Aina vain löytyy uusia asioita, joita tiede ei osaa selittää.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201611290140223_v0.shtml
Tiede ei vain osaa selittää
10
51
Vastaukset
- toive.ajattelet
Häntä tutkineet lääkärit eivät osaa selittää. Eiköhän se selitys tähänkin löydy jos pojan ottaisi kunnon tutkimuksiin, kunnon laitteilla ja kokeilla. On toki myös mahdollista että kyseessä on kusetus.
"Aina vain löytyy uusia asioita, joita tiede ei osaa selittää."
Mutta kun niihin on sitten löytynyt selitys, on se tehty tieteellisellä metodilla.- helppoahan.se.on
Niin kun kaikkia keinoja, joilla oikea vastaus löytyy, aletaan jälkeenpäin nimittää tieteellisiksi.
- helpoin.ratkaisu
helppoahan.se.on kirjoitti:
Niin kun kaikkia keinoja, joilla oikea vastaus löytyy, aletaan jälkeenpäin nimittää tieteellisiksi.
Paitsi Raamatun "totuuksia", joita on "jonkin verran" jouduttu tulkitsemaan, jotta ne pitävät paikkansa.
- toive.ajattelet
Kerrohan koko luokalle että miten alkaisit tutkimaan ei tieteellisesti tämän ilmiön syytä ja miten aiot todistaa sen syyn oikeaksi?
- toive.ajattelet
Katsoin tuon videon ja selvää kusetusta on. Esineet pysyvät paikoillaan, koska tahmainen iho yhdistettynä sopiviin kehonkulmiin joihin nuo esineet on pistetty (esim. lusikat ottaa tukea selän ja rintalastan kaareutuvasta osasta). Lisäksi lautanen ei ole magneettinen, joten ei pitäisi pysyä "magneettisia voimia" olevassa kehossa.
Tuosta "lääkärit ihmeissään" väitteestä. Vanhemmat siis VÄITTÄVÄT vieneensä lapsen lääkäreille tutkittavaksi, eli kyseessä on pelkkä väite. Missä ovat tutkineiden lääkärien lausunnot ja haastattelut asiasta?
- jljjlljjljljljlk
Posliinilautanen pysyy iholla magnetismilla? Huuhaata ja huijausta.
- Sukututkimus
Ei tätäkään osaa kukaan selittää muutoin kuin että tuo vanki oli Sipilän serkku.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201611290134310_v0.shtml Kiva. Onko nyt lopultakin evoluutioteoria kumottu ja Jumala todistettu olevaksi?
- tipuit.junasta
Se tapahtui jo paljon aiemmin. Tietäisit, jos seuraisit tiedettä.
Minä voin sanoa seuraavani evoluutiotutkimusta lähes aitiopaikalta. Evoluutiotutkijat eivät ole itse tietoisia, että evoluutioteoria olisi kumottu. Mistähän johtuu? Se ei taida kumoutua sillä, että veli todistaa väkevästi evoluutioteoriaa vastaan.
Miksi levittelet palstalla valheita, jotka jokainen asiasta jotain tietävä tunnistaa valheiksi? Et anna uskovaisista ja heidän uskonnostaan koviun hyvää kuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947