaanhukassa
        Kiekkomestari kirjoitti:

Kai kävit vasikoimas jokase ketä kävi korre tramppamas. Rohkee olet

Ottakka vähemmän energiajuoma ni osuki minne tartte , ei näe kaikki kahtena!

• Paino.nousee

Luvian luuserit heittelee siellä,ei päivääkään töitä tehny,joku pärjää ilman työntekoakin näämä, yhteiskunta maksaa röökit ja höyrymakkarat.

• holarix

kausi alkaa pikkuhiljaa.vois laittaa luvian työttömät putsaamaan lunta väyliltä,kuntouttavana työtoimintana

• Lumitöihinitte

Mä ainaki nostan hattua jos joku viittii harrastaa ulkoiluu ja liikuntaa. Ketä se haittaa?

• sihtivarmaanhukassa

Nyt siellä onkin hyvä paiskia sitä kakkoa , lunta ei juurikaan ole , ilma on raikasta ja happirikasta ja mikä tärkeintä ei turmella "jussin" satoa ja elinkeinoa tramppaamalla koko pelto , lisäksi energiajuomaksi riittää kuuma mehu tai kahvi.

• 1xholari

Missäs kohtaa tuolla radalla on saanut alkaa ratsastaa hevosella?!? Pistää vihaksi kun on tossut ja kiekot hevosen jätöksissä!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      198
      1572
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      127
      1314
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1113
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      985
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      46
      909
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      903
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      892
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    Aihe