Just wonder. Olen tässä jonkin aikaa ihmetellyt Suomi24-maailmaa, varsinkin tuota sätti-puolta. Minulla ei ollut mitään erityisiä odotuksia tai ennakkokuvitelmia sinne mennessäni, tai oli... arvelin sen olevan sellaista sisäpiirihommaa. No ennakko-odotukset osittain osoittautuivat oikeaksi, osiksi ei. Itseasiassa sieltä löytyi nopeasti keskustelukumppaneita, avoimia ja mukavia ihmisiä. Sanoisin että missään muualla ei pysty toista sukupuolta tapaamaan niin helposti kuin tuossa paikassa. Sätti 40 on Suomen paras treffipaikka?
Nyt sitten tullaankin siihen toiseen puoleen. Tuollainen anonyymi paikka sitten luokin pelikentän kaikennäköisille tyypeille. Siellä on erittäin helppo olla jotain, mitä ei todellisuudessa ole. Siellä on erittäin helppo luoda tunnesiteitä ja käyttää toista osapuolta hyväkseen. Mitenkäs sitten kun ihastutaan juttuihin ja toisen persoonaan, soitellaan, tavataan, tapaamisessa ei ehkä ollakkaan sitä mitä on puhuttu? Tai kuinka isoa haaremia saa pitää, astuuko sättimustasukkaisuus kuvioihin. Kuka on kaveri, kuka joku muuta.
Kuitenkin arvelisin että aika moni on rehellinen oma itsensä (-30 vuotta henkistä ikää, jotta pääsee lapselliseen ilmapiiriin) ja kuviakin lienee vaihdettu ennen tapaamista. Tapaamisen jälkeen mennäänkin ilmeisesti pikapikaa sänkyyn ja kihloihin. Sättikihlat ah......
KalleKihlattu?
Suomen helpoin treffipaikka, 40+sätti
34
4031
Vastaukset
- guassi
*huutaa täältä keinutuolista*. Tässä lämpöisten tunteiden täyttämässä virtuaaliatmosfäärissä on mukava ulkopuolisenkin keinutella...
- KalleGraniitti
apua, juu en minä ... se oli vitsi, olen edelleen graniittia. Ihania lämpöisiä tunteita sinne vällyn alle kiikkustuoliin.
KalleStillGraniitti
"sättäilystä".
City.fi:ssä ollut joskus ilmoitus.
Sopivan "salaperäinen", ja vastauksia tuli..
Sekä varatuilta että vapailta, mihin sitten on
luottaminen.
Tapasin kolme, yhden kanssa kirjoittelu oli aikalailla tunnepitoista.
Kuvia ei vaihdettu.
Etenkin tämän viimeksi mainitun kanssa ristiriita ulkoisen olemuksen
ja kirjoitusten kanssa oli suurin.
Ehkä siksi, että oli ennakko-odotuksia.- KalleGraniitti
40 sättiin vaan , vetävä kuva ja nicki. Miehet kuolaa.... lääh puuh.... toisaalta eiks se oo kauheeta, tottuuko siihen kuolaukseen?
Mites noi kaks sitten.... oli ja meni? KalleGraniitti kirjoitti:
40 sättiin vaan , vetävä kuva ja nicki. Miehet kuolaa.... lääh puuh.... toisaalta eiks se oo kauheeta, tottuuko siihen kuolaukseen?
Mites noi kaks sitten.... oli ja meni?tottuuko. Ei sätti innosta edelleenkään.
Ne kaks' tapaamista, tekisi mieli vastata "en halua kertoa" ;)
Toinen oli mua nuorempi aika paljon, jostain syystä menin 'pienessä sievässä'. Se oli eka ja vika kerta tapaamista hänen kanssaan. Puhetta taisi olla jostain illanvietosta myöhemmin, mutta se jäi.
Toinen oli vanhempi. Hänen kanssaan kirjoiteltiin vähemmän ja niin no, tehtiin jotain muuta turhankin nopeasti tapaamisen jälkeen. Oli molemmilla tilanne sellainen, ja vetovoimaa puolin ja toisin. Ei monia tapaamisia kuitenkaan.
- Tania
Oikeassa olet, sätti on helppo ja hyvä treffipaikka, sokkotreffeille! Porukkaan mahtuu kaiken näköistä ehdottelijaa mutta enemmistö on ihan fiksua ja kivaa porukkaa. Miehet jotka olen sätin kautta tavannut ovat antaneet itsestään oikean ja rehellisen kuvan, kuten itse olen myös tehnyt. :)
Sättimustasukkaisuutta saattaa olla jonkin verran, vähemmistö kuitenkin uskoisin, no joku saattaa ottaa kaiken niin tosissaan ja henkilökohtaisesti. Pitäisi kuitenkin aina muistaa todellisuus, meidän kaikkien:)
Sättikihlat; kai sitä sättikihloihinkin mennään kun itse sain sättikosinnan, annoin rukkaset. :)
Pidetään hauskaa ja ollaan onnellisia toinen toisistamme ;))- KalleGraniitti
Oletko itse sättimustasukkainen? Entäpä kun tapasit nämä miehet vastasiko mielikuvasi todellisuutta. Pääsit siis sänkyyn muttet sättikihloihin, kait suhde jatkuu vai onko molemmilla jo uusi sättirakkaus hakusessa?
Onks sätti suhde todellisuutta, milloin siitä tulee todellisuutta, jo ennen tapaamista?
Kiva pitää hauskaa.
KalleKivanpitäjä - Tania
KalleGraniitti kirjoitti:
Oletko itse sättimustasukkainen? Entäpä kun tapasit nämä miehet vastasiko mielikuvasi todellisuutta. Pääsit siis sänkyyn muttet sättikihloihin, kait suhde jatkuu vai onko molemmilla jo uusi sättirakkaus hakusessa?
Onks sätti suhde todellisuutta, milloin siitä tulee todellisuutta, jo ennen tapaamista?
Kiva pitää hauskaa.
KalleKivanpitäjäKuulehan poju....sokkotreffit eivät aina, läheskään aina tarkoita sexitreffejä, haaremin "haltijat" ovat ehkä toinen juttu, niistä en tiedä mitään :))
On mielenkiintoista tavata ihmisiä, tässä tapauksessa miehiä, kun olen "kohdannut" heitä sätissä, palstoilla ja mailejakin on vaihdettu ehkä paljonkin. Pohdittu syvällisiä juttuja ja elämää yleensä kokonaisvaltaisemmin, juteltu niitä näitä, myös filrtailtu joskus ehkä liikaakin. Toiset ovat verbaalisesti hyvinkin lahjakkaita, huumorintajuisia ja tosi hyviä "tyyppejä"!
En ole luonut suomi24 ystävistäni mitään ruusuisia mielikuvia ennakkoon, ihme kyllä! Elän ja teen lähes aina kaiken tunteiden kautta, lisäksi vielä hiukan romanttinen luonne, joka tekee ihmisestä aika haavoittuvan. Ehkä itsesuojeluvaisto on estänyt luomasta turhia mielikuvia ja säästänyt näin "pettymyksiltä".
Kuitenkin uteliaisuus voittaa ja haluaa tavata miehen livenä, nähdä millainen mies on niken takana, mikä on todellisuus.
Sokkotreffeillä tapaamani miehet, ovat ihmisiä joiden kanssa on ollut hauskaa ja herättäneet antoisia keskusteluja, ilman seksiä ! ;)
Mikä tärkeintä, ystäviä ollaan edelleenkin ja ilman seksiä! Tiesitkö, että miehet ja naiset voivat olla ystäviä, ilman seksiä :)
Voi lämpimästi suositella kaikille sokkotreffejä mutta muistakaa, avoimin mielin, ilman ennakkoluuloja ja ruusuisia mielikuvia :)
Mustis en ole sätissä enkä muuallakaan, se on asia jolla en ole itseäni stressannut, enkä ala nytkään!
Halusit selityksiä ja sait jotain, selittelyt ovat turhia, "sydämen viisaus" on tärkeintä, kuten "olustelija" eräässä kommentissaan sanoi:)
Kalle entä sinä, oletko sättimustasukkainen ja onko sinulla haaremi, sheikki vai don juan, ehkä hiljainen metsien mies? :))
Oletko saanut sätissä rukkaset kosintaasi ja tuliko sinulle kylmä, rukkasista huolimatta?
Entä voititko, tämän erän? ;)
Oinas-mies on aina niin perusteellinen, tekee hän mitä hyvänsä, samoin kuin oinas-nainen:) - KalleGraniitti
Tania kirjoitti:
Kuulehan poju....sokkotreffit eivät aina, läheskään aina tarkoita sexitreffejä, haaremin "haltijat" ovat ehkä toinen juttu, niistä en tiedä mitään :))
On mielenkiintoista tavata ihmisiä, tässä tapauksessa miehiä, kun olen "kohdannut" heitä sätissä, palstoilla ja mailejakin on vaihdettu ehkä paljonkin. Pohdittu syvällisiä juttuja ja elämää yleensä kokonaisvaltaisemmin, juteltu niitä näitä, myös filrtailtu joskus ehkä liikaakin. Toiset ovat verbaalisesti hyvinkin lahjakkaita, huumorintajuisia ja tosi hyviä "tyyppejä"!
En ole luonut suomi24 ystävistäni mitään ruusuisia mielikuvia ennakkoon, ihme kyllä! Elän ja teen lähes aina kaiken tunteiden kautta, lisäksi vielä hiukan romanttinen luonne, joka tekee ihmisestä aika haavoittuvan. Ehkä itsesuojeluvaisto on estänyt luomasta turhia mielikuvia ja säästänyt näin "pettymyksiltä".
Kuitenkin uteliaisuus voittaa ja haluaa tavata miehen livenä, nähdä millainen mies on niken takana, mikä on todellisuus.
Sokkotreffeillä tapaamani miehet, ovat ihmisiä joiden kanssa on ollut hauskaa ja herättäneet antoisia keskusteluja, ilman seksiä ! ;)
Mikä tärkeintä, ystäviä ollaan edelleenkin ja ilman seksiä! Tiesitkö, että miehet ja naiset voivat olla ystäviä, ilman seksiä :)
Voi lämpimästi suositella kaikille sokkotreffejä mutta muistakaa, avoimin mielin, ilman ennakkoluuloja ja ruusuisia mielikuvia :)
Mustis en ole sätissä enkä muuallakaan, se on asia jolla en ole itseäni stressannut, enkä ala nytkään!
Halusit selityksiä ja sait jotain, selittelyt ovat turhia, "sydämen viisaus" on tärkeintä, kuten "olustelija" eräässä kommentissaan sanoi:)
Kalle entä sinä, oletko sättimustasukkainen ja onko sinulla haaremi, sheikki vai don juan, ehkä hiljainen metsien mies? :))
Oletko saanut sätissä rukkaset kosintaasi ja tuliko sinulle kylmä, rukkasista huolimatta?
Entä voititko, tämän erän? ;)
Oinas-mies on aina niin perusteellinen, tekee hän mitä hyvänsä, samoin kuin oinas-nainen:)Arvostan mielipiteitäsi suuresti... mutta, poju ?? :-( vai :-). Mä luulin että sokkotreffeille mennään ihan tosissaan huumori mielellä, vai meneekö joku seksi mielessä, tai hakeeko joku oikeasti elämänkumppania. Tosiasiassa sokkotreffithän ovat vain leikkimielinen katsastus.
En ole ammattilainen tuossa sokkotreffitoteutuksessa joten nöyrästi lueskelen kokeneiden kirjoituksia. Et siis ole kuitenkaan itse hakenut lopulta kumppaneista muuta kuin ajatuksien vaihtoa, et pelänny että miespuoliset treffikumppanisi olisivat voineet odottaa jotain muutakin. Silti ihanaa että on ollut hyviä antoisia keskusteluja ja ystävyys on säilynyt. Mainintasi ennakkoasenteista on todella varteenotettavaa, juuri näin.
Ihmiset,jotka elävät aivojen kautta, ovat ikävystyttäviä, itse taidan olla siitä onneton että elän aivojen kautta, lisää tunnetta siis ja ruusunpunaiset lasit, vähemmän pelleilyä, mutta kevyt ote.
Sitten Kallesta:
En ole sättimustasukkainen, mistä olisin?
Don Juania ja sheikkiä ei musta saa tekemälläkään enkä asu takametsissä. Olen tavallinen suomalainen tallaaja. En ou ketään sätissä kosinu vielä, rukkaset varmaan tulisi. En halua voittaa mitään, minusta on kiva hävitä.
Haaremi, voi herranen aika. Mikä on määritelmä? - guassi
Arvostan mielipiteitäsi suuresti... mutta, poju ?? :-( vai :-). Mä luulin että sokkotreffeille mennään ihan tosissaan huumori mielellä, vai meneekö joku seksi mielessä, tai hakeeko joku oikeasti elämänkumppania. Tosiasiassa sokkotreffithän ovat vain leikkimielinen katsastus.
En ole ammattilainen tuossa sokkotreffitoteutuksessa joten nöyrästi lueskelen kokeneiden kirjoituksia. Et siis ole kuitenkaan itse hakenut lopulta kumppaneista muuta kuin ajatuksien vaihtoa, et pelänny että miespuoliset treffikumppanisi olisivat voineet odottaa jotain muutakin. Silti ihanaa että on ollut hyviä antoisia keskusteluja ja ystävyys on säilynyt. Mainintasi ennakkoasenteista on todella varteenotettavaa, juuri näin.
Ihmiset,jotka elävät aivojen kautta, ovat ikävystyttäviä, itse taidan olla siitä onneton että elän aivojen kautta, lisää tunnetta siis ja ruusunpunaiset lasit, vähemmän pelleilyä, mutta kevyt ote.
Sitten Kallesta:
Don Juania ja sheikkiä ei musta saa tekemälläkään enkä asu takametsissä. Olen tavallinen suomalainen tallaaja. En ou ketään sätissä kosinu vielä, rukkaset varmaan tulisi. En halua voittaa mitään, minusta on kiva hävitä.
Haaremi, voi herranen aika. Mikä on määritelmä?kun luikuria päästelee.Tulit kumminkin juuri sättihaaremistasi tänne.
- KalleGraniitti
guassi kirjoitti:
kun luikuria päästelee.Tulit kumminkin juuri sättihaaremistasi tänne.
ai niin joo... pupun muisti on huono. Pupun rakkaus on hetkessä... paha, tosi paha, KalleKani :-((((((
- guassi
ai niin joo... pupun muisti on huono. Pupun rakkaus on hetkessä... paha, tosi paha, KalleKani :-((((((
kannattaakin elää...keinutuoli nimittäin hajosi kun kiikuin liikaa,enkä aio ostaa uutta.Kahvia join liikaa eikä nukuta,eikä täälläkään tapahdu mitään....
- KalleGraniitti
guassi kirjoitti:
kannattaakin elää...keinutuoli nimittäin hajosi kun kiikuin liikaa,enkä aio ostaa uutta.Kahvia join liikaa eikä nukuta,eikä täälläkään tapahdu mitään....
sun pitää rakastua.... perusta nyt aluksi oma haaremi. Äksonia riittää.... ooon kuullu kavereilta...
- guassi
sun pitää rakastua.... perusta nyt aluksi oma haaremi. Äksonia riittää.... ooon kuullu kavereilta...
kaikki valta oli naisilla, eli jos perustaisin moisen olisin täysin vallaton.Tunteet on jäässä ja rakkauden mysteeri ratkaisematta.Siinäpä minulla työmaata:))))
- KalleGraniitti
guassi kirjoitti:
kaikki valta oli naisilla, eli jos perustaisin moisen olisin täysin vallaton.Tunteet on jäässä ja rakkauden mysteeri ratkaisematta.Siinäpä minulla työmaata:))))
vallattomuus voisi tehdä hyvää. Oletko liian varovainen. Ehkä siihen on syynsä. Minusta särmä on kuitenkin hyvä, suuret tunteet peliin, haaremissa niitä ei ehkä synny. Älä ny kuitenkaan ala ratkaisemaan sitä mysteeria, se ei ole ihmisen tehtävä. Ei ole myöskään ihmisen tehtävä ratkaista sitä miehille vielä vaikeampaa mysteeria. Kiikkustuolin laukeaminen oli ennemerkki, tuonpuoleisen venttaaminen ei ole vielä sulle. Uskottavuus kanilla kait nolla :-(
- guassi
vallattomuus voisi tehdä hyvää. Oletko liian varovainen. Ehkä siihen on syynsä. Minusta särmä on kuitenkin hyvä, suuret tunteet peliin, haaremissa niitä ei ehkä synny. Älä ny kuitenkaan ala ratkaisemaan sitä mysteeria, se ei ole ihmisen tehtävä. Ei ole myöskään ihmisen tehtävä ratkaista sitä miehille vielä vaikeampaa mysteeria. Kiikkustuolin laukeaminen oli ennemerkki, tuonpuoleisen venttaaminen ei ole vielä sulle. Uskottavuus kanilla kait nolla :-(
yleensä arkoja mutta luotettavia..taidanpa tuosta rohkaistuneena jäädä tänne vielä roikkumaan ja aamuun mennessä voi olla jo kymmenpäinen haaremi koossa:))))))Mene sinä nukkumaan, sun haaremisi taisi väsyttää sinut, vaikka kani oletkin:))))
(taisi taas mennä alueelle josta minua moitittiin aikaisemmin) - Tania
Arvostan mielipiteitäsi suuresti... mutta, poju ?? :-( vai :-). Mä luulin että sokkotreffeille mennään ihan tosissaan huumori mielellä, vai meneekö joku seksi mielessä, tai hakeeko joku oikeasti elämänkumppania. Tosiasiassa sokkotreffithän ovat vain leikkimielinen katsastus.
Sitten Kallesta:
Haaremi, voi herranen aika. Mikä on määritelmä?Vai nöyrästi lueskelet kokeneiden kirjoituksia sokkotreffeistä, voi luoja sun tarinoitas!
Mielestäni ihmiset jotka elävät "aivojen" kautta, eivät ole ikävystyttäviä vaan he ehkä oppivat elämää nopeammin, toiset käyvät kaikki läpi "kantapään kautta". :)
Kevyt ote sinulla jo on mutta ruusunpunaiset lasit voisivat joskus tehdä hyvää;))
Tavallinen suomalainen tallaaja tekee oman määritelmänsä haaremistaan jos sieltä vain kerkiää hetkeksi pois:)
Hymyä huuleen ,poju ;)) - tuffe
Tania kirjoitti:
Vai nöyrästi lueskelet kokeneiden kirjoituksia sokkotreffeistä, voi luoja sun tarinoitas!
Mielestäni ihmiset jotka elävät "aivojen" kautta, eivät ole ikävystyttäviä vaan he ehkä oppivat elämää nopeammin, toiset käyvät kaikki läpi "kantapään kautta". :)
Kevyt ote sinulla jo on mutta ruusunpunaiset lasit voisivat joskus tehdä hyvää;))
Tavallinen suomalainen tallaaja tekee oman määritelmänsä haaremistaan jos sieltä vain kerkiää hetkeksi pois:)
Hymyä huuleen ,poju ;))kiltisti KallenG:n kanssa, sehän on vain mies ;)))) Onhan se kuitenkin enemmän poikkeus että miehenä on noin vilpittömän kiinnostunut siitä mitä naiset ajattelevat..
- KalleGraniitti
Tania kirjoitti:
Vai nöyrästi lueskelet kokeneiden kirjoituksia sokkotreffeistä, voi luoja sun tarinoitas!
Hymyä huuleen ,poju ;))Voi beibe!
Olet kiva kirjoittaja ja sinulla on paljon annettavaa. Minusta on kiva lukea elämänkokemuksiasi, älä piiloudu vaatimattomuuden taakse.
Hei, sunhan piti kuulua mun haaremiin? Apua, Kallen haaremi paljastuukin kaikiksi niiksi sättitytöiksi, joille olen joskus kirjoittanut. Taitaa Tania-ruusunpunan haaremi olla laajempi ja syvempi.
Smile :-) - KalleGraniitti
tuffe kirjoitti:
kiltisti KallenG:n kanssa, sehän on vain mies ;)))) Onhan se kuitenkin enemmän poikkeus että miehenä on noin vilpittömän kiinnostunut siitä mitä naiset ajattelevat..
Hih...enemmän alkaa vaikuttaa siltä että naiset enemmän tuntevat kuin ajattelevat. Taitaa tää tunneäly olla teihin sisäänkoodattuna. Voi meitä miespoloja, meihin on sisäänkoodattu nuo alapään tunteet, huoh....
Varovasti sen Jaskan kanssa... - Tania
tuffe kirjoitti:
kiltisti KallenG:n kanssa, sehän on vain mies ;)))) Onhan se kuitenkin enemmän poikkeus että miehenä on noin vilpittömän kiinnostunut siitä mitä naiset ajattelevat..
KalleG:n kanssa, olenhan minä kiltististi mutta kun Kalle yrittää vilpittömästi "pumpata" meidät naiset tyhjiksi:)
- Tania
Voi beibe!
Olet kiva kirjoittaja ja sinulla on paljon annettavaa. Minusta on kiva lukea elämänkokemuksiasi, älä piiloudu vaatimattomuuden taakse.
Hei, sunhan piti kuulua mun haaremiin? Apua, Kallen haaremi paljastuukin kaikiksi niiksi sättitytöiksi, joille olen joskus kirjoittanut. Taitaa Tania-ruusunpunan haaremi olla laajempi ja syvempi.
Smile :-)En kapinoi enkä piiloudu mihinkään, en edes hyvän itsetuntoni taakse ;) Miten niin muka mun piti kuulua sun haaremiin, voi Kalle kulta ei kaikki naiset kuulu sun haaremiin, vaikka niin vilpitön oletkin;) Vielä kerran minulla ei ole haaremia, yksi tosi pököpää ystävä kyllä joka saisi lopettaa ruusunpuna piikit.:)
Tuosta sättimisestä en tiedä enkä perusta, en varmasti pysyisi siellä mukana. Ex-vaimolla oli joskus tapanaan sättiä minua, enkä siinäkään oikein pysynyt aina kärryillä ;)
Tämän palstan funktiota, saatikka perimmäistä tarkoitusta olen huono pohtimaan. Näkökulmia voin toki tuoda lisää; ohessa yksi uunituore, suoraan leikepöydältä:
Olen suht tyytyväinen elämääni, mutta...
Prosessoivan kirjoittelun myötä on pinnalle noussut ajatus tutustumisesta yhden naisen sieluun hieman perusteellisemmin. Mahdollisimman pitkä "opintomatka" olisi varmaan palkitsevaa, jos kerran sellaiselle lähtee. Mieluummin pitkä matka kuin liian vaikea - oikopolkuihin en usko. Ehkäpä kirjoittelemalla aloittaen, ystävystymisen ja myöhemmin tapaamisten myötä voisi syntyä kevyt, mutta luja ja uskollinen ihmissuhde samanhenkisen naisen kanssa. Sellainen voisi , uskoakseni, rikastuttaa molempien osapuolten elämää. On kai ihmisellä aina ihmisenä kasvamisen tarve? Ja varmaan vähän hellyydenkin tarvetta, eihän sitä kukaan voi kieltää.
Sopivan kumppanin eteen tupsahtamiseen "tuolla ulkona" en oikein usko, varsinkaan kun en välitä noita paikkoja juuri kierrellä. Päälle päin näkyvät asiat painottuvat helposti liikaa, ja hakuammuntaahan se silloin on, sanoisin. Enkä ole koskaan erityisemmin tykännyt satunnaisesta ammuskelusta. Vanhalla kun alkaa harjotuksen puutteessa sihtikin huonontua - netti antaa sentään mahdollisuuden "ampua kiikarilla ja tuelta" ;)- KalleGraniitti
Tässä ei kannata tietenkään kauhean syvälle näihin hlökohtaisiin juttuihin mennä. Ymmärsin kuitenkin että sinulla ei ole ollut nettisuhteita. Sätistä et oikein välitä, hmm... se onkin aika erikoinen paikka. Lapsellista mutta aika paljastavaa yleistä keskustelua, hiljalleen kommentteja tietyille osapuolille jne... kaapeissa on kuulemma hyvinkin syvällisiä keskusteluja, mitä lie.... mutta asiaan. Palstan tila on mielestäni tällä hetkellä aika hyvä toteuttaen niitä funktioita jota itse odotan kohtuudella. Eihän tämä tietenkään mikä iskupaikka lie, vaikka näyttää nämä jotkut kirjoittajatkin chatkustelevan kiihkeästi ja yleisesti :-)
Mitä on KEVYT, luja ja uskollinen ihmissuhde? Onko se suhde, jossa vaihdetaan ajatuksia, mutta ei fyysistä kontaktia? Arvaan että sekin voi vakavoitua ja yllättävän nopeasti. Kuitenkin tuo fyysinenkin puoli ratkaisee, jos suhde ei pysy kevynä. Tai mistä mä tiiän, puhun vain omasta kokemuksistani. - guassi
kevyt mutta luja ja uskollinen ihmissuhde suurinpiirtein tätä?
-ei asuta missään nimessä yhdessä
-henkinen uskollisuus on tärkeämpi kuin fyysinen
-molemmille oma itsenäisyys erittäin tärkeä guassi kirjoitti:
kevyt mutta luja ja uskollinen ihmissuhde suurinpiirtein tätä?
-ei asuta missään nimessä yhdessä
-henkinen uskollisuus on tärkeämpi kuin fyysinen
-molemmille oma itsenäisyys erittäin tärkeäeli en ole kokeillut käytännössä, tai tavallaan olen, mutta tämä on parannettu versio, teoriaa. Haluaisin kyllä, ehkä, testata toimivuutta oikeassa elämässä.
- Oletusarvoisesti ei asuta yhdessä, mutta elämäntilanteiden mukaan toimitaan, mistä sitä tulevaa tietää. Mutta kannattaa ehkä miettiä, tuleeko juuri siitä se harmaa arki, jota moni pelkää? ;)
- Henkistä ja fyysistä uskollisuutta ei voi mielestäni erottaa toisistaan. Uskollisuus tulee sydämestä!
- Itsenäisyys ja toisen ihmisen elämäntavan, elämäntilanteen kunnioittaminen. Ei toisen ihmisen (varsinkaan perheellisen!) elämään mennä kuin saluunaan, vaan toivottuna, kutsuttuna, odotettuna.
Funzikaa oikeesti, eihän ton pitäs olla kovin vaikeeta? Ainakaan, jos ajattelee yläpäällänsä...KalleGraniitti kirjoitti:
Tässä ei kannata tietenkään kauhean syvälle näihin hlökohtaisiin juttuihin mennä. Ymmärsin kuitenkin että sinulla ei ole ollut nettisuhteita. Sätistä et oikein välitä, hmm... se onkin aika erikoinen paikka. Lapsellista mutta aika paljastavaa yleistä keskustelua, hiljalleen kommentteja tietyille osapuolille jne... kaapeissa on kuulemma hyvinkin syvällisiä keskusteluja, mitä lie.... mutta asiaan. Palstan tila on mielestäni tällä hetkellä aika hyvä toteuttaen niitä funktioita jota itse odotan kohtuudella. Eihän tämä tietenkään mikä iskupaikka lie, vaikka näyttää nämä jotkut kirjoittajatkin chatkustelevan kiihkeästi ja yleisesti :-)
Mitä on KEVYT, luja ja uskollinen ihmissuhde? Onko se suhde, jossa vaihdetaan ajatuksia, mutta ei fyysistä kontaktia? Arvaan että sekin voi vakavoitua ja yllättävän nopeasti. Kuitenkin tuo fyysinenkin puoli ratkaisee, jos suhde ei pysy kevynä. Tai mistä mä tiiän, puhun vain omasta kokemuksistani.Olet, Kalle, varmaan oikeassa, näpeillehän tästä julkisesta höpöttämisestä tulee, ennemmin tai myöhemmin. Mutta kaipa se on sen arvoista, jos saa muidenkin ajatuksia liikkeelle? Sitä paitsi, mulla on "sepän sormet", aika hyvin ne kuumaa kestää ;)
Asiaan täälläkin - tapauskohtaisesta sovelluksestahan on aina kyse. Ei semmosta teoriaa olekaan, joka toimisi aina ja kaikkialla.
Kuukkelin nokkaan tarttui männäviikolla tuollainen määritelmä, jossa voisi olla eineksiä onnistumiseen:
--------------------------------------------
Platoninen rakkaus : Eroottisuuden ylittävä kiinteä toveruussuhde, fyysinen ja myös henkinen rakkaus, pyyteetön antautuminen rakkauteen.
--------------------------------------------
Tuota kun aikansa pyörittelee, huomaa ettei määritelmä sulje fyysistä puolta pois. Joskin henk. koht. sovelluksessani antaisin sen hieman odottaa itseään, pelkkä ihastuminen ei välttämättä riitä. Juu, tiedän kyllä millaista on, kun Järki ja Tunne hakkaavat toisiaan metrisillä koivuhaloilla. Siihen matsiin kannattaa antaa aikalisiä, ja ehkä jatkoaikaakin...- tuffe
Mitä on KEVYT, luja ja uskollinen ihmissuhde? Onko se suhde, jossa vaihdetaan ajatuksia, mutta ei fyysistä kontaktia? Arvaan että sekin voi vakavoitua ja yllättävän nopeasti. Kuitenkin tuo fyysinenkin puoli ratkaisee, jos suhde ei pysy kevynä. Tai mistä mä tiiän, puhun vain omasta kokemuksistani.Se koira älähtää johon... Uskon että tämä nettipalsta toimii kuin mikä tahansa kohtauspaikka. Jos pidät tanssimisesta lähdet joko tanssikursseille tai bailaamaan. Jos olet urheilullinen menet kuntosalille. Jos pidät keskustelusta/kirjoittamisesta menet nettiin. Ja joka paikassa tapaat "hengenheimolaisia". Asia aivan erikseen on, mitä haet ja toteutuuko toiveet.
En oikein ymmärrä miksi nettiä pidetään niin paljon erilaisempana kuin "oikea" maailma. Onhan täällä helppoa olla jotain muuta kuin mitä oikeasti on, mutta sitä tapahtuu livenäkin. Esim. nainen jonka mies puolentoista vuoden tuttavuuden jälkeen pahoinpiteli henkihieveriin aivan varoittamatta. Suurin osa meistä kuitenkin olemme täällä omana itsenämme, on niin helppoa olla anonyymi kun saa paljastaa juuri sen verran kun haluamme, joten miksi pelleillä.
Minkälaista yhteenottoa täältä hakee onkin jokaisen oma asia. Aika moni tuntuu olevan oikeasti yksinäinen, haaveilemassa parisuhteesta. Ei kai täällä kuitenkaan ole sen suurempi tai pienempi mahdollisuus löytää sen ystävän kuin missään muuallakaan, luulisin.
Ja lopuksi siitä chatkustelusta, kyllä se vaatii aika paljon rohkeutta ryhtyä siihen. Sen minkä paljastat yhdelle kerrot kaikille. Ja ne "muut" ovat varmasti tuomitsevampia kuin se yksi. Meitä kohtaan olette olleet suopeat, on täällä rumiakin puuttumisia nähty. - guassi
tuffe kirjoitti:
Se koira älähtää johon... Uskon että tämä nettipalsta toimii kuin mikä tahansa kohtauspaikka. Jos pidät tanssimisesta lähdet joko tanssikursseille tai bailaamaan. Jos olet urheilullinen menet kuntosalille. Jos pidät keskustelusta/kirjoittamisesta menet nettiin. Ja joka paikassa tapaat "hengenheimolaisia". Asia aivan erikseen on, mitä haet ja toteutuuko toiveet.
En oikein ymmärrä miksi nettiä pidetään niin paljon erilaisempana kuin "oikea" maailma. Onhan täällä helppoa olla jotain muuta kuin mitä oikeasti on, mutta sitä tapahtuu livenäkin. Esim. nainen jonka mies puolentoista vuoden tuttavuuden jälkeen pahoinpiteli henkihieveriin aivan varoittamatta. Suurin osa meistä kuitenkin olemme täällä omana itsenämme, on niin helppoa olla anonyymi kun saa paljastaa juuri sen verran kun haluamme, joten miksi pelleillä.
Minkälaista yhteenottoa täältä hakee onkin jokaisen oma asia. Aika moni tuntuu olevan oikeasti yksinäinen, haaveilemassa parisuhteesta. Ei kai täällä kuitenkaan ole sen suurempi tai pienempi mahdollisuus löytää sen ystävän kuin missään muuallakaan, luulisin.
Ja lopuksi siitä chatkustelusta, kyllä se vaatii aika paljon rohkeutta ryhtyä siihen. Sen minkä paljastat yhdelle kerrot kaikille. Ja ne "muut" ovat varmasti tuomitsevampia kuin se yksi. Meitä kohtaan olette olleet suopeat, on täällä rumiakin puuttumisia nähty.olette olleet kaikki.
Mukavassa ilmapiirissä, kivojen ihmisten seurassa on aina hauska olla, olipa se netissä tai baarissa tai vaikka työpaikan kahvipöydässä.
Pidetään kiinni asioista, jotka tuottavat iloa tähän arkiseen elämään:)))))
- Petunia
Sättäilet monen kanssa samanaikaisesti. Keräätkö haaremia itsellesi. Myöskin nikki on pitänyt vaihtaa ilmeisesti sen takia...
- KalleGraniitti
Hih, KalleKani on aivan mahdoton, oma pupuhaaremi. Lisää pupuja...
Seuraava Nicki on siis keksitty kun elämä käy liian tukalaksi.
Onkos semmosta haaremia olemassa missä saisin olla yksi ja ainut Prinsessa, eikä olis muita prinsessoja? Ja sulttaani kuuluisi vain minulle?
- KalleGraniitti
Luulenpa ettei se ainakaan täällä ole mahdollista. On se mahdollista jos tuuri käy kyllä tuolla oikeassa elämässä. Eiköhän me kaikki kuitenkin tai ainakin suurin osa toivota sitä yhtä prinssiä tai prinsessaa. Ehkä on parempi tulla maanpinnalle ja vielä tinkiä tuosta prinssiajatuksesta (juu ja prinsessa). Onks sen pakko olla sulttaani? Miten olis ihan tavallinen KalleKaveri?
Luulenpa ettei se ainakaan täällä ole mahdollista. On se mahdollista jos tuuri käy kyllä tuolla oikeassa elämässä. Eiköhän me kaikki kuitenkin tai ainakin suurin osa toivota sitä yhtä prinssiä tai prinsessaa. Ehkä on parempi tulla maanpinnalle ja vielä tinkiä tuosta prinssiajatuksesta (juu ja prinsessa). Onks sen pakko olla sulttaani? Miten olis ihan tavallinen KalleKaveri?
Heh, ei ole sättisulttaani haussa, kun en sättäile.
Sättisulttaaneilla on jo valmiina se haaremi johon en halua kuulua. Haluan olla se ainut prinsessa enkä jakaa sulttaaniani muiden kanssa.
Äh, kunhan nyt tässä höpsötän.
Siis KalleKaveri, TarmoTavallinen tai RistoRomantikko on niitä parhaita. Kyllä ihan normaali suomalainen mies on ihana. Hän on kykenevä näyttämään tunteitaan ja herkkyyttään, on romanttinen, huomaavainen ja osaa arvostaa naista tasavertaisena kumppanina.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144